Bilim Kurulu üyesi Prof. Dr. Tevfik Özlü, Türkiye'de 24 Nisan tarihli koronavirüs verileri hakkında değerlendirmelerde bulundu. Özlü umutlandıran açıklamalarda bulunurken, 'Gördüğümüz kadarıyla artık Türkiye salgında iniş dönemine girdi.' ifadelerini kullandı. |