Bingöl İl Emniyet MüdürlüÄŸü, Emniyet Genel MüdürlüÄŸü'nün talimatı doÄŸrultusunda ülke genelinde yapılan huzur uygulaması kapsamında kent merkezinde 338 polisin katılımıyla huzur uygulaması yaptı.
Huzur uygulamasına katılan Bingöl İl Emniyet Müdürü Metin Akay, gazetecilere yaptığı açıklamada 338 polis memurunun katılımıyla 10 sabit nokta, 3 ayrı güzergâh ve umuma açık yerlerde uygulama yaptıklarını söyledi.
UYGULAMALAR DEVAM EDECEK
Akay, “Emniyet Genel MüdürlüÄŸümüzün talimatıyla 81 ilimizde yapılan ‘Türkiye huzur uygulaması' kapsamında ilimizde de 10 sabit noktada, 3 ayrı güzergâhta umuma açık yerlerde toplamda 338 personelle ÅŸahıslar ve araçlar üzerinde uygulama yapıyoruz. Halkımızın can ve mal güvenliÄŸini saÄŸlamak, asayiÅŸ ve huzur temin etmek açısından uygulamalarımız devam edecek. Åžuanda olumsuz hava ÅŸartlarına raÄŸmen arkadaÅŸlarımız fedakârca çalışmaya devam ediyorlar” dedi.
Araç kontrollerinin yanı sıra umama açık yerleri gezen ekipler, kimlik kontrolü, genel arama ve GBT kontrolü yaptı.