Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Ağustos 2022 Pazar
35 °C Çoğunlukla güneşli

Uzunboy, Adaylığını Açıkladı

Bingöl'ün tanınan esnaflarından Mehmet Uzunboy, Bingöl Esnaf ve Sanatkarlar Oda Başkanlığı'na aday olduğunu açıkladı.

Uzunboy, Adaylığını Açıkladı
09 OCAK 2022 PAZAR 17:06
25
4550
12
AA aa

Esnaf ve sanatkarlara daha iyi hizmet edebilmek için bu göreve talip olduğunu belirten Mehmet Uzunboy, Bingöl esnaflarının birlikteliğini ve dayanışmasını korumak, bürokrasiiçerisinde boğulmadan birbiriyle iletişim halinde olan, mesleki faaliyetleri kolaylaştıracak çalışmaların fitilini ateşlemek için yola koyulduklarını belirtti.

Uzunboy, "Esnaf ve sanatkarlarımızın sıkıntı ve sorunlarına çözümler üreten bir yönetim kuracağız. Eli sıkılmadık, hatırı sorulmadık, kapısı çalınmadık esnafımız kalmayacak. Esnaf arası eşitlik ilkesi öncelikli hedefimiz olacaktır. Sivil toplum kuruluşları şehrimizin hareket mekanizmasıdır. Sivil toplum kuruluşlarıyla birlikte istişareler ederek şehrimizi ve esnafımızı bulunduğu yerden daha ileriye götürmeyi hedefliyoruz” dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88451)
12 Ocak 2022 Çarşamba 01:09
Kim kime gaz vermişse havasını alır merak etmeyin masadaki kartvizitle daha yakından poz verseydiniz keşke.... Koskoca çınar ağacı orda Allah uzun ömürler versin büyük başkan ali bayram
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88441)
11 Ocak 2022 Salı 19:53
Beyler bu aday Ali Bayram'a rakip değil. Bu aday Yılmaz Çapakın rakibi.
Ali Bayrama MHP liler rakip aday çıkardı. Ali bayramın rakibi başka biri. aynı seçim değil bu
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88426)
11 Ocak 2022 Salı 09:16
Hele önce önündeki kartvizitleri kaldır ordan resmen partiyi kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorsun ama kimse yemez artık bu numaraları partideki görevine de son vermişler ama sen bunu her yerde kullanmaya çalışıyorsun
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88425)
11 Ocak 2022 Salı 09:15
EĞERKİ SEN GERÇEKTEN ESNAFIN SORUNUNU BİLEN ONLARA YARDIM VE DESTEK OLABİLECEĞİNE İNANSAYDIN AKP KARTVİZİTİNİN UCUNU HAFİFTENDEN OLSA GÖSTERMEZDİN RESMİNDE. MASANIN ÜSTÜNE DİKKAT..
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88424)
11 Ocak 2022 Salı 09:12
ALİ BAYRAM 'IN OLDUĞU YERDE BUNLARIN ADI BİLE OKUNMAZ. RÜZGARIN KAYADAN GÖTÜRECEĞİ SADECE TOZUDUR..
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88444)
11 Ocak 2022 Salı 19:59
@Misafir Kullanıcı Bu yorum çok yanlış. Ali abi böyle hadsiz yorumlar yapmaz bunları desteklemezde. Herkes kıymetli ve değerlidir. Ayrıca sayın Uzunboy Ali abinin rakibi değildir.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Bayram Bingöl (@musyanli)
11 Ocak 2022 Salı 04:50
hayırlı olur inş.
Beğendim (0) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88399)
10 Ocak 2022 Pazartesi 17:36
Pandemide de iktidara karşı ekonomik krizde de tek cesaret edip konuşan Ali bayramdı. Arkadaşlara katılıyorum esnafta zerre kadar akıl varsa sıkıntılarını dile getiren kişiyi seçerler korkudan haklarını konuşamayan diğer oda başkanlarınıda şutlarlar
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88390)
10 Ocak 2022 Pazartesi 13:35
Yıllardır bingöldeyim bu adamı ilk defa görüyorum. Nasıl tanınan esnaf bu? Ne iş yapıyor onu bile bilmiyorum.
Beğendim (12) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88386)
10 Ocak 2022 Pazartesi 09:12
