Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Haziran 2021 Cumartesi
16 °C Güneşli

'Söz verdiğimiz gibi...'

Başkan Arıkan: 'Söz verdiğimiz gibi Gece gündüz demeden yoğun emek harcadığımız, Kültür Mah. Kentsel Dönüşüm Projesi sahasında incelemelerde bulunduk, çalışmalara dair bilgi aldık.'

09 HAZİRAN 2021 ÇARŞAMBA 16:32
33
2128
19
AA aa
`Söz verdiğimiz gibi...`

Belediye Başkanı Erdal Arıkan, Kültür Mahallesinde uygulanan ‘Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Projesinde incelemelerde bulundu.

Kültür Mahallesinde 15.1 hektarlık alanda uygulanan ‘Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Projesi'nde incelemelerde bulunan Belediye Başkanı Erdal Arıkan, “1172 konut ve 196 işyeri inşaatının hızla yükseldiğini görmeyi nasip eden Rabbime Hamd-ü Senalar olsun.” dedi.

Arıkan, en önemli seçim vaatleri arasında yer alan projeyle ilgili Ankara'da birçok görüşme gerçekleştirmiş, 2011 yılında başlayan proje sürecinde önemli bir aşama kat edilmesini sağlayanlardan olmuştu. Arıkan, twitter hesabından yaptığı açıklamada, “Söz verdiğimiz gibi Gece gündüz demeden yoğun emek harcadığımız, Kültür Mah. Kentsel Dönüşüm Projesi sahasında incelemelerde bulunduk, çalışmalara dair bilgi aldık. Proje ile 1172 konut ve 196 işyeri inşaatının hızla yükseldiğini görmeyi nasip eden Rabbime Hamd-ü Senalar olsun.” İfadelerini kullandı.

Belediye Başkanı Erdal Arıkan, projeyle ilgili daha önce yaptığı açıklamada, 923 hak sahibinin bulunduğu alanın, 2011 yılında Kentsel Dönüşüm ve Toplu Konut alanı ilan edildiğini, 2017 yılında hak sahiplerine ait yapıların yıkıldığını, kısa sürede kentin en önemli sorununa neşter vurduklarını söylemişti.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83700)
11 Haziran 2021 Cuma 09:22
faydasına ve zararına olanı bilmemek ne acı.
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83684)
10 Haziran 2021 Perşembe 12:03
Aferin başkan, iyi çalış bingölü temiz bir şekilde devret
Beğendim (4) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83683)
10 Haziran 2021 Perşembe 12:02
Başkan kendince bir şeyler yapmaya çalışıyor.. İnşallah bu kurtlar sofrasında çakallara yem olmaz..
Beğendim (7) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83679)
10 Haziran 2021 Perşembe 11:04
Allah devamını erdirsin.Allah yardımcın olsun.
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83676)
10 Haziran 2021 Perşembe 10:31
evettt tokimizin meşhur kutu evleri yapılmaya başlandı. mimari estetikten ve kültürel olarak yörenin yaşam tarzına uygun olmayan evler maşallah. yazıklar olsun sizlere, belediye kendisi yapımış olsayd hem kar hemde insanların onayını almış mimari de evler yapılacaktı.
Beğendim (12) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83697)
11 Haziran 2021 Cuma 08:14
@Misafir Kullanıcı o bölgeye o kadar yazık oldu ki maalesef bir kaç sene sonra herkes görecek..İnönü mahallesi ne durumda olduğu ortada. Siyasilerin rantı yüzünden halk bu toki evlerine mecbur bırakıldı.Bende hak sahibi olarak hakkımı helal etmiyorum.
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83694)
10 Haziran 2021 Perşembe 23:52
@Misafir Kullanıcı senle Yücel gidin yapın kar edin.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83675)
10 Haziran 2021 Perşembe 10:25
büyük şehirlerde 10 yıl önce yapılan yanlış imar çalışmaları şuan bingöl de mevcut yaklaşık bir 10 yıl sonra yada daha yakın bir zaman içinde halk yürüyecek yol çocukların oyun oynayacağı alan arabasını park edecek yer bulamayacak apartmanlar şimdiden iç içe nefes alınmıyor ve Allah korusun deprem riskinin çok fazla olduğu yer keşke müstakil yeşilik bahçe gibi alanların oluşabileceği konut tipi seçilseydi her yerde olduğu gibi yine müteahhitler kazandı daha bu köprünün altından çok su gider gelir daha çok eşilir kazılır onarılır insanlar mağdur edilir. güzelim memlekete yazık
Beğendim (6) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83690)
10 Haziran 2021 Perşembe 22:20
@Misafir Kullanıcı Bu başkan da bir daha aday gösterilmez. Çünkü hak, hukuk olmayan bir yerde işler yürümez.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83672)
10 Haziran 2021 Perşembe 07:17
Gecen yillari saymiyorum ihale surecinden bu yana ne kadar sure gecti henuz kazisina baslanmiyan temeller var bi blok ortaya ciksa gozunuz de kentsel donusumu bitirdiniz hak sahibi olarak perisan ettiniz siz ve sizden onceki yonetim dahil Hakkim helal degil
Beğendim (8) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83661)
09 Haziran 2021 Çarşamba 22:25
Bu başkan kadar kendini avutan bir başkan daha görmedim. Ağzıyla kuş tutsa bundan sonraki seçimde siyasi hayatını noktalatacaklar.Rüyasında göremeyeceği başkanlığı bir daha asla seçmenler ona yedirmeyecektir.
Beğendim (7) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83717)
11 Haziran 2021 Cuma 22:18
@Misafir Kullanıcı Her şey ortadayken kalkıp hala körü körüne savunmakla siz o insanın ekmeğine yağ sürüyorsunuz. Kim oy verdiyse onlar düşünsün. Bu başkan bugün de aday olsa bin oyum olsa bir tanesini vermem. Herkesin kafası musalla taşına konacak. Her şey gün gibi ortada ve kabak misali sırıtıyor. Bu akşam köprüden geçerken yanımdakiler köprüde yapılan düzenlemenin fuzuli olduğunu belirttiler. Kimse kör değildir. Seçim geldiğinde inşallah seçmenler bir daha böyle bir hata yapmaz.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83695)
11 Haziran 2021 Cuma 00:08
@Misafir Kullanıcı sen mi olacaksın.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83657)
09 Haziran 2021 Çarşamba 20:05
Afatları ablukaya almışsınız trafik kımıldmamıyor siz hizmetten bahs ediyorsunuz.daha kazı yapılmamış koca mahalesi trafiğe kapatıyorsunuz koca mahale tek caddeye hasp edilmiş rezalet çıkamıyorsun ölümlü kazalara sebeb olacaksınız bilginiz olsun..!
Beğendim (8) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83701)
11 Haziran 2021 Cuma 09:52
@Misafir Kullanıcı muhtarsiz mahale böyle olur sahipsiz afatlar
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83681)
10 Haziran 2021 Perşembe 11:32
@Misafir Kullanıcı aynen doğrudur.Kültür kavşağı içinden çıkılmaz bi hal alır kışa doğru.Tıpkı ptt kavşağı gibi.Kimse memnun değil bu durumdan ama resmi makamlara şikayettede bulunanda yok.buda çok ilginç
Beğendim (5) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83649)
09 Haziran 2021 Çarşamba 18:38
Bingol de beton haricinde gram degisiklik yok, soyle bir gidin diger sehirlere bakin da utanin
Beğendim (20) Beğenmedim (21)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83678)
10 Haziran 2021 Perşembe 11:03
@Misafir Kullanıcı düne kadar evler yapılmadı diyordun.şimdi yapıldı.niye yapıldı diyorsun.bu ne yaa bu ne çelişki yazıkkkkkkk...........
Beğendim (6) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83662)
09 Haziran 2021 Çarşamba 22:25
@Misafir Kullanıcı Bir şehrin ruhunu oluşturan, içinde yaşayan halktır. Kültürü, eğitimi, ahlakî, çalışkanlığı tüm bu faktörler şehre sirayet etmiş ise kaldırımında, caddesinde, dağında, deresinde, esnafında, öğrencisinde, yöneticisinde, oğlunda, kızında heryerde bunu görürsün. Sürekli aynı kişileri, aynı kurumları eleştirmek acizliktir, tembelliktir.
Beğendim (4) Beğenmedim (4)Cevapla
18.06.2021
15:37
OSB`de aşılama çalışması başladı
OSB'de aşılama çalışması başladı
Bingöl'de yaklaşık olarak bin kişinin istihdam edildiği Organize Sanayi Bölgesi'nde mobil ekiplerce yerinde aşı uygulamasına başlandı.
18.06.2021
15:36
Çat`ta deprem konutlarının temeli atıldı
Çat'ta deprem konutlarının temeli atıldı
Bingöl Karlıova'da 2020 yılının Haziran ayında yaşanan 5.7 büyüklüğündeki depremden etkilenen Erzurum'un Çat ilçesinde evleri hasar gören vatandaşlara verilecek konutların temeli atıldı. Evlerin ileri yapı teknolojisine sahip olduğunu dile getiren Vali Okay Memiş, 575 konut ve 443 ahırın temelinin atıldığını bildirdi.
18.06.2021
15:35
`Barış mücadelemizi sürdürme konusunda ısrarımızı devam ettireceğiz`
'Barış mücadelemizi sürdürme konusunda ısrarımızı devam ettireceğiz'
İzmir'deki HDP binasına yapılan saldırıdan hayatını kaybeden Deniz Poyraz için açıklama yapan HDP Bingöl İl Başkanlığı: 'Cesaret faşizmin en büyük panzehiridir. Bizler her türlü saldırıya rağmen demokratik siyaset ve onurlu barış mücadelemizi sürdürme konusunda ısrarımızı devam ettireceğiz.'
18.06.2021
15:34
Bingöl İHH`dan Filistin`e gıda yardımı
Bingöl İHH'dan Filistin'e gıda yardımı
Bingöl İnsan Hak ve Hürriyetleri İnsani Yardım Derneği (Bingöl İHH), Filistin'in Gazze şehrine gıda yardımında bulundu.
18.06.2021
15:33
Sisi cuntası protesto edildi
Sisi cuntası protesto edildi
Bingöl İslami Kardeşlik ve Dayanışma Platformu, Sisi cuntasının idam kararını protesto etmek için Dörtyol Saat Kulesi önünde basın açıklaması gerçekleştirdi.
18.06.2021
15:32
Bakan Koca duyurdu: `18 yaş üstü nüfusun yüzde 50`si tamamlandı`
Bakan Koca duyurdu: '18 yaş üstü nüfusun yüzde 50'si tamamlandı'
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter üzerinden yaptığı paylaşımında Türkiye'de 18 yaş üstü vatandaşların yüzde ellisinin tam doz ve ilk doz aşısının tamamlandığını duyurdu.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir