Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Eylül 2021 Çarşamba
27 °C Kısmen güneşli

Doktor sıkıntısı meclis gündeminde! | HABER YORUMLARI

CHP Ekonomi Masası ve Esnaf Masası Heyetlerinin haziran ayında gerçekleştirdikleri ziyaretler sonrasında, CHP Milletvekilleri saptadıkları sorunları ve sorunların çözümünü ilişkin tespitlerini meclis gündemine taşımaya devam ediyor.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84440)
22 Temmuz 2021 Perşembe 09:49
Bingöl ve siyaset,bizim bingöl milletvekillerine sorun bakalım bingölün ne eksiği var,dönüp söyleyecekleri şey bingöl hiç eksiği olmayan mükemmel bir yer derler,her halk kendi yöneticisini belediye başkanını kendi seçer.kendimize bu milletvekillerni mi layık görüyoruz? Şuanki hükümet bingölü çantada keklik görüyor ,yazıl günah,bingöllüler sormuyor mu öğretmen olan hayatında imar şehir planlaşamasının P'sini bilmeyenin bir belediye başkanı bizi nasıl yönetir diye,uyanın artık .
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84428)
19 Temmuz 2021 Pazartesi 17:02
bingölde 4 vip seyehat var.saat başı civar illere sefer yapıyor.yolcuların yüzde 90 nı hastanelere gidiyor.bingöl hastanesinin kapisina kilit vursalar daha iyi
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84426)
19 Temmuz 2021 Pazartesi 03:00
Nerde bingölün vekilleri hanki ihale pesindeler chp li vekili kutluyorum gel bingölde aday ol bizimkiler size ömür Bingöl var yok kimin umrunda
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84414)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 23:22
Yorumsuz bir haber ilginç Allah razı olsun
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84412)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 14:10
BİNGÖL milet vekileri nerde Adıyan milet vekili bu sorunları dile getiriyor
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84410)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 12:32
Bingöllü olup, Bingöl dışında yaşayan biri olarak kaç yıldır Bingöl'e geldiğimde çoğu zaman bu eksikliği fark etmiş ve bazı hastane yetkilileri ile paylaşmış ve Bingöl siyasetçilerinin niçin bununla ilgilenmediklerini söylemiştim. Sağ olsun Adıyaman Milletvekili bu konuyla ilgilenmiş tebrik ederim. Vah Bingölümüzün haline vah.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84409)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 12:07
Bingöl'ün sorunlarının bir muhalefet partisi milletvekili tarafından dile getirilmesi, Cevdet Yılmaz ve Feyzi Berdibek'i hiç mi utandırmadı? Yazıklar olsun.Erdoğan Diyarbakır'da 1000 yataklı şehir hastanesi müjdesi veriyor.Bingöl'e 2 yıl önce yeni devlet hastanesi müjdesi verildi ama hiçbir ilerleme yok.seçime yakın zamanda yine utanmadan sıkılmadan bir yalanla milleti kandırmaya çalışırlar, ama artık kimse yemez.....
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84403)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 06:24
Bizim vekillerin doktor sıkıntısından haberleri yok mu ki sorun meclise başka milletvekili tarafından gündeme getiriliyor
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84402)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 04:52
Evet elaziga d.bakira sevkleri bitirin artık yeter... imkani olan var olmayan var... bingölün en büyük sorunu hastane
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84401)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 00:12
Bingöl milletvekilleri ne iş yapıyor acaba
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
21.09.2021
16:57
Öğrenciler ev bulamıyor!
Öğrenciler ev bulamıyor!
2021-2022 Akademik yılının başlamasıyla Bingöl'e gelen öğrenciler KYK yurtlarının doluluğu, yüksek kiralar ve konut sayısının az olmasından dolayı ev bulamıyor. Çeşitli kurumların misafirhaneleri ve otellerde kalan öğrenciler, ne yapacaklarını şaşırmış durumda...
21.09.2021
16:56
Üç Yeni Arı Türü Literatüre Kazandırıldı
Üç Yeni Arı Türü Literatüre Kazandırıldı
Bingöl Üniversitesş Ziraat Fakültesi Bitki Koruma Bölümü Arş. Gör. Dr. Emin Kaplan ile Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Bitki Koruma Bölümü'nden Prof. Dr. Erol Yıldırım ve Zoologische Staatssammlung München'den (Almanya) Dr. Christian Schmid-Egger tarafından gerçekleştirilen ortak araştırmalar sonucunda 3 yeni arı türünü isimlendirerek literatüre kazandırıldı.
21.09.2021
16:55
Çamura Saplanan İneği İtfaiye Kurtardı
Çamura Saplanan İneği İtfaiye Kurtardı
Bingöl'de çamurda mahsur kalan ineği itfaiye ekipleri kurtardı.
21.09.2021
16:54
Belediye Başkanı esnafları ziyaret etti
Belediye Başkanı esnafları ziyaret etti
Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan, esnaf ve vatandaşları ziyaret etti, projeler üzerine istişarelerde bulundu.
21.09.2021
16:53
7. kattan düşen işçi hayatını kaybetti
7. kattan düşen işçi hayatını kaybetti
Elazığ'da dengesini kaybederek çalıştığı inşaatın 7. katından düşen işçi hayatını kaybetti.
21.09.2021
16:52
AKUT, navigasyon eğitimini tamamladı
AKUT, navigasyon eğitimini tamamladı
Bingöl AKUT Ekibi, Akut Genel Merkezinden gelen eğitmenler ile 3 günlük navigasyon eğitimini tamamladı.
21.09.2021
16:51
Köylülerin Sel ve Taşkın Endişesi
Köylülerin Sel ve Taşkın Endişesi
Yağmur tahliye kanalının toprakla dolduğu Solhan'ın Yenibaşak köyünde, köy sakinleri olası bir sağanak yağışın sel ve taşkınlara neden olmasından endişe ediyor.
21.09.2021
16:50
Bingöllü Genç siyasetçi Alman Parlamentosu`na aday
Bingöllü Genç siyasetçi Alman Parlamentosu'na aday
34 yaşındaki Erkan İnak, Schleswig-Holstein Eyaleti'nde Die PARTEI partisi listesinde üçüncü sıradan ve Pinneberg Bölgesinden direk aday olarak seçildi.
21.09.2021
16:06
Deprem araştırmacısından Bingöl ve Elazığ uyarısı
Deprem araştırmacısından Bingöl ve Elazığ uyarısı
Yaptığı araştırmalarla olası depremleri önceden tahmin eden Deprem Araştırmacısı Ahmet Yakut, Bingöl ve Elazığ'da önümüzdeki 10 gün içerisinde 5.5 üzeri büyüklüğünde deprem olabileceğini iddia etti.
20.09.2021
16:03
Karacehennem Ormanları Kesilecek Mi?