Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
27 Mayıs 2022 Cuma
27 °C Kısmen güneşli

'Karla Mücadele Çalışmaları Yetersiz' iddiası

İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, il ve ilçe belediyeleri ile özel idare ekiplerinin karla mücadelede yetersiz kaldığını söyledi.

`Karla Mücadele Çalışmaları Yetersiz` iddiası
21 OCAK 2022 CUMA 17:13
17
1054
11
AA aa

İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, meteorolojinin verilerini belediyelerin, karayolları ve il özel idaresinin yeterince ciddiye almadığına dikkat çekerek, “İl ve ilçelerimizde karla mücadelede yetersiz kalındı. Bingöl'ün çevre illerle bağlantısı kesildi. Yüzlerce köy yolu ulaşıma kapandı. Kent merkezinde araçla gitmeyi bırakın yürümek imkânsız hale geldi. Yetkililer, tedbirli olun uyarısı yapılırken tuzlama yapmalıydı. Ekipler hazır olmalıydı. Ama kar yağışı başladıktan sonra sahaya çıkmayı tercih ettikleri için çalışmalar yetersiz kaldı. Halkımız mağdur oldu. İlçelerimizle köylerimizle bağlantı, yok hastası olanlar da mağdur oldu” dedi.

Karla mücadelede tuzlamanın önemine değinen Başkan Kızılboğa, “Kar yağışı başladıktan hemen sonra tuzlama yapılırsa yollar temiz kalacaktır. Bunun birçok örneği var. Ama ekipler nedense kar zemini kapladıktan sonra tuzlama yapmayı akıl etti. Haliyle bu da boşuna verilen bir emek oldu. Allah milletimize bu yöneticiler varken yardım etsin. Saatler öncesinden aldıkları bilgiyi dahi kullanamıyorlar” şeklinde konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88643)
22 Ocak 2022 Cumartesi 09:23
Belediyeyi her konuda eleştirebiliriz. Ama karla mücadele konusunda eleştirmek vicdansizlik olur. Emin olun ki bu kar İzmir, Anakara, İstanbul, Mersin, Adana, Bursa gibi illerde yağsa hayat felç olur. Burada karla mücadeleye laf söylemek vicdansizlik olur. Ana arterler hep açık. Toplu taşıma hiç aksamadi.
Beğendim (3) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88641)
22 Ocak 2022 Cumartesi 08:52
....... taifesi gördüğü halde iftira atar
Beğendim (0) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88636)
21 Ocak 2022 Cuma 21:39
Genç'e geldin mi hic?
Beğendim (0) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88650)
22 Ocak 2022 Cumartesi 14:10
@Misafir Kullanıcı Genç'i görsem ne olur?Genç, Paris midir?
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88645)
22 Ocak 2022 Cumartesi 09:28
@Misafir Kullanıcı Bingöl belediyesi de genç belediyesi de karla mücadele de çok başarılı. Ana arterler bir saniye bile kapanmadı. Avrupa ve ABD de kar yağdığında ne oluyor bir takip edin. Bu kadar da ön yargılı olunmaz
Beğendim (3) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88634)
21 Ocak 2022 Cuma 19:39
30 il gördüm ama en yetersiz belediye Bingöl belediyesidir. Bu dönem bir önce kapansa da insanlar yeni dönemde sağlıklı hizmet alacak bir seçim yaparlar.
Beğendim (21) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88644)
22 Ocak 2022 Cumartesi 09:26
@Misafir Kullanıcı Karla mücadele konusunda gerçekten haksızlık etme. Ben fırıncının sabah olmadan kalkıyorum. O saatte belediye çalışıyor.
Beğendim (2) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88633)
21 Ocak 2022 Cuma 19:35
CHP'nin kuyruğu CHP'ye belediyeler kazandıran partinin de belediye sayısı yetersiz, hatta yok.
Ayrıca Genel Başkanın 2023 için olmayan Başbakanlık makamı için kendini feda etmiş.
Beğendim (7) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88655)
22 Ocak 2022 Cumartesi 19:55
@Misafir Kullanıcı 88646'ya cevaptır:
İHA satan bir ülkeyi saman ithal ediyor diye eleştiren sizden aldık bu ahlakı.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88651)
22 Ocak 2022 Cumartesi 14:39
@Misafir Kullanıcı 17 yıl Sayın Cumhurbaşkanının hatırına iktidar partisine oy verdim ama (son yerel seçim hariç) bir sonraki seçimde Cumhurbaşkanlığı seçiminde Sayın Cumhurbaşkanına oyumu vereceğim. Bingöl'de ki kurumların başındaki Bingöllü idareciler yüzünden iktidar partisine oy vermeyeceğim.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88646)
22 Ocak 2022 Cumartesi 10:10
@Misafir Kullanıcı Adam ne demiş sen ne demişsin dön bı bak istersen ey akpli
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
27.05.2022
16:01
`Yunuslar`, 24 yıl cezası bulunan şahsı yakaladı
'Yunuslar', 24 yıl cezası bulunan şahsı yakaladı
Bingöl'de kısa bir önce göreve başlayan Motosikletli Polis Timleri (Yunuslar), 24 yıl cezası bulunan ve başkasına ait kimlik bilgilerini ibraz ettiği anlaşılan bir şahsı yakaladı.
27.05.2022
16:00
Yücel, Rehber Öğretmenleri ile toplantı gerçekleştirdi
Yücel, Rehber Öğretmenleri ile toplantı gerçekleştirdi
Bingöl İl Müdürü Halil Yücel, Rehberlik Araştırma Merkezi Rehber öğretmenleri ile toplantı yaparak, okullarda rehberliğe ihtiyacı olan öğrencilerin sorunların çözümü konusunda fikir alış verişinde bulundu.
27.05.2022
14:20
Bingöl`de köpekler, 7 yaşındaki çocuğu parçalayacaktı
Bingöl'de köpekler, 7 yaşındaki çocuğu parçalayacaktı
Bingöl'de 7 yaşındaki çocuğa 4 köpek saldırdı, çeşitli yerlerinden yaralanan çocuk tedavi altına alındı.
27.05.2022
13:50
İçişleri Bakanlığı 3 Bin 546 personel alacak
İçişleri Bakanlığı 3 Bin 546 personel alacak
İçişleri Bakanlığı merkez ve taşra teşkilatında görevlendirilmek üzere 3 bin 546 personel alımı yapacağını duyurdu. Bingöl'de alınacak sayı 23 olarak belirtildi. Başvurular 17-21 Haziran arasında yapılacak. İşte alınacak personel türleri, şartlar ve koşullar;
27.05.2022
12:52
İş-Kur 200 personel alacak
İş-Kur 200 personel alacak
Türkiye İş Kurumu Genel Müdürlüğü Merkez ve Taşra teşkilatında çalıştırılmak üzere, 111 koruma ve güvenlik görevlisi ile 89 destek personeli (aşçı, temizlik görevlisi) olmak üzere toplam 200 sözleşmeli personel alınacağı bildirildi.
27.05.2022
11:32
Bingöl`ün başarı ortalaması yükseldi
Bingöl'ün başarı ortalaması yükseldi
'Yükseköğretime Geçişte Öğrenci Hareketliliği' raporu yayımlandı. Rapora göre Bingöl, geçmiş yılların olumsuz izini silecek bir ortalama ile illerin yarısını geride bıraktı. İşte Bingöl'ün sıralaması ve sınavlara dair diğer önemli detaylar...
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir