Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Mayıs 2022 Çarşamba
13 °C Çoğunlukla açık

HDP: 'Yapılan zam kararına katılmıyoruz' | HABER YORUMLARI

HDP Bingöl Belediye Meclisi HDP Sözcüleri Hatice Kıtay ve Ferhat Yıldırım, halk otobüsleriyle ilgili yapılan zam kararına istinaden açıklama yaparak: 'Yüzde 25'lik kısmını halka yansıtılmamasını önerimiz kabul edilmediğinden muhalefet şerhimizi düşüp yapılan zam kararına katılmadığımızı Bingöl kamuoyu bilgisine sunuyoruz.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88526)
14 Ocak 2022 Cuma 10:02
Kardeşim Belediye ona müdahale edemiyor buna müdahale edemiyor pekiyi belediyenin sınırları içerisinde değilmi otobüsleri denetleyen bir kurum yokmudur.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88515)
13 Ocak 2022 Perşembe 21:44
Kapida 3 passat var, cok sukur para cok. Allah devletimize zeval vermesin, zam olmasida normaldir. Mazut paualidir, itiraz eden binmesin yurusun
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88496)
13 Ocak 2022 Perşembe 12:45
Hani nerde belediye... Belediye başkanı bu işi yapamadı ve yüzüne gözüne bulaştırdı.
Beğendim (5) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88495)
13 Ocak 2022 Perşembe 12:00
herşeye zam geldiği gibi ulaşıma da zam geldi ayrıca yapılan zam yine de çok değil bu insanlarda evlerine ekmek götürüyor herkes belediye arabası diyor belediye arabası olsa bedavaya mı taşıyacak başka illerde belediye araçları var onlar zam yapmadılar mı hiç mi gazete okumuyorsunuz çare belediye arabası değil çare iktidarın mazot üzerinde uyguladığı vergilerin kaldırılmasıdır mazot 14,3 tl bunun 10 liradan fazlası vergi olarak alınıyor rafineri çıkış fiyatlarına bakın ne demek istediğimi anlarsınız saygılarımla.
Beğendim (12) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88518)
14 Ocak 2022 Cuma 02:34
@Misafir Kullanıcı Bilgiçlik taslamışsın bro..
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88493)
13 Ocak 2022 Perşembe 11:49
Halk otobüslerine yapılan zamlar halka eziyettir. HDPKK isimli parti ise bizzat terörizmi destekleyen ve terör örgütünün bizzat siyasi uzantısıdır. Terörizmi terkmedikçe Halkın beğenisini açıklamalarıyla asla kazanamazlar
Beğendim (8) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88492)
13 Ocak 2022 Perşembe 10:10
Belediye yokki daha ne olsun yazıklar olsun
Beğendim (6) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88491)
13 Ocak 2022 Perşembe 09:20
Belediye otobüsünün olmadığı tek şehir, yazık çok yazık
Beğendim (9) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88490)
13 Ocak 2022 Perşembe 08:50
güzel pek fazla zam olmamış malatya belediyesi 3 tl olan tam bilet 4,50 tl öğrenci 2 tl den 3 tl çıkarmış
Beğendim (10) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88486)
13 Ocak 2022 Perşembe 00:42
İki adımlık yola bu kadar ücret çok fazla yazıklar olsun. Bir daha asla akp ye oy moy yok
Beğendim (11) Beğenmedim (15)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88494)
13 Ocak 2022 Perşembe 11:54
@Misafir Kullanıcı madem 2 adımlık yol yürü arkadaşım neden biniyorsun? Bırakın bu klişe sözleri neresi 2 adımlık yol çevre illeri araştırın en uygunu yine bingöl mazot 14 liranın üzerinde herşey zamlı şoför ücretinden yedek parçaya kadar...su mu yakıyor bu adamlar.
Not: minibüsüm yok ha şimdi birileri var falan der hazır cevap burada dursun.
Beğendim (8) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88485)
13 Ocak 2022 Perşembe 00:04
Bingöl Belediyesine ait toplu taşıma araçları olmadığı sürece bu tarz kooperatif şirketler istediği fiyata çekebilir kimse kusura bakmasın.
Beğendim (11) Beğenmedim (9)Cevapla
17.05.2022
17:44
Aktaş, `İşçi alımları` iddialarını valiliğe sordu!
Aktaş, 'İşçi alımları' iddialarını valiliğe sordu!
CHP Bingöl İl Başkanı Hasan Aktaş, son günlerde kamuoyunun gündeminde olan 'İşçi alımları' iddialarını bir dilekçe yazarak valilik tarafından yanıtlanmasını talep etti.
17.05.2022
17:43
`Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?`
'Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu'nun yanıtlaması için verdiği önergede: 'Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?' sorusunun yanıtlanmasını talep etti.
17.05.2022
17:42
Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı
Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı
Bingöl İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı gerçekleştirildi.
17.05.2022
17:41
Vali Ekinci`ye `Gençlik Haftası` ziyareti
Vali Ekinci'ye 'Gençlik Haftası' ziyareti
15-19 Mayıs tarihleri arasında kutlanan 'Gençlik Haftası' ve '19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı' etkinlikleri kapsamında Gençlik ve Spor İl Müdürü Mahmut Danayiyen ve beraberindeki sporculardan oluşan heyet, Vali Kadir Ekinci'ye ziyaret etti.
17.05.2022
17:40
Aileler ve çocuklardan kortej yürüyüşü
Aileler ve çocuklardan kortej yürüyüşü
Bingöl'de 15-21 Mayıs Aile Haftası etkinlikleri çerçevesinde aile ve kurumların katılımıyla kortej yürüyüşü gerçekleştirildi.
17.05.2022
16:20
Arıkan: 2022, hizmetlerimizi taçlandıracağımız yıl olacak
Arıkan: 2022, hizmetlerimizi taçlandıracağımız yıl olacak
Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan: 'Yapmış olduğumuz projeleri hız kesmeden sürdürecek, yenilerini de ekleyerek hizmette zirveye yürüyeceğiz. Çok önemli projelere bu yıl başlıyoruz, kimilerini de tamamlayıp hizmete sunuyoruz. Allah'ın izniyle bu yıl, hizmetlerimizi taçlandıracağımız bir yıl olacak.'
17.05.2022
09:19
Bir günlüğüne asker oldular
Bir günlüğüne asker oldular
Engelli bireyler, Bingöl İl Jandarma Komutanlığında bir günlük temsili askerlik yaptı.
16.05.2022
17:25
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Bingöl'ün en etkin ve seçkin dergisi Detay, 3. sayısıyla okurlarıyla buluştu. Derginin kapak manşetinde; kamuoyunun merak ettiği, hatta birçok kişinin bilgi sahibi olmadığı Şeyh Said Harekâtına dair çarpıcı detaylar yer aldı.
16.05.2022
16:48
`Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur`