Genç'te yaÅŸayan Birdal Gören adlı vatandaÅŸ Genç Devlet Hastanesi yetkililerinden ÅŸikayetçi olduÄŸunu belirtti. Gören, Genç Devlet Hastanesine boÄŸaz yanması ÅŸikayetiyle gittiÄŸini ancak görevli hemÅŸirenin kendisine yanlış iÄŸne yapması sonucu sakat kaldığını iddia etti. Yanlış iÄŸne sonucu ayağında kasılma olduÄŸunu ve akabinde sakat kaldığını söyleyen Birdal Gören Hastane yönetiminin de kendisini dinlemediÄŸini ve hatalarını kabul etmediÄŸini belirtti.
“HAKKIMI HUKUKİ YOLLARLA ARACAYACAÄžIM”
YaÅŸadığı maÄŸduriyetten dolayı Hastane yönetiminden ÅŸikâyetçi olan Birdal Gören Hastane hakkında da hukuki soruÅŸturma baÅŸlattı. Gazetemize gelerek maÄŸduriyetini anlatan Birdal Gören başına gelenleri anlattı. Gören : “31 Aralık gecesi boÄŸaz yanması ÅŸikâyetiyle Genç Devlet hastanesine gittim. Tedavi olduktan sonra hemÅŸire bana aÄŸrı kesici iÄŸne yaptı. Yapılan iÄŸne sinir damarlarıma denk gelmesi sonucu ayağımda kasılma meydana geldi. Ayağım aÄŸrımaya baÅŸladı ve tutmadı. 31 Aralık gecesi Genç Devlet Hastanesinden Bingöl Devlet Hastanesine emar yapılacak diye sevk edildim. Sevk sonucu gittiÄŸim Bingöl Devlet hastanesinde bana herhangi bir emar testi yapılmadı. Sadece serum takıldı ve 5 tane iÄŸne yapıldıktan sonra geri gönderildim. Ben de birkaç gün sonra Genç Devlet Hastanesine gidip BaÅŸhekimle konuÅŸtum. BaÅŸhekim beni tekrar emar çekmek için beni Bingöl Devlet Hastanesine sevk etti. Bingöl Devlet Hastanesine gidip doktora göründüm. Burada iç hastalıkları sinir sistemleri cihazı olmadığı için emar çekemedim. Bingöl Devlet hastanesinden Diyarbakır Devlet Hastanesine sevk edildim. Diyarbakır Devlet Hastanesine gittim ve tedavi oldum. Doktor bana emar çekmemi söyledi. Emar için de bana 1 Mart 2017 tarihine kadar gün verdiler. Ben de o tarihe kadar bu acıya dayanamayacağımı söyledim. YapabileceÄŸimiz bir ÅŸey yok dediler bana. Ben de tekrar Genç'e geldim. Tekrar Genç Devlet Hastanesi BaÅŸhekiminin yanına gidip durumumu anlattım. Nereye gittimse benimle ilgilenilmediÄŸini ve geçiÅŸtirildiÄŸimi söyledim. BaÅŸhekime kendilerini resmi mercilere ÅŸikâyet edeceÄŸimi söyledim. BaÅŸhekim de bana kimin yanına gidersen git isterse bizde hata yok diye karşılık verdi. Ayağım ÅŸuan diz kapağından aÅŸağı tutmuyor. Bana sinir damarlarımın zedelendiÄŸi ve zarar gördüÄŸü söylendi” diye konuÅŸtu.