Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
26 Kasım 2022 Cumartesi
4 °C Bulutlu

Çekilişle ev verecek! | HABER YORUMLARI

Bingöllü iş insanı Fesih Zeki Mert, Niagara Bingöl Yaşam Evleri projelerinin 24 Eylül 2022 günü gerçekleştirilecek açılışına özel çekilişte 156 metrekarelik 2+1 daire hediye edeceklerini duyurdu. Çekilişe kimler, nasıl katılabilecek? Ayrıntılar haberimizde...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95588)
25 Eylül 2022 Pazar 19:08
Madem diyorsunuzki keşke ihtiyaç sahibi birine çıksa. O zaman tutup direk fakir birine veryseydiniz ya. Yada kurayı tamamen ihtiyaç sahipleri arasında bir kuraya tabi tutsaydiniz olmazmıydı.O kadar insanı oraya toplayıp umutlari ile oynadınız. Cikista trafik kitlendi. Insanlar evine güçlükle gidebildi.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95585)
25 Eylül 2022 Pazar 16:14
Geceden ne yasinler ne salavatlar okunmuştur. Bedava sulfirik asit dağıtılsın millet sabah namazında sıraya girer. Gel gör ki dolar bozdurma sırasında türkiye de ilk ondayız. Allah akıl fikir versin. Cehalet başını almış gidiyor. Dünya malına bu kadar mı tapılır.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95584)
25 Eylül 2022 Pazar 13:37
Beyefendiye (!) Çok teşekkür ediyorum. Bir ilin tüm nüfusunun %' ini ayağına getirerek muhteşem bir reklam gerçekleştirdiği için.
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95532)
21 Eylül 2022 Çarşamba 14:03
kura çekimi için online başvuru formunun doldurulup gönderilmesi daha doğru olurdu. Başvuruda sıkıntı olmazdı.
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95514)
20 Eylül 2022 Salı 10:56
keşke ev sahibi olanlar ve zenginlerinde katılması yasaklansaydı
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95503)
19 Eylül 2022 Pazartesi 22:32
Allahim gercekten ev sahibi olmamis birine nasip etsin insallah
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95499)
19 Eylül 2022 Pazartesi 18:06
Noter huzurunda mı çekilecek? Ne derece güvenilir?
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95493)
19 Eylül 2022 Pazartesi 13:09
Çok güzel kâr edecek. Sadakasını veriyor. Allah kabul etsin.
Beğendim (7) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95491)
19 Eylül 2022 Pazartesi 12:39
Patron çıldırmış olmalı
Beğendim (3) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95489)
19 Eylül 2022 Pazartesi 11:38
Tebrik ederim bingölde bir ilk heralde umarım hile şaibe olmadan ihtiyac sahibi bir aileye ulaşır sonucunuda mutlaka yayınlarmısınız. Gurbetçiler olarak merak ediyoruz
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
25.11.2022
18:52
CHP`den şiddetle mücadele açıklaması
CHP'den şiddetle mücadele açıklaması
CHP Bingöl Kadın Kolları Başkanı Gülten Baylas, '25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü' dolayısıyla basın açıklaması yaptı.
25.11.2022
16:20
Çintay; `Milyon dolarlık projeleri ilimize kazandıracağız`
Çintay; 'Milyon dolarlık projeleri ilimize kazandıracağız'
Basın mensupları ile toplantı düzenleyen BİNTSO Yönetim Kurulu Başkanı Kadir Çintay, 'Üretim ve yatırımın ilerlemesi, uluslararası rekabetin geliştirilmesi ile mümkündür. Bu çerçevede gerçekleştirdiğimiz girişimler neticesinde ilimizde 2 adet UR-GE projesi desteklenecektir. Bu projelerin her biri 3.500.000$ olup toplam 7.000.000$ yatırımı ilimize kazandıracağız. Bu projeler, bal ve inşaat malzemeleri üzerine olacaktır' dedi.
25.11.2022
15:50
`Bütçe adil dağıtılmalı`
'Bütçe adil dağıtılmalı'
'Bütçenin adil bir şekilde dağıtılmasıyla birçok şey yapılabileceği matematiksel olarak ortada iken, garibandan alıp zengine veren 2023 bütçesinin sahibi AKP iktidarını da halkımızın vicdanına bırakıyoruz.'
25.11.2022
15:43
Yedisu`da değerlendirme toplantısı yapıldı
Yedisu'da değerlendirme toplantısı yapıldı
Yedisu Kaymakamı Furkan Başar başkanlığında, 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Koordinasyon, İzleme ve Değerlendirme' toplantısı yapıldı.
25.11.2022
14:33
Kaymakam Gürses, öğrencilerle bir araya geldi
Kaymakam Gürses, öğrencilerle bir araya geldi
Adaklı ilçe Kaymakamı Burak Bozkurt Gürses, Adaklı Çok Programlı Anadolu Lisesi pansiyonunda kalan öğrencilerle bir araya gelerek, akşam yemeğini birlikte tabldotta yedi.
25.11.2022
14:18
Jandarmadan `Kadına yönelik şiddete karşı mücadele` mesajı
Jandarmadan 'Kadına yönelik şiddete karşı mücadele' mesajı
Bingöl'de İl Jandarma Komutanlığı personelleri, 'Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele günü' çerçevesinde özel bir video hazırlayarak, kadının toplumdaki yerine dikkat çekti.
25.11.2022
14:00
`Kadına Şiddet, İnsanlığa İhanettir`
'Kadına Şiddet, İnsanlığa İhanettir'
AK Parti Kadın Kolları Başkanı Maşife Gündoğdu; 'Kadına Şiddet, İnsanlığa İhanettir. Kadını ve kadının varlığını son derece önemseyen bir yaklaşımla 'Kadına Yönelik Şiddetle Uluslararası Mücadele Günü'kapsamında Sayın Cumhurbaşkanımız, Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın da sık sık tekrarladığı gibi kadına şiddetin, insanlığa ihanet olduğunu bir kez daha haykırıyoruz.'