Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
16 Mayıs 2022 Pazartesi
17 °C Parçalı bulutlu

Solhanspor taraftarının Efeler Ligi coşkusu

TVF 1.ligde mücadele eden Solhanspor, liglerin mevcut haliyle tescillenmesinin ardından Efeler Ligine yükseldi. Yönetim ve taraftar grubu, ilçeden Bingöl merkeze kadar araç konvoyuyla kutlama yaptı.

Solhanspor taraftarının Efeler Ligi coşkusu
11 MAYIS 2020 PAZARTESİ 20:21
19
5387
16
AA aa

Türkiye Voleybol Federasyonu (TVF) 1.ligde mücadele eden Solhanspor, ligi 45 puanla 2. Sırada tamamlamış ve Play-Off'lara katılmaya hak kazanmıştı.

Ardından Ankara'da oynan Play-Off yarı final müsabakalarında da galip ayrılan yeşil beyazlı ekip, finale kaldı. Ancak dünyayı etkisi altına alan korona virüs (Covid-19) nedeniyle ertelenen müsabakalar, oynanmayarak mevcut haliyle bugün tescillendi.

Liglerin tescillendiğinin açıklanmasının ardından yönetim ve taraftarlar, araçlar eşliğinde Solhan ilçesinden Bingöl'e kadar kutlama gerçekleştirildi. 

Solhanspor kulüp Başkanı Sebahattin İslamoğlu, Efeler Ligine çıkmanın mutluluğunu yaşadıklarını aktardı. İslamoğlu, “2013 yılından beri Solhanspor yönetimindeyim ve geçen yıldan bu yana da başkanlığını yürütmekteyim. Bu yıl Efeler ligine çıktık. Ve bu heyecanı Bingöl halkı ile birlikte yaşıyoruz. İnşallah hedefimiz Balkanlar Ligi. Bu heyecan gerçek anlamda anlatılmaz, yaşanır” dedi.

Taraftarlardan Abdullah Bildik ise, “Solhanpor kulübü 2013 yılında kurulmuştu. Bu yıl birinci ligde mücadele ediyordu ve 4 yıldır da yarı final müsabakalarında Solhan'ımızı temsil ediyordu. Efeler Ligi'ne çıkmak için ancak bu yıla nasip oldu. Yarı finalden sonra pandemi nedeniyle final müsabakaları oynanmadı. Ancak bugün ligler tescillendi. Federasyon başkanı, Solhanspor'un içinde bulunduğu 4 takımın Efeler ligine çıktığını açıkladı” şeklinde konuştu.

Şehir turu yönetim ve taraftarlar, ardından Solhan ilçesine doğru hareket etti.,

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58775)
26 Mayıs 2020 Salı 16:28
Solhan spor bence dünya tarihe altın harflerle yazabilir o ruh var...maçlar solhan da yönetim solhanda olmak maksadıyla..bingolun sevdası solhan gibi olmaz solhaninkide Bingöl gibi olmaz..
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58483)
14 Mayıs 2020 Perşembe 02:21
BİZ SOLHAN'LI TARAFTARLAR OLARAK, 3000 KİŞİLİK ÇOK AMAÇLI KAPALI SPOR SALONUN İLÇEMİZE ACİLEN YAPILMASI VE SİZDEN BUNU HABER SİTENİZDE PAYLAŞILMASINI BEKLİYORUZ... (Bu Sene Son Sene Olmasın)
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58455)
13 Mayıs 2020 Çarşamba 11:57
KÜLÜBUN İLK KURUCUSU VE HALEN YÖNETİM KURULU ÜYESİ OLMAKTAN GURUR DUYDUĞUM SOLHAN SPOR A EFELER LİGİNDE BAŞARILAR DİLERİM . ACİLEN SOLHANDA 3000 KİŞİLİK SPOR SALONUN YAPILMASI LAZIM GENÇLERİMİZLE NE KADAR ÖVÜNSEK AZDIR TEBRİKLER SOLHAN
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58451)
13 Mayıs 2020 Çarşamba 10:53
Solhan spor voleybol oyuncuları başta olmak üzere tüm yönetici ve temsilcileri tebrik ediyorum başarıların devamını diliyorum
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58438)
13 Mayıs 2020 Çarşamba 02:36
Bir Şanlıurfalı olarak Haliliye Spora ve Solhan Spora Basarilar dilerim...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58422)
12 Mayıs 2020 Salı 17:53
Solhan spor hak ettiği yerde tebrikler
Maçlar Solhan da oynamalı
Muazzam taraftarımız var . Bingöl de oynanacak olursa Solhan spor kapanır.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58421)
12 Mayıs 2020 Salı 17:10
Muş ilinde ikamet eden bir bingöllü olarak solhan sporun başarısını kutluyorum tebrikler ...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58411)
12 Mayıs 2020 Salı 08:05
Sporda Koskoca bir şehrin yıllardır yakalıyamadıgı bir başarıyı küçük bir ilçe başardı helal olsun sonuna kadar destekliyoruz, şimdi Fenerbahçe galatasaray düşünsün!
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58410)
12 Mayıs 2020 Salı 07:16
solhan sporu ederim ama bence solhan sporu solhanlılar yönetmeli.bingöllü yöneticiler yönetirse işimiz yaş 3 ay sonra solhan spor kapanır
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58405)
12 Mayıs 2020 Salı 01:51
Gururumuz solhanspor. Bir Bingöllü olarak gurur duydum. Başarılar..
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
16.05.2022
17:25
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Bingöl'ün en etkin ve seçkin dergisi Detay, 3. sayısıyla okurlarıyla buluştu. Derginin kapak manşetinde; kamuoyunun merak ettiği, hatta birçok kişinin bilgi sahibi olmadığı Şeyh Said Harekâtına dair çarpıcı detaylar yer aldı.
16.05.2022
16:48
`Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur`
'Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur'
Bingöl Engelliler Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Bahattin Tüz, 'Engelli bireylerin kendilerini gerçekleştirmesi, geliştirmesi için her kademe ve türde eğitim imkan ve fırsatının sağlanması devlet için temel bir sorumluluk ve zorunluluktur.'
16.05.2022
16:47
Yüzde 100 hibeli kükürt dağıtımı yapıldı
Yüzde 100 hibeli kükürt dağıtımı yapıldı
Tarım ve Orman İl Müdürlüğü'nce İl Özel İdare desteğiyle çiftçilere yüzde 100 hibeli olarak kükürt dağıtımı yapıldı.
16.05.2022
16:46
`Toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız`
'Toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız'
SGK İl Müdürü Muzaffer Çakar: 'Sosyal Güvenlik Kurumunu, herkese ve her kesime tanıtmak, insanlarda sosyal güvenlik bilincinin oluşmasına katkı sağlamak amacıyla düzenlediğimiz etkinliklerde, iletişimin her yöntemi kullanılarak toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız.'
16.05.2022
16:45
SAR Ekibi, AFAD Eğitimine Katıldı
SAR Ekibi, AFAD Eğitimine Katıldı
Bingöl SAR ekibi, Adana AFAD Birlik Müdürlüğünde verilen orta seviye akreditasyon eğitimine katıldı.
16.05.2022
16:44
Göçerlere Hayvan Hastalıkları Anlatıldı
Göçerlere Hayvan Hastalıkları Anlatıldı
Bingöl İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, göçerleri hayvan hareketleri ve hayvan hastalıkları konusunda bilgilendirdi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir