O Artık Fahri Bir GençliGenç Belediye Meclisi, ilçeden ayrılmaya hazırlanan Kaymakam Muhammet Güzel'e oy birliğiyle fahri hemşehrilik beratı verdi. İlçede bir kaymakama ilk kez verilen berat, duygusal anlara sahne oldu.![]() Bingöl'ün Genç ilçesinde görev yaptığı yaklaşık üç yıllık süre boyunca vatandaşlarla kurduğu yakın diyalog ve kamu kurumları arasındaki uyumlu çalışmalarıyla takdir toplayan Kaymakam Muhammet Güzel, ilçeden ayrılmadan önce anlamlı bir vefa örneğiyle uğurlandı. Artvin'in Arhavi ilçesine atanan Kaymakam Güzel'e, Genç Belediye Meclisi'nin oy birliğiyle aldığı kararla fahri hemşehrilik beratı verildi. Karar, ilçe tarihinde bir kaymakama verilen ilk fahri hemşehrilik beratı olması nedeniyle de ayrı bir önem taşıdı. Genç Belediye Meclisi Olağanüstü ToplandıCumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın imzasıyla Resmi Gazete'de yayımlanan Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi kapsamında Genç Kaymakamı Muhammet Güzel, Artvin'in Arhavi ilçesine atanırken, Kars'ın Arpaçay Kaymakamı Muhammed Burak Akköz ise Genç Kaymakamlığı görevine getirildi. Atama kararının ardından Genç Belediye Meclisi, Kaymakam Güzel'e fahri hemşehrilik beratı verilmesi gündemiyle olağanüstü toplandı. Belediye Başkanı Kemal Tartar başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, Güzel'in görev süresi boyunca ilçeye sunduğu hizmetler, vatandaşlarla kurduğu güçlü iletişim ve kurumlar arası iş birliğine yaptığı katkılar değerlendirildi. Yapılan oylamada, fahri hemşehrilik beratı verilmesi teklifi meclis üyelerinin oy birliğiyle kabul edildi. “Bir Kaymakamdan Fazlasıydı”Toplantıda konuşan Genç Belediye Başkanı Kemal Tartar, Kaymakam Muhammet Güzel ile yaklaşık 2,5 yıldır ilçenin ihtiyaçlarının karşılanması noktasında tam bir uyum içerisinde çalıştıklarını söyledi. İlçeye kazandırılan birçok hizmette ortak bir anlayışla hareket ettiklerini belirten Tartar, Güzel'in yalnızca bir mülki idare amiri olarak değil, ilçenin bir ferdi ve bir kardeşi gibi hareket ettiğini ifade etti. Vatandaşlarla kurduğu samimi diyaloglar ve çözüm odaklı yaklaşımıyla ilçe halkının gönlünde özel bir yer edindiğini belirten Tartar, tayin haberinin ilçe genelinde üzüntüyle karşılandığını dile getirdi. Tartar ayrıca, Genç Devlet Hastanesi'nde diş hekimi olarak görev yapan Kaymakam Güzel'in eşinin de sunduğu sağlık hizmetleriyle ilçe halkının takdirini kazandığını belirterek, ailenin Genç'te güzel izler bıraktığını söyledi. “Genç'le Gönül Bağımız Hiç Kopmayacak”Fahri hemşehrilik beratı takdim edilen Kaymakam Muhammet Güzel ise yaptığı konuşmada, Genç'in hem kendisi hem de ailesi için özel bir yere sahip olduğunu ifade etti. Görev süresi boyunca belediye başta olmak üzere tüm kurumlarla uyum içerisinde çalıştıklarını belirten Güzel, Genç'in meslek hayatında unutamayacağı bir yere sahip olduğunu söyledi. İlçede birçok dostluk edindiğini ve kıymetli hatıralar biriktirdiğini dile getiren Güzel, “Kendimi en çok ait hissettiğim, çalışırken ve hizmet üretirken büyük bir huzur duyduğum yerlerden biri Genç oldu. Genç için verdiğimiz her dakika, her saniye, her emek helali hoş olsun. Keşke elimizden daha fazlası gelseydi de daha fazlasını yapabilseydik. Genç'le olan gönül bağımız hiçbir zaman kopmayacaktır. Aklımızın ve gönlümüzün bir tarafı her zaman burada olacak” dedi. Konuşması sırasında zaman zaman duygulanan Güzel, görev yapacağı her yerde Genç'i ve Genç'in kültürünü anlatmaya devam edeceğini söyledi. İlçede Bir İlk Olarak Tarihe GeçtiGenç Belediye Meclisi'nin oy birliğiyle aldığı karar doğrultusunda verilen fahri hemşehrilik beratının, ilçede görev yapan bir kaymakama ilk kez takdim edilmesi nedeniyle tarihi bir anlam taşıdığı belirtildi. Karar, aynı zamanda Genç'in vefa kültürünün ve kamu hizmetine verdiği değerin önemli bir göstergesi olarak değerlendirildi.
YORUM YAZIN
|
|