Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Mayıs 2022 Çarşamba
13 °C Çoğunlukla açık

Özsoy, uçaklarda zazaca anons talebinde bulundu | HABER YORUMLARI

HDP Diyarbakır Milletvekili Hişyar Özsoy, bölgeye sefer yapan uçaklarda Zazaca ve Kurmanci anons yapılması talebinde bulundu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88380)
10 Ocak 2022 Pazartesi 00:02
Her dile serbest ama kürt oldumu yasak cünkü vatan hemen bölünür
Ülke elden gider zihniyet bu iste
Beğendim (17) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88373)
09 Ocak 2022 Pazar 19:47
Çok güzel bir detay. Umarım bu istek dikkate alınır.
Beğendim (17) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88370)
09 Ocak 2022 Pazar 18:13
Ingilizce ve turkce neyinize yetmiyor, birde zazaca kurmanci eksikti. Isinize bakin kimse zazaca konusmuyor bile ortaligi karistirin anca
Beğendim (4) Beğenmedim (21)Cevapla
17.05.2022
17:44
Aktaş, `İşçi alımları` iddialarını valiliğe sordu!
Aktaş, 'İşçi alımları' iddialarını valiliğe sordu!
CHP Bingöl İl Başkanı Hasan Aktaş, son günlerde kamuoyunun gündeminde olan 'İşçi alımları' iddialarını bir dilekçe yazarak valilik tarafından yanıtlanmasını talep etti.
17.05.2022
17:43
`Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?`
'Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu'nun yanıtlaması için verdiği önergede: 'Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?' sorusunun yanıtlanmasını talep etti.
17.05.2022
17:42
Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı
Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı
Bingöl İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı gerçekleştirildi.
17.05.2022
17:41
Vali Ekinci`ye `Gençlik Haftası` ziyareti
Vali Ekinci'ye 'Gençlik Haftası' ziyareti
15-19 Mayıs tarihleri arasında kutlanan 'Gençlik Haftası' ve '19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı' etkinlikleri kapsamında Gençlik ve Spor İl Müdürü Mahmut Danayiyen ve beraberindeki sporculardan oluşan heyet, Vali Kadir Ekinci'ye ziyaret etti.
17.05.2022
17:40
Aileler ve çocuklardan kortej yürüyüşü
Aileler ve çocuklardan kortej yürüyüşü
Bingöl'de 15-21 Mayıs Aile Haftası etkinlikleri çerçevesinde aile ve kurumların katılımıyla kortej yürüyüşü gerçekleştirildi.
17.05.2022
16:20
Arıkan: 2022, hizmetlerimizi taçlandıracağımız yıl olacak
Arıkan: 2022, hizmetlerimizi taçlandıracağımız yıl olacak
Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan: 'Yapmış olduğumuz projeleri hız kesmeden sürdürecek, yenilerini de ekleyerek hizmette zirveye yürüyeceğiz. Çok önemli projelere bu yıl başlıyoruz, kimilerini de tamamlayıp hizmete sunuyoruz. Allah'ın izniyle bu yıl, hizmetlerimizi taçlandıracağımız bir yıl olacak.'
17.05.2022
09:19
Bir günlüğüne asker oldular
Bir günlüğüne asker oldular
Engelli bireyler, Bingöl İl Jandarma Komutanlığında bir günlük temsili askerlik yaptı.
16.05.2022
17:25
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Bingöl'ün en etkin ve seçkin dergisi Detay, 3. sayısıyla okurlarıyla buluştu. Derginin kapak manşetinde; kamuoyunun merak ettiği, hatta birçok kişinin bilgi sahibi olmadığı Şeyh Said Harekâtına dair çarpıcı detaylar yer aldı.
16.05.2022
16:48
`Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur`