Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Mayıs 2022 Çarşamba
13 °C Çoğunlukla açık

İl Müdürlüğü: 'Yurtta güvenlik tedbirleri üst düzeye alındı' | HABER YORUMLARI

Bingöl'de 2 gün önce Pir Ali Bey Kız Öğrenci Yurduna giren ve panik oluşturan şahsın down sendromlu olduğunu açıklayan Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, güvenlik tedbirlerinin de üst düzeye çıkarıldığını bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87694)
10 Aralık 2021 Cuma 03:20
o yurt kimlerin, üniversiteye o kadar uzak olmasına rağmen, ulaşım güçlüğü yaşanımasına rağmen devlet mi desem hükümet mi desem o yurdu neden öğrenciler için kiralıyor? o yurda verilen kira yerine üniversiteye yakın adam akaıllı bir yurt çoktan yapılmıştı. tabi burdaki amaç benim adamım aksırıncıya tıksırıncaya kadar yesin meselesi... o kadar vebal alıyorsunuz ki bakın sizin de burnunuzdan gelecektir. sanmayın ki bir tek gariban halk çekiyor bu sisteminizden gün gelecek bu sisteminiz sizi ve çocuklarınızı da mahfedecektir.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87665)
09 Aralık 2021 Perşembe 11:06
Günaydın Üsküdar da sabah oldu.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87662)
09 Aralık 2021 Perşembe 10:20
Olaylar yaşanmadan önce tedbirler neden alınmadı? İş bilmez insanlar güvenlik diye alınırsa, liyakatsiz insanlar idareci yapılırsa tablo da acı olur. Vebal altında girmek kolaysa, vicdan azabı bir gün hak edilmeden oturulan makamları insana zehir eder.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87661)
09 Aralık 2021 Perşembe 09:50
down sendromlu birinden bahsediyorsunuz peki engeli olmayan birinin oraya daha rahat girme olasılığı ne. hiçbirşey yapmanıza gerek yok sadece orda kendi kızınızın kaldığını düşünün ona göre davranın yeter bu. halk dilinde buna empati deniliyor bilginiz yoktur şimdi.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87657)
09 Aralık 2021 Perşembe 09:17
İş ehline verilmezse bu tür sorunların tekrarı burada veya başka bir kurumda farklı bir şekilde vuku bulacaktır. İşi ehline verip o ehil insanı da rahat bırakacaksınız, bırakacaksınız ki vatandaşa hakkaniyet içerisinde hizmet versin ve devletin de hak ve hukukunu korusun.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87656)
09 Aralık 2021 Perşembe 08:36
Bingöl'e hiç yakışmadı. güvenlik üst düzeye çıkarıldı falan filan kimse tespit edilsin tespit etmek bingöl için çokta zor değil ve gereken en ağır ceza verilmeli.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87652)
09 Aralık 2021 Perşembe 08:09
İki satır yazı yazmakla paçanı kurtardın değil mi. Seni oraya müdür olarak atayanın Allah belasını versin. Kendi memleketin olsaydı bunlar olur muydu. Bu kadar sorumsuzluk olmaz.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87651)
09 Aralık 2021 Perşembe 07:57
Bakın asıl sorunu size yazayım;
O yurdun orada ne işi var. Öğrenciler o yurda giderken de yurttan okula giderken de perişan oluyor. Doğrudan üniversiteye giden otobüs yok ya da üniversiteden yurda doğru. Bingölde yaklaşık 2 bin öğrencili kyk yurt binası yeri var ve oraya neden yurt yapılmıyor. Ne diye uzak yerlerdeki binalar kiralanıyor yurt için. Ah ah neresinden tutsanız elinizde kalıyor. İlla ki birileri para kzanmak zorunda değil. Biraz da öğrenci kazanalım, onların geleceğini kazanalım.
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87670)
09 Aralık 2021 Perşembe 13:33
@Misafir Kullanıcı Sahibinin kim oldugunu ogrenince sorular cevaplaniyor
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87646)
09 Aralık 2021 Perşembe 01:00
Yurtta intihar vakası olduktan sonramı,yoksa içeriye erkek girmeye çalıştıktan sonra mı bu tedbirler alındı evlatlarımız kimlere emanet olaydan 2-3 gün sonra mı kamuoyu bilgilendirme metni yayınlanıyor oldu olası utanmadan bu metnin önünde de sorumsuzluğun sahibi yurt hizmetleri müdürü teweetlerdeki gibi fotograf cekinseydi
Müfettise yollasaydık.Ayın 15 i maaşı almaya benzemiyor bu işler, bizlerin gözüne uyku girmiyor ne gibi tedbirler aldınız onuda açıklayın ve bu güne kadar neden tedbir almadınız bunuda açıklayın . Soruşturmayı tepeye yapın en alttakilere değil balık baştan kokar!
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87627)
08 Aralık 2021 Çarşamba 21:43
Sahi bu yurtların sahibi kim neden hiç konu mevzu acilmiyor
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
17.05.2022
17:44
Aktaş, `İşçi alımları` iddialarını valiliğe sordu!
Aktaş, 'İşçi alımları' iddialarını valiliğe sordu!
CHP Bingöl İl Başkanı Hasan Aktaş, son günlerde kamuoyunun gündeminde olan 'İşçi alımları' iddialarını bir dilekçe yazarak valilik tarafından yanıtlanmasını talep etti.
17.05.2022
17:43
`Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?`
'Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu'nun yanıtlaması için verdiği önergede: 'Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?' sorusunun yanıtlanmasını talep etti.
17.05.2022
17:42
Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı
Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı
Bingöl İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı gerçekleştirildi.
17.05.2022
17:41
Vali Ekinci`ye `Gençlik Haftası` ziyareti
Vali Ekinci'ye 'Gençlik Haftası' ziyareti
15-19 Mayıs tarihleri arasında kutlanan 'Gençlik Haftası' ve '19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı' etkinlikleri kapsamında Gençlik ve Spor İl Müdürü Mahmut Danayiyen ve beraberindeki sporculardan oluşan heyet, Vali Kadir Ekinci'ye ziyaret etti.
17.05.2022
17:40
Aileler ve çocuklardan kortej yürüyüşü
Aileler ve çocuklardan kortej yürüyüşü
Bingöl'de 15-21 Mayıs Aile Haftası etkinlikleri çerçevesinde aile ve kurumların katılımıyla kortej yürüyüşü gerçekleştirildi.
17.05.2022
16:20
Arıkan: 2022, hizmetlerimizi taçlandıracağımız yıl olacak
Arıkan: 2022, hizmetlerimizi taçlandıracağımız yıl olacak
Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan: 'Yapmış olduğumuz projeleri hız kesmeden sürdürecek, yenilerini de ekleyerek hizmette zirveye yürüyeceğiz. Çok önemli projelere bu yıl başlıyoruz, kimilerini de tamamlayıp hizmete sunuyoruz. Allah'ın izniyle bu yıl, hizmetlerimizi taçlandıracağımız bir yıl olacak.'
17.05.2022
09:19
Bir günlüğüne asker oldular
Bir günlüğüne asker oldular
Engelli bireyler, Bingöl İl Jandarma Komutanlığında bir günlük temsili askerlik yaptı.
16.05.2022
17:25
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Bingöl'ün en etkin ve seçkin dergisi Detay, 3. sayısıyla okurlarıyla buluştu. Derginin kapak manşetinde; kamuoyunun merak ettiği, hatta birçok kişinin bilgi sahibi olmadığı Şeyh Said Harekâtına dair çarpıcı detaylar yer aldı.
16.05.2022
16:48
`Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur`
'Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur'