Emniyet müdürü gülnaz'dan uyuşturucu uyarısı
BİNGÖL (Online) - Bingöl Emniyet Müdürü Mehmet Gülnaz, gençleri ve lise çağındaki öğrencileri uyuşturucu maddeye alıştırmaya çalışan kişelere yönelik yapılan operasyonda 3 kişiyi yakaladıklarını bildirdi.
11 KASIM 2005 CUMA 20:45 |
0 |
3331 |
0 |
|
AA |
aa |
|
Emniyet Müdürü Gülnaz, emniyet müdürlüğünde basın mensupları ile bir tanışma toplantısı düzenledi. Tanışma toplantısında güvenlik güçlerinin, halkın huzur ve güvenliğini sağlamaya çalıştığını belirten Gülnaz, yaptığı açıklamada gençlere ve lise çağındaki öğrencilere uyuşturucu madde sattıkları tespit edilen A.B, N.B ve Y.D isimli şahısların yakalandığını söyledi. Şahısların üzerinde yapılan aramada toplam 47 gram esrar maddesi ele geçirildiğini ifade eden Gülnaz, ''Gençlerin ve özellikle lise çağındaki öğrencilerimiz uyuşturucu ve diğer zararlı alışkanlıklardan korumak için okul çevrelerin sürekli ekip bulunduruyoruz. Gençlerimiz uyuşturucu belasından korumak üzere çalışmalarımız aralıksız sürmektedir. Bu konuda halkımızın ve velilerimiz ve demokratik kitle örgütlerinin yardımlarını bekliyoruz'' dedi. Güveklik güçleri olarak Bingöl halkının huzuru için çalıştıklarını anlatan Gülnaz, ''Güvenlik güçleri ile basın mensupları kamu görevi yapıyor. Güvenlik mensupları halkın güvenliğini sağlarken, basın mensupları da halkı bilgilendirme görevi yapıyor. Gelişen iletişim teknolojisi sayesinde bilgiyi gizlemenin mümkünü yoktur. Önemli olan doğru bilgiyi iletmektir'' diye konuştu.
Olası yanlış haberlerin aktarılmaması konusuna dikkat çeken Gülnaz, basın mensuplarının haber kaynaklarından aldığı bilgileri resmi kaynaklardan teyit etmeden, haber yapmamalarını istedi.
www.bingolonline.com
|
23.06.2026 20:46
 |
Bingöl'de Bir İlk! Böbrek Alınmadan Kanser Ameliyatı Yapıldı |
Bingöl Devlet Hastanesi'nde ilk kez gerçekleştirilen kapalı böbrek koruyucu kanser ameliyatında, 75 yaşındaki hastanın böbreğindeki 3,5 santimetrelik tümör başarılı bir operasyonla çıkarıldı. |
|
23.06.2026 17:38
 |
Bingöl'de İlaçlama Çalışmalarına Start Verildi |
Yaz aylarında artış gösteren haşere ve zararlılara mücadele kapsamında çalışmalarını başlatan Bingöl Belediyesi, kanal hatlarından parklara, su birikintilerinden yeşil alanlara kadar birçok noktada ilaçlama çalışması yürütüyor. Çalışmalar kapsamında mahallelerdeki ilaçlamaların da arttırılacağı vurgulandı. |
|
23.06.2026 17:26
 |
Bingöl Üniversitesi İçin 50 Kişi alınacak |
İŞKUR ve Bingöl Üniversitesi iş birliğinde yürütülecek İUP programına kabul edilecek 50 kişi, 30 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilecek noter kurasıyla belirlenecek. Başvurular 22-26 Haziran 2026 tarihleri arasında İŞKUR İl Müdürlüğü, İŞKUR e-Şube, e-Devlet ve ALO 170 iletişim hattı üzerinden yapılabilecek. |
|
23.06.2026 12:45
 |
Zehirli Engereği Eliyle Yakalayıp Boynuna Doladı |
Solhan'da engerek yılanını yakalayan 'İmparator' lakaplı Ses Sanatçısı Yakup Koçak, tehlikeye dikkat çekerek uyardı: 'Sakın benim yaptığımı yapmayın. Bir ısırığı tahtalı köye gönderir.' |
|
22.06.2026 16:45
 |
Bingöl Belediyesi Yaz Kursları Başlıyor |
Bingöl Belediyesi Gençlik Merkezi tarafından düzenlenecek ücretsiz yaz kursları için başvurular başladı. Akademik, kültürel, sanatsal ve sportif alanlarda açılacak 21 branştaki kurslarla çocuklar ve gençler yaz tatilini verimli geçirme imkânı bulacak. |
|
22.06.2026 16:15
 |
O Artık Fahri Bir Gençli |
Genç Belediye Meclisi, ilçeden ayrılmaya hazırlanan Kaymakam Muhammet Güzel'e oy birliğiyle fahri hemşehrilik beratı verdi. İlçede bir kaymakama ilk kez verilen berat, duygusal anlara sahne oldu. |
|
|