Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
08 Mayıs 2021 Cumartesi
25 °C Bulutlu ve güneşli

'Kadını darp eden şahsın gerekli cezayı alması gerekmektedir'

Aydemir, 'Halkı ve toplumu korumak ile mükellef bu şahsın derhal gerekli cezalara çarptırılması gerekmekte ve beklenmektedir.'

03 MAYIS 2021 PAZARTESİ 16:23
40
1607
11
AA aa
`Kadını darp eden şahsın gerekli cezayı alması gerekmektedir`

Halkın Demokratik Partisi (HDP) Bingöl Milletvekili, Karlıova ilçesinde meydana gelen şiddet olayını meclis gündemine taşıdı.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu tarafından yanıtlanması için bir soru önergesi sunan Aydemir, uzman çavuşun gerekli cezayı alması gerektiğinin altını çizdi.

Aydemir, önergesinde şu sözlere yer verdi:

“Bingöl Karlıova'da ikamet eden Rahime Ö. isimli yurttaş, çocuğunu kovaladığını iddia ettiği bir uzman çavuş tarafından ölümle tehdit edilip ardından darp edilmiştir.

 Bingöl Turgut Özal TOKİ Evlerinde 2 Mayıs günü çocukları kovalayan uzman çavuşa tepki gösteren Rahime Ö., bu kişi tarafından önce tehdit edildiğini ardından şiddete maruz kaldığını ifade etmiştir. Şiddet gördüğü esnada burnu kırılan Rahime Ö.'ün raporları ile beraber görgü tanıklarının olduğu da bildirilmiştir. Halkı ve toplumu korumak ile mükellef bu şahsın derhal gerekli cezalara çarptırılması gerekmekte ve beklenmektedir.

Bu bağlamda;

1.) Rahime Ö.yü tehdit eden, şiddet uygulayan şahıs kimdir ve görevi nedir?

2.) Kolluk kuvvetleri şiddet serbestiyesi talimatlarını kimlerden almaktadırlar?

3.) Söz konusu şahsı görevden alacak mısınız?”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82954)
06 Mayıs 2021 Perşembe 15:42
Sonuç olarak kadına el kaldırmıs bacınızda annanızda olabılırdı uzmanı savunanlar gercekten sız ınmısınız
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82893)
04 Mayıs 2021 Salı 10:25
Olayı kendi ideolojin doğrultusunda değerlendiriyorsun. Sırf uzman çavuş olduğu için bir kavgadan dolayı suçluyorsun olayın iç yüzünü tarafsız kişilerden dinlerseniz daha gerçekçi olur.
Beğendim (28) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82953)
06 Mayıs 2021 Perşembe 15:39
@Misafir Kullanıcı Sen kimin avukatısın bacını onun yerıne koy
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82919)
05 Mayıs 2021 Çarşamba 13:39
@Misafir Kullanıcı Bir kavgadan dolayı ve sırf asker olduğu için kin kusan bir grup tarafından bu askere saldırıyor ve bu durum meydana geliyor. Kaldı ki bu uzman çavuş görevi başındayken olay yapmamış bir sivil kendini savunmuştur. Binlerce kürt çocuğunu dağa gönderen hdp değilmi erdal aydemir diyarbakır anaları için neden bir önerge vermiyor. Sadece devlete kinini kusan ve hainlik yapan bir zihniyetin ürünüdür. Allah vaj ma pkk kadinen
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82898)
04 Mayıs 2021 Salı 13:55
@Misafir Kullanıcı Yalakalik neyine yariyor? Ömründe bir defa dik durdun mu?
Beğendim (0) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82897)
04 Mayıs 2021 Salı 13:44
@Misafir Kullanıcı olayin ic yüzü nedir ortada kadina siddet var ,kadinin burnu kirilmis hangi gerekce bunu hakli kilabilir,hic mi vicdan kalmadi sizde aynisini annenie veya baciniza yapildigini düsünün o zamanda ayni seyleri mi söyleyeceksiniz,yaziklar olsun bu zihniyette..
Beğendim (2) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82892)
04 Mayıs 2021 Salı 09:57
Sayın veklim ne kadar ceza alsın onuda söyleyin
Beğendim (6) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82883)
03 Mayıs 2021 Pazartesi 18:04
Murat KARAYILAN'ın fantazileri için ailelerden koparılan gencecik kızların hesabını sorabildin mi Erdal Bey?
TERÖRİSTLERe çıt çıkaramayan bir partiniz var. Bu boşluğu DİYARBAKIR ANNELERİ dolduruyor. Sizin gibi PKK'nın güdümündeki siyasetçilerden KÜRT HALKIna zerre kadar fayda yoktur.
Beğendim (29) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82882)
03 Mayıs 2021 Pazartesi 16:47
Bingöl de halk otobüsleri var çoğu hdp li kasıtlı bilerek tepki olarak bir otobus çalışmıyor bu uda gündeme getir adamsan her yerde çalışıyor Bingöl sahipsiz
Beğendim (28) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82900)
04 Mayıs 2021 Salı 19:06
@Misafir Kullanıcı Hdpli diye çalışmıyor kardeş varsa bir itirazın git AKP'li belediye başkanına de ki AKP'li otobüs istiyoruz yasa insanlarla dalga mı geciyorsun otobüsleri yönetenler hepsi akp kadroları gelip HDP uzerinden siyaset yapıyorsun yazık gerçekten yazık bingöl online bı saçma yorumu yayınladiysaniz ona verilerin haklı ve cevapları da yayınlayın
Beğendim (2) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82896)
04 Mayıs 2021 Salı 13:38
@Misafir Kullanıcı Benim bildiğim hat otobüslerini yöneten kişi akp bin Bingöl'de önde gelen isimlerinden sen çıkmış otobüs sahipleri hdpli diye çalışmıyor diyorsun bırakın artık bı kirli siyaseti ülkeyi uçuruma sürüklediğiniz yetmedi mi sen bucusun sen filan partidensin diye diye insanları düşman eylediniz birbirlerine yeter artik yeterr
Beğendim (2) Beğenmedim (6)Cevapla
07.05.2021
21:05
Karlıova`daki Foseptik cinayeti aydınlatıldı
Karlıova'daki Foseptik cinayeti aydınlatıldı
Bingöl'de 26 gündür haber alınamayan 2 çocuk babasının cesedinin parçalanmış halde evinin foseptik çukurundan çıkmasının ardından jandarmanın yaptığı soruşturmada katil karısı çıktı. Adliyeye sevk edilen ve tutuklanan R. B.'nin, kocasını 10 parçaya böldükten sonra foseptiğe attığı öğrenildi.
07.05.2021
15:36
Ramazan ayının son Cuma Namazı eda edildi
Ramazan ayının son Cuma Namazı eda edildi
Bingöl'de Ramazan ayının son cuma namazı, koronavirüs tedbirlere göre mesafeli bir şekilde eda edildi.
07.05.2021
15:35
Bakan Pakdemirli: `Üreticilere bayram öncesi 1,5 milyar lirayı aşkın ödeme yapacağız`
Bakan Pakdemirli: 'Üreticilere bayram öncesi 1,5 milyar lirayı aşkın ödeme yapacağız'
Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, üreticiler ülkeleri ve milleti için üretmeye devam ederken, Bakanlık olarak desteklerini sürdürdüklerini belirterek, 'Üreticimize, destek ödemeleri kapsamında bayram öncesi 6 kalemde 1,5 milyar liradan fazla ödeme yapılacak' açıklamasını yaptı.
07.05.2021
15:34
Bingöl`de Trafik Haftası
Bingöl'de Trafik Haftası
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı, Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında trafik kuralları hakkında 5-10 yaşları arasındaki çocukları bilgilendirdi.
07.05.2021
15:33
Aykanat ailesine ziyaret
Aykanat ailesine ziyaret
Bingöl polisi, yaklaşık 1 ay önce motosiklet kazasında hayatını kaybeden Mehmet Aykanat'ın ailesini ziyaret etti.
07.05.2021
15:32
Vali Ekinci`den Kadir Gecesi Mesajı
Vali Ekinci'den Kadir Gecesi Mesajı
Bingöl Valisi Kadir Ekinci: 'Mübarek Ramazan ayına veda ettiğimiz şu günlerde, rahmet, bereket, esenlik, sevgi ve kardeşlik bağlarının pekiştirildiği Kadir Gecesi'ne erişmenin huzur ve mutluluğunu yaşıyoruz.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir