Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
04 Ağustos 2021 Çarşamba
33 °C Güneşli

Doktor sıkıntısı meclis gündeminde!

CHP Ekonomi Masası ve Esnaf Masası Heyetlerinin haziran ayında gerçekleştirdikleri ziyaretler sonrasında, CHP Milletvekilleri saptadıkları sorunları ve sorunların çözümünü ilişkin tespitlerini meclis gündemine taşımaya devam ediyor.

16 TEMMUZ 2021 CUMA 17:50
13
1839
13
AA aa
Doktor sıkıntısı meclis gündeminde!

TBMM Başkanlık Divanı Üyesi ve CHP Adıyaman Milletvekili Av. Abdurrahman Tutdere, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'ya verdiği soru önergesiyle Bingöl'de yaşanan doktor sıkıntısını meclis gündemine taşıdı.

“Tedavi Olması Gereken Hastalar Doktor Eksikliğinden Dolayı Tedavilerini Olamıyor”

Bingöl Devlet Hastanesi'ndeki doktor sıkıntısının yaşandığı branşları Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'ya verdiği soru önergesiyle gündeme getiren Milletvekili Tutdere, “Bingöl Devlet Hastanesinde hali hazırda aktif bölümler olarak belirtilmiş olmasına rağmen Gastroenteroloji, Endokrinoloji, Nefroloji bölümlerine uzman doktor ataması gerçekleştirilmemiştir. Ayrıca Bingöl Devlet Hastanesinde Onkoloji Bölümü başta olmak üzere Çocuk Nörolojisi, Çocuk Hematolojisi ve Onkolojisi, Çocuk Nefrolojisi, Radyasyon Onkolojisi bölümleri de bulunmamaktadır.” dedi.

Doktor eksikliğinden dolayı ilgili bölümlerde tedavisini gerçekleştiremeyen hastaların çevre illerdeki hastanelere gitmek zorunda kaldıklarını aktaran Milletvekili Tutdere, “Bu bölümlerde tedavi olması gereken hastalar ya tedavi olamamakta ya da başka illere gitmek suretiyle tedavilerini olabilmektedirler. Salgın süreci, maddi imkansızlıklar ve benzer diğer olumsuzluklar göz önünde bulundurulduğunda il dışına tedavi için gitmek hem büyük risk arz etmekte hem de maddi olanaksızlıklar nedeniyle gerçekleşememektedir.” ifadelerini kullandı.

“Bingöl Halkı Sağlık Bakanlığı'ndan Doktor Ataması Bekliyor”

Bingöl Devlet Hastanesi'nde birçok bölümün doktor beklediğini, bundan dolayı da Bingöl halkının büyük mağduriyet yaşadığını kaydeden Tutdere, “Bingöl Devlet Hastanesinde aktif olan ancak uzman doktor bulunmayan Endokrinoloji ve Gastroenteroloji bölümüne uzman doktor atanması için herhangi bir çalışmanız olup olmadığı ve uzman doktor ataması yapılıp yapılmayacağını; Bingöl Devlet Hastanesi Onkoloji, Çocuk Nörolojisi, Çocuk Hematolojisi ve Onkolojisi, Çocuk Nefrolojisi, Radyasyon Onkolojisi bölümleri açılması ve ilgili branşlardan uzman doktorlar atanması için herhangi bir çalışma olup olmadığını, ilgili atamaların ne zaman gerçekleştirileceği sorularını cevaplandırması üzere Sağlık Bakanı Fahrettin Kocaya ilettim.” şeklinde konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84440)
22 Temmuz 2021 Perşembe 09:49
Bingöl ve siyaset,bizim bingöl milletvekillerine sorun bakalım bingölün ne eksiği var,dönüp söyleyecekleri şey bingöl hiç eksiği olmayan mükemmel bir yer derler,her halk kendi yöneticisini belediye başkanını kendi seçer.kendimize bu milletvekillerni mi layık görüyoruz? Şuanki hükümet bingölü çantada keklik görüyor ,yazıl günah,bingöllüler sormuyor mu öğretmen olan hayatında imar şehir planlaşamasının P'sini bilmeyenin bir belediye başkanı bizi nasıl yönetir diye,uyanın artık .
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84428)
19 Temmuz 2021 Pazartesi 17:02
bingölde 4 vip seyehat var.saat başı civar illere sefer yapıyor.yolcuların yüzde 90 nı hastanelere gidiyor.bingöl hastanesinin kapisina kilit vursalar daha iyi
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84426)
19 Temmuz 2021 Pazartesi 03:00
Nerde bingölün vekilleri hanki ihale pesindeler chp li vekili kutluyorum gel bingölde aday ol bizimkiler size ömür Bingöl var yok kimin umrunda
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84414)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 23:22
Yorumsuz bir haber ilginç Allah razı olsun
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84412)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 14:10
BİNGÖL milet vekileri nerde Adıyan milet vekili bu sorunları dile getiriyor
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84410)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 12:32
Bingöllü olup, Bingöl dışında yaşayan biri olarak kaç yıldır Bingöl'e geldiğimde çoğu zaman bu eksikliği fark etmiş ve bazı hastane yetkilileri ile paylaşmış ve Bingöl siyasetçilerinin niçin bununla ilgilenmediklerini söylemiştim. Sağ olsun Adıyaman Milletvekili bu konuyla ilgilenmiş tebrik ederim. Vah Bingölümüzün haline vah.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84409)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 12:07
Bingöl'ün sorunlarının bir muhalefet partisi milletvekili tarafından dile getirilmesi, Cevdet Yılmaz ve Feyzi Berdibek'i hiç mi utandırmadı? Yazıklar olsun.Erdoğan Diyarbakır'da 1000 yataklı şehir hastanesi müjdesi veriyor.Bingöl'e 2 yıl önce yeni devlet hastanesi müjdesi verildi ama hiçbir ilerleme yok.seçime yakın zamanda yine utanmadan sıkılmadan bir yalanla milleti kandırmaya çalışırlar, ama artık kimse yemez.....
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84403)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 06:24
Bizim vekillerin doktor sıkıntısından haberleri yok mu ki sorun meclise başka milletvekili tarafından gündeme getiriliyor
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84402)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 04:52
Evet elaziga d.bakira sevkleri bitirin artık yeter... imkani olan var olmayan var... bingölün en büyük sorunu hastane
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84401)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 00:12
Bingöl milletvekilleri ne iş yapıyor acaba
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
03.08.2021
17:48
Enflasyon rakamları açıklandı
Enflasyon rakamları açıklandı
Tüketici fiyat endeksi 2021 yılı Temmuz ayında bir önceki aya göre yüzde 1,80, bir önceki yılın Aralık ayına göre yüzde 10,41, bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 18,95 ve on iki aylık ortalamalara göre yüzde 15,15 artış gerçekleşti.
03.08.2021
17:47
`Help Turkey` dezenformasyonu deşifre oldu
'Help Turkey' dezenformasyonu deşifre oldu
Türkiye günlerdir peş peşe çıkan orman yangınları ile mücadele ederken, sosyal medyada da algı operasyonları yapıldı. Özellikle sosyal medyada sahte hesaplar üzerinden provokatif paylaşımlarla sistemli dezenformasyon yapılırken, 'Türkiye'yi aciz gösterme' operasyonu devreye sokuldu.
03.08.2021
17:46
İkinci el araç alacaklar dikkat! Sebebi belli oldu
İkinci el araç alacaklar dikkat! Sebebi belli oldu
MASFED Genel Başkanı Aydın Erkoç, 'Sıfır araç üretiminde yaşanabilecek sıkıntıların ikinci el araç fiyatlarını artırabileceği'ni ifade ederek, 'Şu an fiyatlar normal seyrine gelmişken vatandaşlarımız bu fırsatı değerlendirebilir' dedi.
03.08.2021
17:45
Koronavirüs soruşturması! `Kanıt bulduk, Wuhan`daki laboratuvardan yayıldı`
Koronavirüs soruşturması! 'Kanıt bulduk, Wuhan'daki laboratuvardan yayıldı'
ABD'de Temsilciler Meclisi'nin Cumhuriyetçi Partili üyeleri corona virüsüyle ilgili çarpıcı iddialarda bulundu. Virüsün kökenine dair yürütülen soruşturmada, Çin'deki Wuhan Viroloji Enstitüsü laboratuvarından Ağustos ya da Eylül 2019'da sızdığına dair kanıtlar bulunduğu öne sürüldü.
03.08.2021
17:07
42 ilden köylerine gelen çocuklar, şenlikte doyasıya eğlendi
42 ilden köylerine gelen çocuklar, şenlikte doyasıya eğlendi
Türkiye'nin 42 farklı şehrinden Bingöl'ün Gülpınar köyüne aileleri ile birlikte gelen çocuklar, köy derneği tarafından düzenlenen şenlikte doyasıya eğlendi.
03.08.2021
17:06
Cami kubbesindeki zincire ayağı takılan leylek kurtarıldı
Cami kubbesindeki zincire ayağı takılan leylek kurtarıldı
Bingöl'ün Genç ilçesinde cami minaresindeki zincire ayağı takılan leylek itfaiye tarafından kurtarıldı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir