Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
16 Ekim 2021 Cumartesi
7 °C Güneşli

Seyfan-Der, ziyaretlerini sürdürüyor

Solhan ilçesi ve köylerinde yaşayan Seyfan ailesi üyeleri, Dernek Başkanı Orhan Açıkbaş öncülüğünde Yönetim kurulunca ziyaret edildi.

20 EYLÜL 2021 PAZARTESİ 15:58
3
1127
13
AA aa
Seyfan-Der, ziyaretlerini sürdürüyor

Seyfan-Der Başkanı Orhan Açıkbaş ve dernek üyeleri, aile ziyaretlerine aralıksız bir şekilde devam ediyor.

Ziyaretler sonrası açıklamalarda bulunan Açıkbaş; “Seyfan büyük bir ailedir, sadece ilimizin değil Türkiyenin de birçok bölgesine dağılmış ve kalabalık kitleler halinde yaşayan akrabalarımız var. Elimizden geldiğince derneğimiz aracılığıyla  Sıla-i Rahim ilişkisinin devam etmesi, yeni nesillerin birbirini tanıması, birlik ve beraberliğimizin sürdürülebilmesi amacıyla zaman zaman bu tür çalışmaları yapıyoruz. Mesafelerin uzak olması bizler için ayrılık ve yabancılık değil, sıla-i rahim için bir fırsattır” dedi.

Gerçekleşen ziyaret kapsamında; Solhan ilçesi Dilektepe ( Sêrbon), Hazarşah-Aksakal Mezrası ( Yağik), Kargapınar ( Kondes) ve Xıraba köylerinde yaşayan aileler ziyaret edildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85625)
21 Eylül 2021 Salı 09:12
Siyaset bizden sorulur pozu
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85621)
21 Eylül 2021 Salı 08:28
Bu köy milliyetçiliği hem bingöl'ü hemde ilçelerini bitiriyor resmen. Bunu kabul etsek de etmesek de yeryüzünde iki tane adına aşiret mi deriniz, mezhep mi dersiniz. ne derseniz deyin. Biri müslüman diğeri kafir. Hz Muhammedin (SAV) hiç yeryüzünün en kutsal insanları araplar veya kendi aşiretini üstün kıldığını gösteren bir hadise denk geldiniz mi. Resme baktığımda okumuş tahsilli insanlar. bunu siz yaparsanız diğer kesim daha neler yapmaz ki. Seçim çalışmalarına şimdiden başlanılmış
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85731)
24 Eylül 2021 Cuma 16:42
@Misafir Kullanıcı Aile derneği ni götürüp oraya buraya bağlama cahiliğine düştüğünüz için Allah sizi ıslah etsin
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85618)
21 Eylül 2021 Salı 00:07
Seçim yaklaşıyor diye okuyorum.Sılay-ı rehm nedense hep seçim dönemlerinde gündeme geliyor.Yersen!
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85730)
24 Eylül 2021 Cuma 16:40
@Misafir Kullanıcı ucuz adam seçime 2 yıl var aile derneğini siyasete nasıl bağladın aklı şevik
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85631)
21 Eylül 2021 Salı 15:39
@Misafir Kullanıcı Bu dini ne top ne tüfek ne de başka bir silah bitirebilir. Ancak cehalet bitirebilir. Cehalet siyaset = yıkım
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85617)
21 Eylül 2021 Salı 00:03
Özellikle Gençli'ler hep kurnazlık peşinde koşuyorlar.Sorunlar ortaktır bunu unutmayın.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85647)
22 Eylül 2021 Çarşamba 08:30
@Misafir Kullanıcı Siyasetle oturup siyasetle kalkan bir ilçe. fazla görmemek lazım.
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85616)
20 Eylül 2021 Pazartesi 22:28
Mir Muhammed Seyfullah in torunlarına Selam olsun
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85615)
20 Eylül 2021 Pazartesi 22:27
Seyfan Der her yerde ulasilmadik adamları kaldım ki acaba
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85614)
20 Eylül 2021 Pazartesi 22:25
Orhan Başkan Hür Dava il başkanlığından istifa etmesi yerinde ve doğru bir karar Hızlı bir giriş yaptı ve Sila-i Rahim üzerindeki ilk çalışmasını taktir ettim yollun açık birliginiz daim olsun Kardesim
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85613)
20 Eylül 2021 Pazartesi 22:23
Küçük bir aile derneği Bingöl'deki siyasi partilerden daha etkili çalışmaları var Başkanla tanışmayı isterdim yerleri varsa burdan yazan olursa sevinirim
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85604)
20 Eylül 2021 Pazartesi 17:23
soyunuzu iyice araştırınız
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir