Gençlerle doğa gezisi yapıldıBingöl'de üniversite sınavına giren ve KPSS'ye girecek olan gençlerle doğa gezisi yapıldı.![]() Genç Gençlik ve Spor İlçe MüdürlüÄŸü koordinesinde, ilçedeki Çotla Yaylası'na doÄŸa gezisi yapıldı. İlçe müdürlüÄŸünün 2022 yılı eylem planı çerçevesinde gerçekleÅŸen doÄŸa gezisinde, üniversite sınavına giren ve KPSS'ye girecek olan gençler dolu dolu bir gün geçirdi. Çotla yaylasında gençler, hem yemekler yedi hem de yayla ortamında halay çekerek stres attı. İlçe müdürlüÄŸü, eylem planı çerçevesinde benzer çalışmaların devam edeceÄŸini de bildirdi. YORUM YAZIN
|
|