Genç'te ekmeğe zam!Gençte 1,5 TL olan açık ekmek fiyatı 2 TLye, 75 Krş. olan somun ekmek fiyatı ise 1 TLye çıktı. Duruma sert tepki gösteren vatandaşlar, zammın geri alınmasını istedi. Ekmeğe yapılan zamlara sosyal medyadan da tepkiler yağdı.![]() Genç'te ekmek fiyatları geçtiÄŸimiz hafta itibariyle zamlı fiyat üzerinden satılmaya baÅŸlandı. 1.5 TL olan açık ekmek fiyatı 50 kuruÅŸluk zamla 2 TL'ye çıkarken, 75 krÅŸ. olan somun ekmek fiyatı ise 25 kuruÅŸluk zamla 1 TL'ye yükseldi. İlçedeki fırınların Bingöl Ticaret Sanayi Odası'ndan rayiÅŸ alarak ekmeÄŸe zam yapması vatandaÅŸların tepkisine neden oldu. Fırınlardan zamlı ekmek alan vatandaÅŸlar, biranda 50 kuruÅŸluk zam yapılmasına tepki gösterip 1 ekmek fiyatının 2 TL'ye çıkarılmasının adil bir karar olmadığını ve zamdan geri adım atılmasını istediklerini belirtti. SOSYAL MEDYADAN DA ZAMMA TEPKİLER YAÄžDI Sait N : Cumhuriyet Mahalle Muhtarı olarak halkın fikrini aldım ekmeÄŸin 2 TL olması gücümüzü aşıyor yetkililerden fırıncılara ekmeÄŸin 2 TL olmaması için tepki göstermesini istiyoruz Abdullah A.: İstanbul'da bu fiyata ekmek satmıyorlar ayıptır milletle dalga geçmeyin aklınızı alırlar Kadir I : Afyonda 70 kuruÅŸ olan ekmek fiyatını 80 kurus yaptılar. Yani 10 kuruÅŸ zam. 2 TL ekmek mi olur ayıp. Vahdettin T.: Halkın yapacağı tek ÅŸey her aile 2 3 ay yeteri kadar un alıp kendi ekmeklerini yapıp fırınları protesto etmektir. 2-3 ay ekmek satamayan fırıncılar iflasın eÅŸiÄŸine gelip ekmek fiyatını uygun fiyata çekeceÄŸini herkes görecektir. Haydi bayanlar fırıncıları dize getirmek sizin elinizde YaÅŸar N : Mersinde ekmek 1 TL genç zengin memleket dokunmaz baksana halkın sesi çıkmıyor alan memnun satan memnun Mutalip G : Eskiden belediye halk ekmeÄŸi vardı ve artık yok o olsaydı deÄŸil 2 TL sen ÅŸimdi 2 TL'ye satılan ekmeÄŸi 1 TL'ye rahatlıkla alırdın. Rekabet her zaman iyidir rakip olmazsa adamlar istediÄŸi fiyatta satar. Allah için bizim belediyede bu tür ÅŸeylerle uÄŸraÅŸmıyor diyor ki belki 3 tane fırıncının oyunu kaybederim. 3 tane fırıncıyı 20 bin insana deÄŸiÅŸmiyor saÄŸ olsun. Bu yolda devam ederse çok kazanır. Alkışların en büyüÄŸünü hak ediyor ya. Fırıncılar olmazsa belediye nasıl ayakta durur Allah muhafaza yaÅŸasın belediye ve fırıncılar. YORUM YAZIN
|
|