Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Eylül 2021 Çarşamba
27 °C Kısmen güneşli

Doktor sıkıntısı meclis gündeminde! | HABER YORUMLARI

CHP Ekonomi Masası ve Esnaf Masası Heyetlerinin haziran ayında gerçekleştirdikleri ziyaretler sonrasında, CHP Milletvekilleri saptadıkları sorunları ve sorunların çözümünü ilişkin tespitlerini meclis gündemine taşımaya devam ediyor.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84397)
16 Temmuz 2021 Cuma 19:37
Bakanımız varken size mi söz düşer.
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84393)
16 Temmuz 2021 Cuma 19:23
Bu memleketin neyi düzgün ki sağlık sorunu iyi olsun. Eğitimini mi söyleyeyim dairelerdeki düzensizliğini mı söyleyeyim
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84392)
16 Temmuz 2021 Cuma 18:39
Gamze İLGEZDİ ile kocası Battal İLGEZDİ'yi aynı dönemde seçtirerek REZİDANS KRALLIKLARIna rağmen gözü doymayan bu çifti SÜPER EMEKLİLİKe hazırlayan CHP'den bu HALKa hayır gelmez.
Beğendim (1) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84430)
19 Temmuz 2021 Pazartesi 22:39