Bingöl'de son birkaç yılda yaptıkları hayırlı hizmetlerle adından söz ettiren Veng Şıma Sizin Sesiniz İyilik DerneÄŸi, çalışmalarına aralıksız bir ÅŸekilde devam ediyor.
Gerek kent genelinde gerekse kent dışında çalışmalar yürüten dernek, ihtiyaç sahipleri tespit ettikten sonra hayırsever vatandaÅŸların ve kurumların desteÄŸiyle bu ihtiyaçları gideriyor.
Bu kapsamda Yedisu ilçesinde bir ailenin kullanılmaz halde olan evini yeniden inÅŸa eden ve eÅŸyaları neredeyse sıfırdan getiren dernek, bu çalışmayla yüreklere dokunmayı bildi.
Veng Şıma Sizin Sesiniz İyilik DerneÄŸi Yönetiminden yapılan açıklamada; “yaklaşık 3 ay önce Yedisu ilçesinde tespit ettiÄŸimiz bir ailenin kaldığı evin yaÅŸanılmaz olduÄŸuna müÅŸahede ettik. Yedisu Kaymakamlığı ile ortak bir proje ile evi sıfırdan inÅŸa edip içindeki tüm eÅŸyalara kadar tüm ihtiyaçlarını hayırseverlerin de desteÄŸi ile karşıladık hamd olsun. Bu aÅŸamada baÅŸta Yedisu Kaymakamı OÄŸuzhan OCAK olmak üzere Yedisu Sosyal YardımlaÅŸma ve Dayanışma Vakfına, Medya Arıkan ve ArkadaÅŸlarına, Avrupa Yetim-Der'e, Yasemin Dalkılıç'a, Mehmet Arda ve arkadaÅŸlarına, Aysel Güven ve arkadaÅŸlarına, Ahmet Kıtay ve arkadaÅŸlarına ve ismini zikretmediÄŸimiz diÄŸer tüm gizli kahramanlara katkılarından dolayı çok teÅŸekkür ederiz. Rabbim hepsinden ve hepimizden razı olsun. Amin” denildi.