Jandarma, öğretmenler gününü kutladıBingöl'de İl Jandarma Komutanlığı personeli, Yolçatı İlkokulunda eÄŸitim veren öğretmenleri ziyaret edip günlerini kutladı.![]() İl Jandarma Komutanlığı personeli, “24 Kasım ÖÄŸretmenler Günü” dolayısıyla Bingöl'ün Merkez İlçesinde bulunan Yolçatı Köyü İlkokulunda eÄŸitim veren öÄŸretmenler ile Halk EÄŸitim Merkezi'ndeki öÄŸretmenleri ziyaret etti. Ziyaret esnasında öÄŸretmenlerle sohbet eden jandarma personelleri, özel gün nedeniyle öÄŸretmenlere karanfil hediye etti. Ayrıca okulda öÄŸrenim gören öÄŸrencilere de çeÅŸitli ikramlıklar dağıtıldı. YORUM YAZIN
|
|