Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
10 Ağustos 2022 Çarşamba
24 °C Açık

Doktor sıkıntısı meclis gündeminde! | HABER YORUMLARI

CHP Ekonomi Masası ve Esnaf Masası Heyetlerinin haziran ayında gerçekleştirdikleri ziyaretler sonrasında, CHP Milletvekilleri saptadıkları sorunları ve sorunların çözümünü ilişkin tespitlerini meclis gündemine taşımaya devam ediyor.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84440)
22 Temmuz 2021 Perşembe 09:49
Bingöl ve siyaset,bizim bingöl milletvekillerine sorun bakalım bingölün ne eksiği var,dönüp söyleyecekleri şey bingöl hiç eksiği olmayan mükemmel bir yer derler,her halk kendi yöneticisini belediye başkanını kendi seçer.kendimize bu milletvekillerni mi layık görüyoruz? Şuanki hükümet bingölü çantada keklik görüyor ,yazıl günah,bingöllüler sormuyor mu öğretmen olan hayatında imar şehir planlaşamasının P'sini bilmeyenin bir belediye başkanı bizi nasıl yönetir diye,uyanın artık .
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84428)
19 Temmuz 2021 Pazartesi 17:02
bingölde 4 vip seyehat var.saat başı civar illere sefer yapıyor.yolcuların yüzde 90 nı hastanelere gidiyor.bingöl hastanesinin kapisina kilit vursalar daha iyi
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84426)
19 Temmuz 2021 Pazartesi 03:00
Nerde bingölün vekilleri hanki ihale pesindeler chp li vekili kutluyorum gel bingölde aday ol bizimkiler size ömür Bingöl var yok kimin umrunda
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84414)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 23:22
Yorumsuz bir haber ilginç Allah razı olsun
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84412)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 14:10
BİNGÖL milet vekileri nerde Adıyan milet vekili bu sorunları dile getiriyor
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84410)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 12:32
Bingöllü olup, Bingöl dışında yaşayan biri olarak kaç yıldır Bingöl'e geldiğimde çoğu zaman bu eksikliği fark etmiş ve bazı hastane yetkilileri ile paylaşmış ve Bingöl siyasetçilerinin niçin bununla ilgilenmediklerini söylemiştim. Sağ olsun Adıyaman Milletvekili bu konuyla ilgilenmiş tebrik ederim. Vah Bingölümüzün haline vah.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84409)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 12:07
Bingöl'ün sorunlarının bir muhalefet partisi milletvekili tarafından dile getirilmesi, Cevdet Yılmaz ve Feyzi Berdibek'i hiç mi utandırmadı? Yazıklar olsun.Erdoğan Diyarbakır'da 1000 yataklı şehir hastanesi müjdesi veriyor.Bingöl'e 2 yıl önce yeni devlet hastanesi müjdesi verildi ama hiçbir ilerleme yok.seçime yakın zamanda yine utanmadan sıkılmadan bir yalanla milleti kandırmaya çalışırlar, ama artık kimse yemez.....
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84403)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 06:24
Bizim vekillerin doktor sıkıntısından haberleri yok mu ki sorun meclise başka milletvekili tarafından gündeme getiriliyor
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84402)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 04:52
Evet elaziga d.bakira sevkleri bitirin artık yeter... imkani olan var olmayan var... bingölün en büyük sorunu hastane
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84401)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 00:12
Bingöl milletvekilleri ne iş yapıyor acaba
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
09.08.2022
17:45
`Yüksekokul müdürü baskıya son vermelidir`
'Yüksekokul müdürü baskıya son vermelidir'
Eğitim-Bir-Sen Üniversite Şubesi; 'Bingöl Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (SHMYO) Müdürü Doç. Dr. Şükrü Bengü, amiri bulunduğu birimde çalışan üyelerimize yönelik baskıya son vermelidir' şeklideki iddialarda bulundu.
09.08.2022
17:43
Çiftçilere hibe destekleri arttırılmalı
Çiftçilere hibe destekleri arttırılmalı
Bingöl Ziraat Odası'ndan yapılan açıklamada, üretim yapan çiftçiye, Bakanlık desteklerinin arttırılması gerektiği belirtildi.
09.08.2022
17:41
Vali Ekinci: `Kerbela, mazlumun yanında durmayı öğütleyen ortak acımızdır`
Vali Ekinci: 'Kerbela, mazlumun yanında durmayı öğütleyen ortak acımızdır'
Muharrem ayı nedeniyle düzenlenen oruç açma programında konuşan Bingöl Valisi Kadir Ekinci; 'Kerbela, mazlumun yanında durmayı öğütleyen ortak acımızdır. İnşallah bizler de Kerbela'dan aldığımız dersle, rengine, diline ve dinine bakmaksızın her daim zalimin karşısında ve mazlumun yanında olmaya devam edeceğiz' dedi.
09.08.2022
17:40
Vatandaşlara aşure ikram edildi
Vatandaşlara aşure ikram edildi
Bingöl Belediyesi, Muharrem Ayı dolasıyla vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
09.08.2022
16:20
Bingöl`de bir ayda 12 bin yolcu uçtu
Bingöl'de bir ayda 12 bin yolcu uçtu
Bingöl Havalimanı'nın 2022 yılı Temmuz ayına ait hava yolu uçak, yolcu ve yük istatistiklerini açıklandı. Temmuz'da 12 bin yolcunun uçtuğu Bingöl Havalimanında 7 ayda 77 bin yolcu uçuş hizmeti aldı.
09.08.2022
16:00
Erten, şaibe iddialarına yanıt verdi
Erten, şaibe iddialarına yanıt verdi
Yol-İş Sendikası Elâzığ 2 Nolu Şube Başkanlığı Delege Seçiminde 312 üyenin 202'sinin oyunu aldığını ifade eden Vahdettin Erten, kendisine destek verenlere teşekkür etti.
09.08.2022
14:50
Köy merası değil, işgalmiş!
Köy merası değil, işgalmiş!
Son günlerin tartışmalı konusu olan Kılçadır Köyü sınırları dışındaki arazinin tarımsal amaçla kullanım koşuluyla SÜTAŞ'a tahsisiyle ilgili yapılan araştırmada, arazinin köy sınırları dışında olduğu, köy tüzel kişiliğiyle ilgisinin bulunmadığı ve köy merası dahi olmadığı, sadece 6-7 kişi tarafından işgal edildiği öğrenildi.
08.08.2022
20:36
YOL-İŞ Sendika Seçimlerinde Şaibe İddiası
YOL-İŞ Sendika Seçimlerinde Şaibe İddiası
Bingöl İl Özel İdaresinde YOL-İŞ Sendikası delege seçimleri öncesinde yapılan tüzük değişikliğinden üyelerin haberdar edilmediği, Sandık Başkanının seçim esnasında üyeleri yanılttığı iddia edildi.