Mehmet bey bu numaraları kimse yemez sen gerçekten aday değilsin numarada herkes bu kirli oyunları biliyor ayrıca Serkan çapak da numaradan millet ile dalga gecmeyin
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88377)
09 Ocak 2022 Pazar 22:03
Bi genç ziktelilerin solhan tavusluların almadığı tek yer esnaf sanatkarlar odası kalmıştı onada talip oldular siyaset onlarda ticaret onlarda yakında bingölede talip olurlar zaten yerlisi kalmadı ya solhan tavuslu ya genç zıkteli bütün siyasi parti başkanları belediye başkanları ya genç zikteli ya solhan tavuzlu koskocaman bingölde onlardan başka aile kalmadı zahmet olmazsa biraz kenarda durun başka ailelere sıra verin inan artık gına geldi tiksindik sizlerden başka akıllı zeki uyanık yokmu memlekette bingölüde sizin yüzünüzden terkettik ankaraya geldik burayıda istila ettiniz
Beğendim (13) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88431)
11 Ocak 2022 Salı 11:44
@Misafir Kullanıcı Dikkatli okursan benim yazdığımın içinde hakaret küfür yada kişileştirme yok genel bir eleştiri sitem var bu bahsettiğin isimlerden en çok önce gençli ve solhanlılar yıllarca vekil belediye başkanlıkları yaptılar yusuf coşkun,abdurrahman anık,mahfuz güler,kazım ataoğlu,enver fehmioğlu,eşref taş,bedri tuğ,necati yöndar bu sadece saydıklarımın bir kaç tanesi daha sayamadığım çok var yani ezici üstünlük genç ve solhan merkezden haydar baylaz,feyzi berdibek dışında kimse yok bir şeyi yazarken kıt bilgiler ile değil geçmiş istatistiklere göre konuş burada kin nefret söylemi yok sadece eleştiri var
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88411)
10 Ocak 2022 Pazartesi 20:33
@Misafir Kullanıcı Cevdet Yılmaz MERKEZ, Fevzi BERDİBEK MERKEZ, seçilmeyen Zeki KORKUTATA MERKEZ, Erdal AYDEMİR MERKEZ, Erdal ARIKAN MERKEZ...
Daha ne istiyorsunuz? Bu kötülettiğin insanlar sayesinde siyaseti öğrendiniz.
Beğendim (1) Beğenmedim (7)Cevapla
07.08.2022
16:41
Çaytepeliler çözüm bekliyor!
Çaytepeliler çözüm bekliyor!
Bingöl'ün en büyük köylerinden biri olan Çaytepe'de, kanalizasyon sorununun yıllardır çözülmediğini belirten yöre sakinleri; 'Açık olan ve tarlaların içine akan kanalizasyon nedeniyle tarlalarımızı ekemez, kanalizasyon suyundan içen hayvanlarımızın da sütünü sağamaz hale geldik' dedi.
07.08.2022
16:39
Murat yine rehin aldı, AFAD kurtardı
Murat yine rehin aldı, AFAD kurtardı
Bingöl'ün Genç ilçesinde balık tutmak için gittikleri Murat Nehri'nde suların yükselmesiyle mahsur kalan 3 kişiyi AFAD kurtardı.
07.08.2022
16:37
Bingöllüler döviz hesabında kaçıncı sırada?
Bingöllüler döviz hesabında kaçıncı sırada?
Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK), Türkiye'de bankada en fazla döviz bulunduran illeri açıkladı. Bingöl'ün sıralaması dikkat çekti!
07.08.2022
16:32
Okullar fiziki ve altyapı açısından güçlendirildi
Okullar fiziki ve altyapı açısından güçlendirildi
Bingöl'de 'Temel Eğitimde 10.000 Okul Projesi' kapsamında seçilen dezavantajlı ilk ve ortaokulların fiziki mekânları ve altyapıları güçlendirildi.
07.08.2022
16:30
BESYO Özel Yetenek Sınavı Kılavuzu Yayımlandı
BESYO Özel Yetenek Sınavı Kılavuzu Yayımlandı
Bingöl Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, 2022-2023 Akademik Yılı Özel Yetenek Sınav Duyurusu yayımlandı. Rektör Çapak, adaylara başarılar diledi.
07.08.2022
16:29
`Yoğun Bakım Hemşiresi` eğitimi sona erdi
'Yoğun Bakım Hemşiresi' eğitimi sona erdi
Bingöl Devlet Hastanesi bünyesinde 1 aydır devam eden Yoğun Bakım Hemşiresi Sertifikalı Eğitim Programı sona erdi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir