Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
26 Kasım 2022 Cumartesi
4 °C Bulutlu

Berdibek: 'Halkımızın gönlü laf değil, iş üretenden yana' | HABER YORUMLARI

Bingöl'deki temaslarını sürdüren AK Parti Bingöl Milletvekili Feyzi Berdibek; 'Bir takım sıkıntılar yaşanıyor olsa da halkımızın gönlü laf değil, iş üretenden, gelişimi önceleyenden yana. Bunu sahada net bir şekilde görüyoruz. Toplum, geleceğini klişe laflara kurban etmeyecek ferasete sahip olduğunu da gösteriyor!'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95569)
23 Eylül 2022 Cuma 15:29
Allahin izniyle akpartimi yine rekor kiracaktir. Cevremde herkesin altinda luks bmw audiler var. Ayiptir, ekonomi sahlandi. Biraz sukredin
Beğendim (3) Beğenmedim (21)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95566)
23 Eylül 2022 Cuma 09:39
sadece yandaş ve akrabalarınıza iş ayarlayın , belediye ve özel idareye sınavsız kpss'siz işe sokun ve sonradan halkın içine girip doğruluktan dürüstlükten dem vurun . yazık yazık .... bu insanlar size nasıl güvenecekler , hak adalet dediğiniz bu mudur?
Beğendim (48) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95565)
23 Eylül 2022 Cuma 09:27
Milletin bağrında kara bir taş olmuş iktidarın hala rekor oy alacağını düşünen zavallıdır.
Beğendim (42) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95564)
23 Eylül 2022 Cuma 07:29
Açılışlarla dikkat ettim 3. vekil olarak Hüsamettin Korkutata ön plana çıkmaya çalışıyor. Ön plana çıkmasının gerekçesi de bir önceki dönem akrabası olan adayı listede üst sıradan aday gösterebilme çabasıdır. Vekil olmak bu memlekete sanki babadan oğula belli ailelerin hakkıymış gibi davranıyorlar. Bu şehrin atlasına kalite katacak kaliteli insanlar vardır. Fakat gelin görün ki kaç dönemdir Bingöl'ü temsil eden vekiller hep hüsran yarattı.
Beğendim (36) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95563)
23 Eylül 2022 Cuma 05:58
Okullar başladı yollarımızda yamalamalar başladı.Bingölün stadı facia muşta bile yenisi yapıldı.siz anca seçimden seçime taziyelerde bulunun.
Beğendim (27) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95559)
22 Eylül 2022 Perşembe 21:07
Herkese söz verip maviboncuk dağıtan 2.vekil 3.cevdet yılmaz
Beğendim (27) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95558)
22 Eylül 2022 Perşembe 20:26
Memleket batmis bunlarin keyfine diyecek yok
Millet yoksul fakir Perisan kimin umrunda
Böyle gelmis böyle gider millet koyun oldumu heryerde sefer vuran Cok olur
Beğendim (40) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95556)
22 Eylül 2022 Perşembe 20:22
Bingöl'ün adayları önümüzdeki seçimde değişmez ise seçimin sonu hüsrandır. Bir önceki dönemde aday gösterilen 3 adayın da liste dışı kalması lazım. Bu üç adaydan hangisi listeye konulursa oylar erir gider.
Beğendim (29) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95555)
22 Eylül 2022 Perşembe 19:32
En yakın il muştur gidin bakın bingöle 10 çeker.20 yıldır yolları yaz boz yapyosunuz.sizin artık emekliliğin keyfini çıkartma zamanınız geldi
Beğendim (31) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95554)
22 Eylül 2022 Perşembe 19:25
Seçim yaklaşıyor kendilerini miletin gönlünü güya kazanmaya çalişıyor ama nafile eski vekillere yol ver son ver
Beğendim (29) Beğenmedim (0)Cevapla
26.11.2022
12:03
İskele kazasında hayatını kaybeden Bingöllü işçiler son yolculuğuna uğurlandı
İskele kazasında hayatını kaybeden Bingöllü işçiler son yolculuğuna uğurlandı
Batman'daki cami inşaatındaki iskelenin çökmesi sonucu hayatını kaybeden Bingöllü iki işçinin cenazesi, Bingöl'e getirilerek Göltepesi (Çan) Köyü'nde defnedildi. Yaralı Bingöllü işçiler de taburcu edildi.
25.11.2022
18:52
CHP`den şiddetle mücadele açıklaması
CHP'den şiddetle mücadele açıklaması
CHP Bingöl Kadın Kolları Başkanı Gülten Baylas, '25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü' dolayısıyla basın açıklaması yaptı.
25.11.2022
16:20
Çintay; `Milyon dolarlık projeleri ilimize kazandıracağız`
Çintay; 'Milyon dolarlık projeleri ilimize kazandıracağız'
Basın mensupları ile toplantı düzenleyen BİNTSO Yönetim Kurulu Başkanı Kadir Çintay, 'Üretim ve yatırımın ilerlemesi, uluslararası rekabetin geliştirilmesi ile mümkündür. Bu çerçevede gerçekleştirdiğimiz girişimler neticesinde ilimizde 2 adet UR-GE projesi desteklenecektir. Bu projelerin her biri 3.500.000$ olup toplam 7.000.000$ yatırımı ilimize kazandıracağız. Bu projeler, bal ve inşaat malzemeleri üzerine olacaktır' dedi.
25.11.2022
15:50
`Bütçe adil dağıtılmalı`
'Bütçe adil dağıtılmalı'
'Bütçenin adil bir şekilde dağıtılmasıyla birçok şey yapılabileceği matematiksel olarak ortada iken, garibandan alıp zengine veren 2023 bütçesinin sahibi AKP iktidarını da halkımızın vicdanına bırakıyoruz.'
25.11.2022
15:43
Yedisu`da değerlendirme toplantısı yapıldı
Yedisu'da değerlendirme toplantısı yapıldı
Yedisu Kaymakamı Furkan Başar başkanlığında, 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Koordinasyon, İzleme ve Değerlendirme' toplantısı yapıldı.
25.11.2022
14:33
Kaymakam Gürses, öğrencilerle bir araya geldi
Kaymakam Gürses, öğrencilerle bir araya geldi
Adaklı ilçe Kaymakamı Burak Bozkurt Gürses, Adaklı Çok Programlı Anadolu Lisesi pansiyonunda kalan öğrencilerle bir araya gelerek, akşam yemeğini birlikte tabldotta yedi.
25.11.2022
14:18
Jandarmadan `Kadına yönelik şiddete karşı mücadele` mesajı
Jandarmadan 'Kadına yönelik şiddete karşı mücadele' mesajı
Bingöl'de İl Jandarma Komutanlığı personelleri, 'Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele günü' çerçevesinde özel bir video hazırlayarak, kadının toplumdaki yerine dikkat çekti.
25.11.2022
14:00
`Kadına Şiddet, İnsanlığa İhanettir`