Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Mayıs 2022 Çarşamba
13 °C Çoğunlukla açık

Uzunboy, Adaylığını Açıkladı | HABER YORUMLARI

Bingöl'ün tanınan esnaflarından Mehmet Uzunboy, Bingöl Esnaf ve Sanatkarlar Oda Başkanlığı'na aday olduğunu açıkladı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88451)
12 Ocak 2022 Çarşamba 01:09
Kim kime gaz vermişse havasını alır merak etmeyin masadaki kartvizitle daha yakından poz verseydiniz keşke.... Koskoca çınar ağacı orda Allah uzun ömürler versin büyük başkan ali bayram
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88441)
11 Ocak 2022 Salı 19:53
Beyler bu aday Ali Bayram'a rakip değil. Bu aday Yılmaz Çapakın rakibi.
Ali Bayrama MHP liler rakip aday çıkardı. Ali bayramın rakibi başka biri. aynı seçim değil bu
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88426)
11 Ocak 2022 Salı 09:16
Hele önce önündeki kartvizitleri kaldır ordan resmen partiyi kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorsun ama kimse yemez artık bu numaraları partideki görevine de son vermişler ama sen bunu her yerde kullanmaya çalışıyorsun
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88425)
11 Ocak 2022 Salı 09:15
EĞERKİ SEN GERÇEKTEN ESNAFIN SORUNUNU BİLEN ONLARA YARDIM VE DESTEK OLABİLECEĞİNE İNANSAYDIN AKP KARTVİZİTİNİN UCUNU HAFİFTENDEN OLSA GÖSTERMEZDİN RESMİNDE. MASANIN ÜSTÜNE DİKKAT..
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88424)
11 Ocak 2022 Salı 09:12
ALİ BAYRAM 'IN OLDUĞU YERDE BUNLARIN ADI BİLE OKUNMAZ. RÜZGARIN KAYADAN GÖTÜRECEĞİ SADECE TOZUDUR..
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88444)
11 Ocak 2022 Salı 19:59
@Misafir Kullanıcı Bu yorum çok yanlış. Ali abi böyle hadsiz yorumlar yapmaz bunları desteklemezde. Herkes kıymetli ve değerlidir. Ayrıca sayın Uzunboy Ali abinin rakibi değildir.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Bayram Bingöl (@musyanli)
11 Ocak 2022 Salı 04:50
hayırlı olur inş.
Beğendim (0) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88399)
10 Ocak 2022 Pazartesi 17:36
Pandemide de iktidara karşı ekonomik krizde de tek cesaret edip konuşan Ali bayramdı. Arkadaşlara katılıyorum esnafta zerre kadar akıl varsa sıkıntılarını dile getiren kişiyi seçerler korkudan haklarını konuşamayan diğer oda başkanlarınıda şutlarlar
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88390)
10 Ocak 2022 Pazartesi 13:35
Yıllardır bingöldeyim bu adamı ilk defa görüyorum. Nasıl tanınan esnaf bu? Ne iş yapıyor onu bile bilmiyorum.
Beğendim (12) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88386)
10 Ocak 2022 Pazartesi 09:12
Mehmet bey bu numaraları kimse yemez sen gerçekten aday değilsin numarada herkes bu kirli oyunları biliyor ayrıca Serkan çapak da numaradan millet ile dalga gecmeyin
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88377)
09 Ocak 2022 Pazar 22:03
Bi genç ziktelilerin solhan tavusluların almadığı tek yer esnaf sanatkarlar odası kalmıştı onada talip oldular siyaset onlarda ticaret onlarda yakında bingölede talip olurlar zaten yerlisi kalmadı ya solhan tavuslu ya genç zıkteli bütün siyasi parti başkanları belediye başkanları ya genç zikteli ya solhan tavuzlu koskocaman bingölde onlardan başka aile kalmadı zahmet olmazsa biraz kenarda durun başka ailelere sıra verin inan artık gına geldi tiksindik sizlerden başka akıllı zeki uyanık yokmu memlekette bingölüde sizin yüzünüzden terkettik ankaraya geldik burayıda istila ettiniz
Beğendim (13) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88431)
11 Ocak 2022 Salı 11:44
@Misafir Kullanıcı Dikkatli okursan benim yazdığımın içinde hakaret küfür yada kişileştirme yok genel bir eleştiri sitem var bu bahsettiğin isimlerden en çok önce gençli ve solhanlılar yıllarca vekil belediye başkanlıkları yaptılar yusuf coşkun,abdurrahman anık,mahfuz güler,kazım ataoğlu,enver fehmioğlu,eşref taş,bedri tuğ,necati yöndar bu sadece saydıklarımın bir kaç tanesi daha sayamadığım çok var yani ezici üstünlük genç ve solhan merkezden haydar baylaz,feyzi berdibek dışında kimse yok bir şeyi yazarken kıt bilgiler ile değil geçmiş istatistiklere göre konuş burada kin nefret söylemi yok sadece eleştiri var
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88411)
10 Ocak 2022 Pazartesi 20:33
@Misafir Kullanıcı Cevdet Yılmaz MERKEZ, Fevzi BERDİBEK MERKEZ, seçilmeyen Zeki KORKUTATA MERKEZ, Erdal AYDEMİR MERKEZ, Erdal ARIKAN MERKEZ...
Daha ne istiyorsunuz? Bu kötülettiğin insanlar sayesinde siyaseti öğrendiniz.
Beğendim (1) Beğenmedim (7)Cevapla
17.05.2022
17:44
Aktaş, `İşçi alımları` iddialarını valiliğe sordu!
Aktaş, 'İşçi alımları' iddialarını valiliğe sordu!
CHP Bingöl İl Başkanı Hasan Aktaş, son günlerde kamuoyunun gündeminde olan 'İşçi alımları' iddialarını bir dilekçe yazarak valilik tarafından yanıtlanmasını talep etti.
17.05.2022
17:43
`Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?`
'Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu'nun yanıtlaması için verdiği önergede: 'Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?' sorusunun yanıtlanmasını talep etti.
17.05.2022
17:42
Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı
Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı
Bingöl İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı gerçekleştirildi.
17.05.2022
17:41
Vali Ekinci`ye `Gençlik Haftası` ziyareti
Vali Ekinci'ye 'Gençlik Haftası' ziyareti
15-19 Mayıs tarihleri arasında kutlanan 'Gençlik Haftası' ve '19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı' etkinlikleri kapsamında Gençlik ve Spor İl Müdürü Mahmut Danayiyen ve beraberindeki sporculardan oluşan heyet, Vali Kadir Ekinci'ye ziyaret etti.
17.05.2022
17:40
Aileler ve çocuklardan kortej yürüyüşü
Aileler ve çocuklardan kortej yürüyüşü
Bingöl'de 15-21 Mayıs Aile Haftası etkinlikleri çerçevesinde aile ve kurumların katılımıyla kortej yürüyüşü gerçekleştirildi.
17.05.2022
16:20
Arıkan: 2022, hizmetlerimizi taçlandıracağımız yıl olacak
Arıkan: 2022, hizmetlerimizi taçlandıracağımız yıl olacak
Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan: 'Yapmış olduğumuz projeleri hız kesmeden sürdürecek, yenilerini de ekleyerek hizmette zirveye yürüyeceğiz. Çok önemli projelere bu yıl başlıyoruz, kimilerini de tamamlayıp hizmete sunuyoruz. Allah'ın izniyle bu yıl, hizmetlerimizi taçlandıracağımız bir yıl olacak.'
17.05.2022
09:19
Bir günlüğüne asker oldular
Bir günlüğüne asker oldular
Engelli bireyler, Bingöl İl Jandarma Komutanlığında bir günlük temsili askerlik yaptı.
16.05.2022
17:25
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Bingöl'ün en etkin ve seçkin dergisi Detay, 3. sayısıyla okurlarıyla buluştu. Derginin kapak manşetinde; kamuoyunun merak ettiği, hatta birçok kişinin bilgi sahibi olmadığı Şeyh Said Harekâtına dair çarpıcı detaylar yer aldı.