Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Eylül 2021 Çarşamba
27 °C Kısmen güneşli

Su kesintilerine tepki!

Bir aydır su sıkıntısı yaşadıklarını söyleyen Saray Mahallesi sakinleri, Bingöl Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi mevkiindeki çeşmeden su taşıdıklarını iddia etti.

08 EYLÜL 2021 ÇARŞAMBA 15:02
17
1005
10
AA aa
Su kesintilerine tepki!

Bingöl'de yaşanan su sıkıntısıyla ilgili şikâyetler her geçen gün artıyor. Yenimahalle ve Mirzan gibi yüksek rakımlı mahallerin ardından Recep Tayyip Erdoğan Mahallesi TOKİ konutları ve Kültür Mahallesi sakinleri su sıkıntılarını dile getirmiş, Bingöl Belediyesine defalarca durumu iletmelerine rağmen bir sonuç alamadıklarını söylemişlerdi.

Son olarak Saray Mahallesi sakinleri de yaşadıkları su sıkıntılarını dile getirmek için Rabia Parkında toplandı.

Yaklaşık bir aydır su sıkıntısı yaşadıklarını söyleyen mahalle sakinleri, “Saray mahallesi sakinleri olarak yaklaşık bir aydır suya hasret kaldık. Su sıkıntısı olması bir tarafa, mahallenin suyunun ekipler tarafından kesilmesi mahallemize ciddi su sıkıntısı yaşatmaktadır.  Ya dönüşümlü su verin ya da suyumuzu Rabia parkı önündeki vanadan kapatmayın! Su arızayı arıyoruz aynı cevap: tamam ekibi bilgilendireceğiz. Ama sonuç aynı su akmıyor. Her gün doğum hastanesinden su taşıyoruz. Burada toplanmamızın amacı sadece çeşmelerimizden su akmasını istememiz. Umarız buradan sayın belediye başkanına sesimizi duyurmamız ve gerekenin yapılması” şeklinde konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85357)
10 Eylül 2021 Cuma 11:34
Su sıkıntısı yok arada bir kesinti olabilir deposu olanlar zaten kesilmez art niyetli bir propaganda
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85424)
13 Eylül 2021 Pazartesi 11:25
@Misafir Kullanıcı hiç mi Allah korkusu yok sende belli deposu olan bir evde yaşıyorsun kapat o deponun vanasını da bir gün bile dayanabilirsen o zaman görüşürüz gerçekten çok büyük sıkıntı var buna bile propaganda diyecek kadar acizsin
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85335)
09 Eylül 2021 Perşembe 17:25
evi müstakil olanları anlarımda ama apartmanda oturanlar miskinliklerinden dolayı buna maruz kaldılar.çünkü deposu olan hiç bir yerde su sıkıntısı yok kimse kusura bakmasın.ve boş klavyede yazmakla olmuyor.
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85327)
09 Eylül 2021 Perşembe 15:26
vallahi kardeşim saray mahallesi hasan basri caddesi üzerinde yer alan evlerden birinde oturuyorum değil bir gün su kesintisi... tazyik oranında bile azalma olmadı depomuz var sürekli de çalıştırıyoruz mağdur olmuyoruz herkes evine depo yaptırsın ve de çalıştırsın 2 lira fazla gelecek elektrik faturasından kaçmasın.
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85425)
13 Eylül 2021 Pazartesi 11:27
@Misafir Kullanıcı millet masraf yapmak zorunda mı ya Allah aşkına utanmıyor musunuz bu şekilde yorum yapmaya
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85318)
09 Eylül 2021 Perşembe 03:32
İnan ki SERDAR ATALAY ı mumla arıyoruz. Memleket susuzluktan kırılıyor başkan düşmüş lamba peşine
Beğendim (7) Beğenmedim (20)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85426)
13 Eylül 2021 Pazartesi 11:29
@Misafir Kullanıcı Allah herkesin rıskını verir ama senin gibi art niyetli su üzerinden siyaset yapana da belasını verir merak etme
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85334)
09 Eylül 2021 Perşembe 17:20
@Misafir Kullanıcı yorumu yapan zat,Allah senin gibi pis düşüncelilere su da vermez.
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85309)
08 Eylül 2021 Çarşamba 18:34
öncelikle haberi yaptığınız için sizi tebrik ederim.evet doğrudur mevsimsel su sıkıntıları var bu tür haberler olunca kimsede çıt yok ama insanlar susuz seneye kimbilir dahada kurak geçebilir her gün yeni bir doğal afetle karşılaşıyoruz bunun önlemi alınması gerekmezmi? yapılan güzel işleri taktir ammmaa yapılması gerekipte yapılmayan için de eleştiri gerekmezmi ne yazıkki toplumda eleştiri yapınca hain tebrik edince yalaka etiketi cepte hazır oysaki hakkı teslim etmek gerekmezi insanlar susuz bunun sorumlusu belediyemiz. çözüm bulması gereken onlar.
Beğendim (11) Beğenmedim (20)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85427)
13 Eylül 2021 Pazartesi 11:31
@Misafir Kullanıcı Genç İlçemize verilmiş suyumuz kimse bunu sormuyor soruşturmuyor Gencin şu an herhangi bir su sorunu yok bizler sıkıntı yaşıyorsak niye elimizdekini başkasına veriyorlar...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir