Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Ağustos 2022 Pazar
32 °C Güneşli

Ballı süt üretimi başladı

SÜTAŞ Bingöl Entegre Tesislerinde Bingöl balı ve sütü markalaştırılarak 'Bingöl'den Süt Aşkıyla' sloganıyla ballı süt üretildi.

Ballı süt üretimi başladı
08 ARALIK 2021 ÇARŞAMBA 17:07
32
2065
9
AA aa

Bingöl ve çevre illerin ekonomisine büyük oranda katkı sağlayan SÜTAŞ, istihdamın yanı sıra Bingöl'e özgü ürünleri kullanarak ürettiği ballı sütle Bingöl balının markalaşma çalışmalarına da katkı sunuyor.  SÜTAŞ Bingöl Entegre Tesislerinde “Bingöl'den Süt Aşkıyla” sloganıyla ballı süt üretildi.

Bingöl Ticaret ve Sanayi Odası(BİNTSO) Başkanı Mahmut Ayas, geçtiğimiz günlerde SÜTAŞ'ın ballı süt üretimine başlayacağını duyurmuştu. Ballı sütün sözünü SÜTAŞ'ın Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz'dan aldıklarını söyleyen Ayas, “Bizim meşhur balımızı Türkiye'de böylece marka yapacağız. ‘Bingöl'ün sütlü balı' diyebilmeliyiz” ifadelerini kullanmıştı.

Ballı Sütün tanıtım kısmında şu ifadeler yer aldı:

“Çiftliklerimizin taptaze, tam yağlı sütlerini, Anadolu'nun eşsiz yöresel ballarında biri olan Bingöl balı ile buluşturduk.

Bingöl'ün yaz aylarında bile yeşil kalan yüksek yaylalarında bini aşkın çeşitlilikte çiçek açıyor. Üstelik bu çiçek türlerinden 109'u sadece bu yörede yetişen endemik türlerden.  Bingöl balına da kendine has lezzetini ve aromasını bu özgün ve farklı çiçek çeşitleri veriyor. Bingöl balının benzersiz lezzetini Sütaş Balı Süt'ün her yudumunda hissetmeniz dileğiyle…”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87675)
09 Aralık 2021 Perşembe 15:56
balli sut icecegimize direk elden balimizi alim yiyelim veya yine yore insanimizdan sutumuzu alip bal katarak icebiliriz. Sutas bunu yapti diye kendi bireysel uretimini yapan ureticimizdende vazgecmiyelim ve agirlik onlara verelim.
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87639)
09 Aralık 2021 Perşembe 00:08
Balı zamlara da hemen başlamış. On gün içinde Sütaş yüzde 60 zam yapmış, süt ürünlerine. Resmen sömürülüyoruz. Gerekçe çiğ süt zamlanmış. Kardeşim inek senin, süt senin ayran senin. Kendi kendine zam yapıyor.
Beğendim (5) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87734)
12 Aralık 2021 Pazar 13:02
@Misafir Kullanıcı yem de mazot da işçiler de diğer harcamalar herşey senin mi?
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87631)
08 Aralık 2021 Çarşamba 22:16
Bingöl'ün markalaşması adına güzel ve olumlu bir gelişme olarak görüyorum. Marketten süt alırken artık özellikle Sütaş Bingöl ballı süt almaya özen göstereceğim. Bu arada Binpınar suyumuzu da Bim,A101,Şok vb marketlerin çevre ve bölge il-ilçe şubelerinde satışa sunulmasını da istiyorum. Alışverişlerimizde şehrimize, markamıza katkı sağlamak ayrı bir memnun eder bizleri.
Beğendim (13) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87623)
08 Aralık 2021 Çarşamba 20:55
Bir arıcı olarak yorumum balı ucuza alacaklar süte damlata damlata satacaklar yani sütaş dahada zengin garip arıcı daha perişan olacak balı gerçek değerinde alırlarsa sürüde pahalı satmaları lazım oda olmaz ismi ballı süt sadece arıcıya getirisi sıfır yani gıda ürünlerine gelen zama bakarsak doğal olan balın kilosu en az 150 TL olması lazım arıcıları köleleştirmeye devam edin efendiler
Beğendim (3) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87621)
08 Aralık 2021 Çarşamba 19:34
Bali sutle karistirinca tum besin degerlerini yok ediyorlar, cocuklara vermeyin bir bilim insani tavsiyesi :)
Beğendim (3) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87689)
09 Aralık 2021 Perşembe 20:48
@Misafir Kullanıcı Ballı süt içtikten sonra mı bu yorumu yazdın
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87669)
09 Aralık 2021 Perşembe 13:31
@Misafir Kullanıcı Harbiden yegeniyim soyadini tutturmussun, aferin
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87626)
08 Aralık 2021 Çarşamba 21:42
@Misafir Kullanıcı Sen yoksa Prof Dr.Aziz Sencer mi sin seni tanıdım:))
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
07.08.2022
16:41
Çaytepeliler çözüm bekliyor!
Çaytepeliler çözüm bekliyor!
Bingöl'ün en büyük köylerinden biri olan Çaytepe'de, kanalizasyon sorununun yıllardır çözülmediğini belirten yöre sakinleri; 'Açık olan ve tarlaların içine akan kanalizasyon nedeniyle tarlalarımızı ekemez, kanalizasyon suyundan içen hayvanlarımızın da sütünü sağamaz hale geldik' dedi.
07.08.2022
16:39
Murat yine rehin aldı, AFAD kurtardı
Murat yine rehin aldı, AFAD kurtardı
Bingöl'ün Genç ilçesinde balık tutmak için gittikleri Murat Nehri'nde suların yükselmesiyle mahsur kalan 3 kişiyi AFAD kurtardı.
07.08.2022
16:37
Bingöllüler döviz hesabında kaçıncı sırada?
Bingöllüler döviz hesabında kaçıncı sırada?
Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK), Türkiye'de bankada en fazla döviz bulunduran illeri açıkladı. Bingöl'ün sıralaması dikkat çekti!
07.08.2022
16:32
Okullar fiziki ve altyapı açısından güçlendirildi
Okullar fiziki ve altyapı açısından güçlendirildi
Bingöl'de 'Temel Eğitimde 10.000 Okul Projesi' kapsamında seçilen dezavantajlı ilk ve ortaokulların fiziki mekânları ve altyapıları güçlendirildi.
07.08.2022
16:30
BESYO Özel Yetenek Sınavı Kılavuzu Yayımlandı
BESYO Özel Yetenek Sınavı Kılavuzu Yayımlandı
Bingöl Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, 2022-2023 Akademik Yılı Özel Yetenek Sınav Duyurusu yayımlandı. Rektör Çapak, adaylara başarılar diledi.
07.08.2022
16:29
`Yoğun Bakım Hemşiresi` eğitimi sona erdi
'Yoğun Bakım Hemşiresi' eğitimi sona erdi
Bingöl Devlet Hastanesi bünyesinde 1 aydır devam eden Yoğun Bakım Hemşiresi Sertifikalı Eğitim Programı sona erdi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir