Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
27 Ocak 2022 Perşembe
-0 °C Hafif kar

Özsoy, uçaklarda zazaca anons talebinde bulundu

HDP Diyarbakır Milletvekili Hişyar Özsoy, bölgeye sefer yapan uçaklarda Zazaca ve Kurmanci anons yapılması talebinde bulundu.

09 OCAK 2022 PAZAR 17:09
219
3118
13
AA aa
Özsoy, uçaklarda zazaca anons talebinde bulundu

TBMM genel kurulunda konuşan Özsoy, şunları söyledi: “Ulaştırma Bakanı da burada, yeri gelmişken; Sayın Bakan, Bingöl'e, Diyarbakır'a -ben Bingöllüyüm, şu an Diyarbakır Vekiliyim- sürekli gidip geliyoruz bölgeye; Türk Hava Yollarının, Anadolu Jetin uçaklarında sürekli olarak Arapça, İngilizce anons yapılıyor, Türkçe de yapılıyor. Bingöl'ün herhâlde yüzde 70'i, 80'i Zazaca konuşur, Diyarbakır'da Kurmanci konuşulur, Kürtçe konuşulur. Ben şimdi düşünüyorum, Türk Hava Yollarının en azından bizim o taraflara giden uçaklarında Zazaca, Kürtçe bir anons yaparsanız uçak mı düşer, devlet mi yıkılır ya? Gerçekten bunu defalarca söylüyoruz, siz de not alın lütfen; Bingöl eski Milletvekili, şimdi Diyarbakır Milletvekili Hişyar Özsoy'un böyle bir talebi açık, net, biz bakanlığımıza yapıyoruz. Lütfen, saraydaki yetkililerle birlikte düşünün, buna bir çözüm getirin, ayıptır.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88445)
11 Ocak 2022 Salı 20:05
hasss git ordan bunca cozulmesi gereken sorun varken millet aclikla pencelesiyo dil karin doyurmaz her dilden ekmek isteyebilirsin
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88524)
14 Ocak 2022 Cuma 09:34
@Misafir Kullanıcı Kendince bir şeyler yaptığını sanıyor. Adam da Ekonomik olarak problem yok ki. Başka ne diyebilir. Bingöl iline niye avakado gelmiyor diyecek değil ya. HDP'de hiç para konusunun sorun olduğunu duyan var mı
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88428)
11 Ocak 2022 Salı 10:11
anons kalksın sanki havada durakmı var inecek varmı diye sorsunlar bindiğimiz tek nokta indiğimiz tek nokta :)
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88420)
11 Ocak 2022 Salı 00:38
Allah sana akıl fikir versin ...
Beğendim (1) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88403)
10 Ocak 2022 Pazartesi 18:55
Bazı yorumları okurken 'böyle insanların da mı var?' demekten alamıyorum kendimi. Aslını inkar eden bile var... Allah akıl fikir versin hepimize... Sorunumuz tam da bu ; siyasi fikrini beğenmediğimiz biri Allah bir dese haşa inkar edecek hale gelebiliyoruz. Bizimle aynı düşüncedeyse faiz helaldir dese he walla öyledir diyebiliyoruz. Hak kimden gelirse gelsin haktır, batıl da kimden gelirse gelsin batıldır...
Beğendim (22) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88401)
10 Ocak 2022 Pazartesi 17:51
Zazaca kurtce ne yaw sene olmus 2022 hala konusan var mi? Bizim sulalede 2 3 yasli harici kalmadu konusan
Beğendim (3) Beğenmedim (21)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88402)
10 Ocak 2022 Pazartesi 18:49
@Misafir Kullanıcı Bununla övünüyor musun gerçekten ?
Beğendim (17) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88394)
10 Ocak 2022 Pazartesi 16:00
Hadi ordan be milletin derdi ne bu herifin söylediğine bak, zazaları kürt sayan bir zihniyeti temsil ediyorsun
Beğendim (7) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88388)
10 Ocak 2022 Pazartesi 10:58
Memleketin başka sorunu yokmu. Yatıyorsunuz kalkıyorsunuz zazaca kürtçe.. Miileti müziklerle costurup gaza getirme. Bunun dışında bir vizyonuz bir faydanız yok. Allah size ve size gönül veren herkese akıl fikir versin.
Beğendim (7) Beğenmedim (25)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88387)
10 Ocak 2022 Pazartesi 10:02
Boş iş , şov .
Beğendim (5) Beğenmedim (21)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88385)
10 Ocak 2022 Pazartesi 09:00
Sen halkla iletişim sorunu yaşıyorsun. Tüm dillerle anons yapılsa ne yazar.
Beğendim (5) Beğenmedim (20)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88382)
10 Ocak 2022 Pazartesi 01:54
Bölgede herkes İngilizce konuşuyor zaten. Ne gerek var x bilinmeyenli dillere. Lütfen sayın vekilim...
Beğendim (5) Beğenmedim (9)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir