Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
26 Kasım 2022 Cumartesi
4 °C Bulutlu

Berdibek: 'Halkımızın gönlü laf değil, iş üretenden yana' | HABER YORUMLARI

Bingöl'deki temaslarını sürdüren AK Parti Bingöl Milletvekili Feyzi Berdibek; 'Bir takım sıkıntılar yaşanıyor olsa da halkımızın gönlü laf değil, iş üretenden, gelişimi önceleyenden yana. Bunu sahada net bir şekilde görüyoruz. Toplum, geleceğini klişe laflara kurban etmeyecek ferasete sahip olduğunu da gösteriyor!'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95608)
26 Eylül 2022 Pazartesi 10:38
Bingöllü eğitimli, liyakatli yeni yüzler pırlantalar çok artık halk kesinlikle öyle istiyor, kendine değil memleketine, devletine ve Recep Tayyip ERDOGAN'a sadakat olarak bağlı, ondan yük alan biri lazım. Malesef bu dönem Bingöl hizmet olarak vevcutlardan birşey alamadı
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95607)
26 Eylül 2022 Pazartesi 10:31
Bingöl halkı Cumhurbaşkanının yanında yeter ki yeni yüz aday gösterilsin eskilrden bıktı bu halk.YOksa seçim sonucu olumlu olmaz, eekli olun artık gidin deniz kıyısında keyfinize bakın. Zeki KORKUTATA şeyhler gelsin toplum kanısı bu yönde, Solhandan Niyazi bey gelsin inşallah
Beğendim (1) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95605)
26 Eylül 2022 Pazartesi 09:48
İhtiyaçlar çağın gereksinimine göre değişir. Mesela vasıta eskiden at - eşşek iken günümüzde daha çok motorlu araçlardır. Çok eskilerden hemen hemen herkesin atı da essegi de vardı ama günümüzde Türkiye'de yaşayan insanların çoğunun ne bir vasıtası var ne de barinabilecegi bir evi.. ve gittikçe bu ihtiyaçlar karşılanmaz hale geliyor. Birileri ise kapıcının bile altında arabası var diyerek herkesin gelir durumunun iyi olduğunu söylemeye devam etsinler.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95600)
26 Eylül 2022 Pazartesi 07:59
solhan şehir merkezi ne durumda onuda anlat gideceksiniz
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95597)
26 Eylül 2022 Pazartesi 06:30
Teşekkürler sayın vekilim bingölün her tarafı şantiye gibi
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95587)
25 Eylül 2022 Pazar 16:21
Şu an Ak partinin Bingöl Milletvekilleri halkın hem sevgisini hem de seçimlerde oylarını kazanması imkansız hale gelmistir sebebi ise ekonominin battığı bir dönemde bingölde ki yüksek işsizlik ve torpil saltanatı ile liyakatsiz kişilerin yüksek görevlere atanmasıdır ve daha niceleri
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95580)
25 Eylül 2022 Pazar 05:42
Recep Tayyip Erdoğan'a oy veririm ama milletvekillerine oy yok mevcut vekiler aday olursa Akp Bingöl de kaybeder
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95576)
24 Eylül 2022 Cumartesi 02:09
Düşeceksiniz, boşuna çirpinmayin ! Belediye ve özel idarelere ve diğer kamu kurumlarına torpille aradıklarını zin yüzde 50 si de size oy vermeyecektir. Dostu kaybettiniz düşmanı da kazanamadiniz.
Beğendim (23) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95571)
23 Eylül 2022 Cuma 16:08
Akp demek hak yiyenler topluluğu demektir. Oy vermemekte bir hayırdır. Allah kötülükte ısrar edenleri, onlara fırsat verenleri sevmez.
Beğendim (19) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95570)
23 Eylül 2022 Cuma 16:01
Hiç de keyfim yok tu..sanki bizi artik hatiryan lar varmiş,, seçim yaklasti at ufak at bari civcivler yutsun size artik kimse inanmaz efendi
Beğendim (15) Beğenmedim (0)Cevapla
25.11.2022
18:52
CHP`den şiddetle mücadele açıklaması
CHP'den şiddetle mücadele açıklaması
CHP Bingöl Kadın Kolları Başkanı Gülten Baylas, '25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü' dolayısıyla basın açıklaması yaptı.
25.11.2022
16:20
Çintay; `Milyon dolarlık projeleri ilimize kazandıracağız`
Çintay; 'Milyon dolarlık projeleri ilimize kazandıracağız'
Basın mensupları ile toplantı düzenleyen BİNTSO Yönetim Kurulu Başkanı Kadir Çintay, 'Üretim ve yatırımın ilerlemesi, uluslararası rekabetin geliştirilmesi ile mümkündür. Bu çerçevede gerçekleştirdiğimiz girişimler neticesinde ilimizde 2 adet UR-GE projesi desteklenecektir. Bu projelerin her biri 3.500.000$ olup toplam 7.000.000$ yatırımı ilimize kazandıracağız. Bu projeler, bal ve inşaat malzemeleri üzerine olacaktır' dedi.
25.11.2022
15:50
`Bütçe adil dağıtılmalı`
'Bütçe adil dağıtılmalı'
'Bütçenin adil bir şekilde dağıtılmasıyla birçok şey yapılabileceği matematiksel olarak ortada iken, garibandan alıp zengine veren 2023 bütçesinin sahibi AKP iktidarını da halkımızın vicdanına bırakıyoruz.'
25.11.2022
15:43
Yedisu`da değerlendirme toplantısı yapıldı
Yedisu'da değerlendirme toplantısı yapıldı
Yedisu Kaymakamı Furkan Başar başkanlığında, 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Koordinasyon, İzleme ve Değerlendirme' toplantısı yapıldı.
25.11.2022
14:33
Kaymakam Gürses, öğrencilerle bir araya geldi
Kaymakam Gürses, öğrencilerle bir araya geldi
Adaklı ilçe Kaymakamı Burak Bozkurt Gürses, Adaklı Çok Programlı Anadolu Lisesi pansiyonunda kalan öğrencilerle bir araya gelerek, akşam yemeğini birlikte tabldotta yedi.
25.11.2022
14:18
Jandarmadan `Kadına yönelik şiddete karşı mücadele` mesajı
Jandarmadan 'Kadına yönelik şiddete karşı mücadele' mesajı
Bingöl'de İl Jandarma Komutanlığı personelleri, 'Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele günü' çerçevesinde özel bir video hazırlayarak, kadının toplumdaki yerine dikkat çekti.
25.11.2022
14:00
`Kadına Şiddet, İnsanlığa İhanettir`
'Kadına Şiddet, İnsanlığa İhanettir'
AK Parti Kadın Kolları Başkanı Maşife Gündoğdu; 'Kadına Şiddet, İnsanlığa İhanettir. Kadını ve kadının varlığını son derece önemseyen bir yaklaşımla 'Kadına Yönelik Şiddetle Uluslararası Mücadele Günü'kapsamında Sayın Cumhurbaşkanımız, Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın da sık sık tekrarladığı gibi kadına şiddetin, insanlığa ihanet olduğunu bir kez daha haykırıyoruz.'