Tayini çıkanlara veda iftarıSolhan Kaymakamlığı, Solhan Yatılı Bölge Okulu yemekhanesinde tayini çıkan Garnizon Komutanı ErmiÅŸ ile Askerlik Åžubesi BaÅŸkanı Işık onuruna veda iftarı verdi.![]() İlçede iki yıl hizmet yapan ve Yalova'ya tayini çıkan Garnizon Komutanı Jandarma Binbaşı Mehmet ErmiÅŸ ile Konya Cihanbeyli'ne tayını çıkan Solhan Askerlik Åžubesi BaÅŸkanı Eser Işık onuruna veda iftarı verildi. Verilen İftara Kaymakam Åžeref Aydın, Solhan Belediye BaÅŸkan Vekili Rıza Gengörü, Bursa Gemlik'ten Solhan'a Garnizon Komutanı olarak atanan Jandarma Yüzbaşı Mustafa Özdemir, Arakonak Belediye BaÅŸkanı Nazmi Çalışan, Erzurum'dan Solhan Askerlik Åžubesi BaÅŸkanı olarak atanan Personel ÜsteÄŸmen Yavuz Erek ve kurum amirleri katıldı. İftar programında kısa bir konuÅŸma yapan Kaymakam Aydın, Garnizon Komutanı ile Askerlik Åžubesi BaÅŸkanı'nın tayinlerinin çıktığı için bu iftarın verildiÄŸini ve hizmet ettikleri dönemde ilçede ciddi bir sıkıntının yaÅŸanmadığını ifade edip, kendilerine teÅŸekkür etti. Kaymakam Aydın, İlçeye yeni atanan Garnizon Komutanı Jandarma Yüzbaşı Özdemir, Askerlik Åžubesi BaÅŸkanı Personel ÜsteÄŸmen Erek ve İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Åžakir Tunç'un da aralarında olduÄŸunu ve bundan sonraki süreçte kendileri ile çalışacaklarını anımsattı. Önemli olan geride bırakılan hoÅŸ bir sedanın olduÄŸunu dile getiren Kaymakam Aydın, ilçede Binbaşı ErmiÅŸ döneminde güvenlik açısında büyük sorunların yaÅŸanmadığını ve korucu alımların çok adilane yapıldığını söyledi. Solhan'da tüm çalışma arkadaÅŸları ile iyi kötü iki yıl geçirdiÄŸini ve Solhanlıların çalışanlara her zaman destek olduÄŸunu dile getiren Binbaşı ErmiÅŸ, ilçede güzel bir ekibin ve iyi insanların olduÄŸunu ifade ederken Solhanlıların Yalova'da bir kapılarının olduÄŸunu ifade etti. İlçede güzel iki yıl geçirdiÄŸini ve kendisini ÅŸanslı hissettiÄŸini dile getiren Işık ise, yanlışı ve eksikliÄŸi olmuÅŸsa herkesten helallik istediÄŸini dile getirirken kendisinin de varsa hakkını herkese helal ettiÄŸini ifade etti. KonuÅŸmaların akabinde Solhan'da hizmet ettikleri sürede göstermiÅŸ oldukları baÅŸarılı çalışmalardan dolayı ErmiÅŸ ile Işık'a birer plaket takdim edildi. YORUM YAZIN
|
|