Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
27 Mayıs 2022 Cuma
26 °C Çoğunlukla güneşli

Belediye: Karla mücadeleyi engellemeyelim

Yoğun kar beklentisi üzerine uyarılarda bulunan Bingöl Belediyesi, karla mücadeleyi olumsuz etkileyecek araç parkları için hassasiyet çağrısında bulundu. Bir uyarı da çatılardaki kar ve buz birikintileri için yapıldı.

Belediye: Karla mücadeleyi engellemeyelim
22 OCAK 2022 CUMARTESİ 19:50
8
1145
20
AA aa

Yoğun kar yağışının ardından karla mücadele çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi, Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nün yeni kar, tipi ve soğuk hava uyarısının ardından karla mücadele çalışmalarında aksamalara sebebiyet veren araç parkları için sürücülere çağrıda bulundu.

ANA ARTERLERE PARK YAPMAYALIM

Karla mücadele ekiplerinin çalışmalarını aralıksız sürdüğünü bildiren Bingöl Belediyesi, şu açıklamada bulundu;

“İlimiz genelinde etkili olan ve il merkezinde de bir dizi aksamalara sebep olan yoğun kar sonrası başlattığımız karla mücadele çalışmalarımız öncelik esaslarına göre aralıksız devam etmektedir. Ancak Meteoroloji Genel Müdürlüğü, yeni bir kar yağışının etkili olacağı uyarısında bulunmuştur. Bu kapsamda tedbirlerimizi arttışmış, ekiplerimizin planlı bir şekilde mücadelesini sürdürmesi adına gerekli organizasyonlar tamamlanmıştır. Lakin araç park sorunu nedeniyle karla mücadele çalışmalarımız sekteye uğramaktatır. Bu sebeple tüm sürücülerimizin hassasiyet göstermesini, araçlarını ana arterlere park etmek yerine trafiğe engel teşkil etmeyecek şekilde açık alanlara park etmelerini bekliyoruz. Ara sokaklarda ise iş makinelerinin geçişini engellemeyecek titizlikte park edilmesi de önem taşımaktadır. Ayrıca araç ön camından gözükecek şekilde irtibat numaralarının mutlaka konulmasını, acil durumlarda iletişim olanağı sağlanmasını hassasiyetle beklemekteyiz. Uygunsuz ve çalışmaları aksatacak şekilde park edilmiş araçlar, trafik ekiplerince çekilecektir. Tüm sürücülerimizden hassasiyet göstermesini diliyoruz”

ÇATILARDAKİ  KAR VE BUZ SARKITLARINA DİKKAT!

Yayaların çatılardaki kar birikintileri ve buz sarkıtlarına karşı dikkatli olması uyarısında bulunan Bingöl Belediyesi, çatı altlarında yürümemeye özen gösterilmesini isterken, çatılardan düşecek kar kütlelerine karşı sürücülerin de dikkatli olmasını istedi ve ekledi: “Çatılardan düşecek yoğun kar kütleleri, çatı diplerine park edilmiş araçlarda ciddi hasara sebep olabileceğinden sürücülerimizin bu konuda tedbirli olmasını ve araçlarını çatı diplerinden uzak alanlara park etmesini istiyoruz.”

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88686)
24 Ocak 2022 Pazartesi 14:03
Arkadaşlar madem şikayetçisiniz arabalarınızı uygun yere alın ki belediye çalisabilsin . Arabalardan adamlar çalışamıyor ki.
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88696)
24 Ocak 2022 Pazartesi 20:31
@Misafir Kullanıcı Mesele arabayı çekecek yerin olmaması zaten kardeşim, araba cebe konulsa zaten adam cebine atar nereye götürsün arabayı vatandaş?
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88685)
24 Ocak 2022 Pazartesi 13:52
Ön yargıyla işler yürümüyor. Her konuda belediyeyi eleştiririm ama karla mücadele konusunda asla laf etmem. El insaf beyler.
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88697)
24 Ocak 2022 Pazartesi 20:32
@Misafir Kullanıcı Bingöl belediyesi daha kendi binasının önünü temizlememis ve sen bunu başarı olarak görüyorsun tebrik ederim.
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88684)
24 Ocak 2022 Pazartesi 13:50
Kapısının önünü, arabasının etrafını açmaktan aciz insanlar kalkmış bir dakika uyumayan belediye çalışanlarını eleştiriyor. İstanbul ve Ankara ya bakın. İnsan bu kadar kör olur mu?
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88683)
24 Ocak 2022 Pazartesi 13:48
Her şey körü körüne eleştirilmez. Bu karın onda biri büyük şehirlerde yağıyor. Tek toplu taşıma aracı çalışmıyor. İstanbul Ankara arası 15 saattir kapalı. Burda hangi minibüs güzergahı kapalı. Sabredin evinizin önüne de sıra gelecek. Belediye kaç kamyon kar attı farkında mısınız?
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88676)
24 Ocak 2022 Pazartesi 12:06
Arkadaşlar dikkatinizi ceketimi bu Bingöl e 3 yıldır kar yağmıyor ve Bingöl belediyesi yağan karın altında kaldı resmen kısacası tüm kaldırımlar ve yollar kapalı. Bunlar ancak insanlarla ugrassinlar icrrat yapın olan icraatida engellemeyin
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88698)
24 Ocak 2022 Pazartesi 20:33
@Misafir Kullanıcı Yapamadığını yaptım diye göstermesin kimsenin başka bişey bekledigide yok görünuşe göre.
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88678)
24 Ocak 2022 Pazartesi 13:40
@Misafir Kullanıcı Yağan kardan haberin var mı? Ne yapacak belediye havada mı tutacak karı?
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88675)
24 Ocak 2022 Pazartesi 11:53
Daha geçen gün Başkan açıklama yapmıştı 115 e çıkardık araç filomuzu Hemen hemen tüm ara sokaklar kapalı tüm kaldırımlar kapalı kaldırımda yürüyemiyoruz kaldırım zaten kapalı Bingöl belediyesi ne yapıyor siz ancak insanlarla uğraşın.
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88690)
24 Ocak 2022 Pazartesi 15:33
@Misafir Kullanıcı Sen istanbulla Ankarayı biri 15 milyon diğeri 5 milyon nufuslu şehirleri 100 bin nufuslu şehirlemi kıyaslıyorsun
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88679)
24 Ocak 2022 Pazartesi 13:41
@Misafir Kullanıcı İstanbul ve Ankara ya bak durum ne? Orada yağan kar Bingöl de yağanın beşte biri
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88673)
24 Ocak 2022 Pazartesi 11:23
Bingöl belediyesi tüm sokak araları kapalı kaldırımların yüzde 98 i kapalı yürüme yeri yok Bingöl belediyesi çalışıyor. Güya 115 adet Makine parkı varmış filoyu güçlendirdim diyor nerde haniii Neden tüm ara sokaklar ve kaldırımlar kapalı bu kadar kar parası nereye gidiyor?
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88666)
23 Ocak 2022 Pazar 20:05
Kim dinler sorumluluğa gelince hiç kimse yerine getirmez.konuşmaya veya yazmaya gelince herkes ahkam kesiyor.sorumsuzluk had safada
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88680)
24 Ocak 2022 Pazartesi 13:42
@Misafir Kullanıcı 1 m kar yağdı. Farkında mısın? Belediye ne yapsın. Bu kar ABD de yağdı . 1 ay temizleyemediler.
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88663)
23 Ocak 2022 Pazar 13:37
Kusurabakmayın ilk defa biraz kar yağdı sınıfta kaldınz afatlarda sadece hat otobüs güzergahını açtınız ayıp ayıp gidin karlıovalı görün kar yok belediye sınırında
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88681)
24 Ocak 2022 Pazartesi 13:44
@Misafir Kullanıcı Evinin önünü temizlemekte, arabanın etrafını açmaktan acizsin belediyeyi suçluyorsun
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88660)
23 Ocak 2022 Pazar 10:39
Yetersiz kaldığınız bu mucadelede algı yapıp topu sürücülere atmaktan vazgeçin. plansız bir kar temizleme çalışması yaptınız ve başarısız kaldınız algıya gerek yok
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88695)
24 Ocak 2022 Pazartesi 20:28
@Misafir Kullanıcı Bingöl belediyesi seni bu işlerden sorumlu tutmuş herhalde her yorumun altına Bingöl belediyesini övüyorsun da bı çık sokağa bak ne demek istediğimizi anlarsın hiçbir yere bakmama gerek yok Bingöl Belediyesi'nin önüne bak yorumunu ona göre yaz.
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88682)
24 Ocak 2022 Pazartesi 13:45
@Misafir Kullanıcı Türkiye de Bingöl belediyesinden bu işi daha iyi yapan bir belediye göster hadi
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
27.05.2022
18:49
Bingöl`de kiralar uçtu
Bingöl'de kiralar uçtu
Semtine göre değişiklik gösteren kiralar, 2.500 TL'ye dayandı. Kiralık ev bulmak iste oldukça zor! Ev satın almak isteyenler ise semtine göre 1 Milyon 200 Bin ila 2 milyon TL arasında rakamları gözden çıkarması gerekiyor.
27.05.2022
18:00
Bingöl`de 4,0 büyüklüğünde deprem meydana geldi
Bingöl'de 4,0 büyüklüğünde deprem meydana geldi
AFAD'dan yapılan açıklamada, Bingöl'de 4.0 büyüklüğünde bir deprem meydana geldiği bildirildi.
27.05.2022
16:01
`Yunuslar`, 24 yıl cezası bulunan şahsı yakaladı
'Yunuslar', 24 yıl cezası bulunan şahsı yakaladı
Bingöl'de kısa bir önce göreve başlayan Motosikletli Polis Timleri (Yunuslar), 24 yıl cezası bulunan ve başkasına ait kimlik bilgilerini ibraz ettiği anlaşılan bir şahsı yakaladı.
27.05.2022
16:00
Yücel, Rehber Öğretmenleri ile toplantı gerçekleştirdi
Yücel, Rehber Öğretmenleri ile toplantı gerçekleştirdi
Bingöl İl Müdürü Halil Yücel, Rehberlik Araştırma Merkezi Rehber öğretmenleri ile toplantı yaparak, okullarda rehberliğe ihtiyacı olan öğrencilerin sorunların çözümü konusunda fikir alış verişinde bulundu.
27.05.2022
14:20
Bingöl`de köpekler, 7 yaşındaki çocuğu parçalayacaktı
Bingöl'de köpekler, 7 yaşındaki çocuğu parçalayacaktı
Bingöl'de 7 yaşındaki çocuğa 4 köpek saldırdı, çeşitli yerlerinden yaralanan çocuk tedavi altına alındı.
27.05.2022
13:50
İçişleri Bakanlığı 3 Bin 546 personel alacak
İçişleri Bakanlığı 3 Bin 546 personel alacak
İçişleri Bakanlığı merkez ve taşra teşkilatında görevlendirilmek üzere 3 bin 546 personel alımı yapacağını duyurdu. Bingöl'de alınacak sayı 23 olarak belirtildi. Başvurular 17-21 Haziran arasında yapılacak. İşte alınacak personel türleri, şartlar ve koşullar;
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir