Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
25 Ekim 2021 Pazartesi
12 °C Yer yer bulutlu

Hemşehrimiz Ali Tatlı Balıkesir'e atandı!

Malatya Milli Eğitim Müdürlüğü görevinde iken geçtiğimiz yıl merkeze çekilen hemşehrimiz Ali Tatlı, Balıkesir İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevine atandı.

17 EYLÜL 2021 CUMA 16:08
20
3250
13
AA aa
Hemşehrimiz Ali Tatlı Balıkesir`e atandı!

Daha önce Diyarbakır Çüngüş, Karlıova ilçesi Milli Eğitim Müdürlüğü, Muş ve ardından Malatya Milli Eğitim Müdürlüğü'nü görevini başarılı bir şekilde sürdüren ve geçtiğimiz yıl merkeze çekilen hemşehrimiz Ali Tatlı, yeni görev yerine atandı.

Geçtiğimiz yıl kararname ile merkeze çekilen hemşehrimiz Tatlı, Balıkesir Milli Eğitim Müdürlüğü'ne atandı.

Tatlı'nın atanmasını sosyal medya hesabından duyuran AK Parti Bingöl Milletvekili Feyzi Berdibek, yeni görev yerinin kendisine hayırlı olmasını temenni etti.

Berdibek; “Malatya Milli Eğitim Müdürlüğü görevinde başarılı bir dönem geçiren değerli hemşehrim, kardeşim Ali Tatlı'ya Balıkesir Milli Eğitim Müdürü olarak atanması sebebiyle hayırlı uğurlu olmasını diliyor, yeni görev yerinde üstün başarı temenni ediyorum. Rabbim mahçup etmesin” dedi.

ALİ TATLI KİMDİR?

Karlıova Derinçay köyünde doğan Ali Tatlı, ilkokulu da aynı köyde bitirdi. Ortaokulu Bingöl Lisesi'nde okuduktan sonra lise öğrenimi Bitlis Anadolu Öğretmen Lisesi'nde tamamladı. 1990-1994 yılları arasında Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nde lisans öğrenimi tamamladıktan sonra, görev hayatına Karlıova Kalencik İlköğretim Okulu'nda başladı. Bingöl merkezde 1997 yılından 2009 yılına kadar öğretmenlik ve okul yöneticiliği yaptı. 2009 yılında Diyarbakır Çüngüş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne atanan Ali Tatlı, aynı yılın Ekim ayında geçici görevle Bingöl'ün Karlıova İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevini yürüttü. 13 Ocak 2012 tarihindeki Milli Eğitim Müdürleri kararnamesiyle Muş Milli Eğitim Müdürlüğü'ne atanan Ali Tatlı, ardından Malatya'da görev yaptı. Geçtiğimiz yıl merkeze çekilen Tatlı evli ve 3 çocuk babasıdır.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85603)
20 Eylül 2021 Pazartesi 17:16
Bir ilkokul öğretmenı nasıl olur da çok iyi ingilizce bilir külliyen yalan ben Aliyi çok iyi bilirim.
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85598)
20 Eylül 2021 Pazartesi 13:07
Çok iyi derecede İngilizce biliyor yazılmamış
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85593)
20 Eylül 2021 Pazartesi 10:25
Sayın vekilim bu atama yapılırken neye göre yapıldı. Bu şahsı Balıkesir gibi kültürlü bir ile atamada özel kılan şey ne.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85589)
20 Eylül 2021 Pazartesi 08:43
cahillikle siyaseti karıştırırsan bu tür atamalar meydana gelir
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85588)
20 Eylül 2021 Pazartesi 08:40
Feyzi bey ege denizinden sonrasına atamasını yapmayasınız. ülke sınırları orda bitiyor. İşte klasik bir eğitimci kafası. Öğretmenlerde belki yüksek lisans yapan var ama hala öğretmen. atanan 4 yıllık mezunu bin ilin eğitimi verilmiş. Allah Balıkesir e sabır versin.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85578)
19 Eylül 2021 Pazar 14:31
sayın vekilim Allah kimseyi mahcup etmez. Allah sadece işin ehli olana iş verilsin ki bende ona yardım edeyim diyor. işin ehli olmayana, torpil, adam kayırarak bir iş yapılırsa Allah değil insan kendini rezil eder. Beceriksizliğinize Allah'ı karıştırmayın. Torpille bir insan değil koskoca bir ülke yanar.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85572)
19 Eylül 2021 Pazar 08:20
Tayinini feyzi baba yapmıştır.. Cidden babasın. Senin gibi bingöllün iki vekili daha olsaydı bingölde genç işsizlik sıfıra inerdi. Ak partili değilim ama hiç tanımadığı gençlere yardımcı olduğun gençlerin telefonundaki whatsap yazışmalarında mevcuttur. Feyzi baba candır
Beğendim (1) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85623)
21 Eylül 2021 Salı 08:34
@Misafir Kullanıcı 20 yıldır bir fiil AKP'ye oy veriyorum
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85594)
20 Eylül 2021 Pazartesi 10:26
@Misafir Kullanıcı Bu memleket nasıl batar. diye konuya başlıkta atmışsın.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85583)
19 Eylül 2021 Pazar 23:27
@Misafir Kullanıcı Akparti olmadığın kesin bu sözler Hdpkk ya ait fevzinin oylarında HDP binasında bak bunda haklısın
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85567)
18 Eylül 2021 Cumartesi 20:18
Malatya'da başarısızdı ve şimdi de Balıkesir gibi güzide bir şehire atamışlar. Yazık oldu Balıkesir'e.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85566)
18 Eylül 2021 Cumartesi 17:11
Ya bu ali tatlı beyi tanıyoruz bir okulu yönetemeyecek kadar bilgi ve beceriye sahip değil ancak torpili nerden geliyor bilemiyoruz. Eğitim öğretim bu kadar ayaklara düşmemelidir. Ak parti şunu bir türlü beceremedi liyakatlı insanlar lazım bu memlekete Ziya Selçuk neden istifa etti bu tür liyakatsiz atamalar yüzünden.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85563)
18 Eylül 2021 Cumartesi 16:33
Bundan sonra Balıkesir düşünsün
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir