Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
27 Eylül 2022 Salı
25 °C Güneşli

Doktor görevi başındayken darp edildi

Bingöl'de görev yapan Dr. Veysel Şengül, görevi başındayken darp edildi. Olayla ilgili adli süreç başlatıldı.

Doktor görevi başındayken darp edildi
15 TEMMUZ 2021 PERŞEMBE 17:07
10
3029
16
AA aa

Bingöl İl Sağlık Müdürlüğü, kentte görevli Dr. Veysel Şengül'ün görevi başındayken darp edildiğini bildirerek, olayla ile ilgili adli sürecin başlatıldığını açıkladı. Bingöl İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamada, "İlimizde görev yapan Dr. Veysel Şengül, görevi başındayken bir hasta tarafından darp edilmiştir. Vatandaşlarımıza fedakarca hizmet sunma gayretiyle çalışan sağlık çalışanlarının bu gibi olaylara maruz kalması asla kabul edilemez. Görevi başındaki doktorumuza karşı gerçekleşen bu çirkin saldırı sonrasında adli süreç başlatılmıştır. Biz de bu adli sürecin takipçisi olacağız. Meslektaşımıza yapılan bu çirkin saldırıyı kınıyoruz. Bu tür olayların bir daha yaşanmamasını temenni ederek, şifa dağıtan ellere vefa gösterilmesini beklediğimizi bir kez daha ifade ediyoruz” denildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84415)
18 Temmuz 2021 Pazar 02:24
Bu doktorla bizzat bende tartışmıştım Affedersiniz sağlık çalışanların bi bizi skmdgi kaldı.Kim haklı kim haksız önce araştırılmalı.Benim basımdan geçen şöyle Annem için ilaç yazdırmaya gitmiştim yaşlı ayak bacak ağrıları için yeşil reçete ilaç yazdırmak için gitmiştim herkes gibi numara alıp sıramı bekledim saatlerce korona vakaların ilk günleri idi sıram gelmişti bu doktorun yanına gittim durumu anlattım.Annem yaşlı salgından dolayı gelemedi rica etsem bu ilacı yazarmisin dedim.zaten o günler Sağlık bakanı mecbur olmadıkça riskli yerlere girmeyin diyordu.Adam onca zaman bekledigim halde Anneni getirmeden ilaci yazmm dedi bu adam dayaklikmi degilmi sizce tartıştık biraz sonra tanıdık yetkili aracılığı ile yazdırıp çıkı verdim demekki isteyince oluyor.Bu tip insanlar yüzünden doktorlardan nefret etmeye başladım.Eger insan hakları yaşayan bir ülke olmuş olsaydık önce vatandaşa sonra bunlara o hastaneye vatandaş kazandırıyor unutmsyin sağlık çalışanı olabilir müşteri her daim haklı bu yasayı bekliyoruz ki hayaldi gerçek olur inşallah.
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84446)
24 Temmuz 2021 Cumartesi 00:11
@Misafir Kullanıcı Helal sana keşke döveydin bre cahil bre bencil o dr devletin kendisine verdiği yetki ile hastayı görmeden yazması yasak yazarak suç işlemiş asıl ama yeterki senin işin olsun döversinde söversinde
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84391)
16 Temmuz 2021 Cuma 16:31
Şiddet alkışlanmaz ama dikkat ediyorum Hükümetin maaşlarını fazlalaştırdığı ve rahatlık verdiği meslekler özellikle eğitim camiası ve sağlık çalışanları tamamen bir kısmı kontrolden çıkmış durumda. Egoları tavan yapmış. hizmet etmeyi bir kenara bırakmışlar
Beğendim (17) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84405)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 11:34
@Misafir Kullanıcı Bir gün seni de eşek sudan gelene kadar eşin ve çocuğunun gözü önünde döverler de ,işçi, esnaf, müteahhit ya da her ne isen, bunlar çok şımarmıştı diye birileri de yorum yapar
Beğendim (3) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84388)
16 Temmuz 2021 Cuma 12:36
Şiddetin her türlüsüne karşıyım. Lütfen bu konuda sağlık çalışanlarımız da biraz ilgiyi artırsa hastalarına karşı çünkü çoğu defa çok ozverisiz ve isteksiz davranıyorlar.
Beğendim (17) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84387)
16 Temmuz 2021 Cuma 12:03
Allah bile ne halt işlemiştir
Beğendim (13) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84433)
20 Temmuz 2021 Salı 11:12
@Misafir Kullanıcı Bakıyorum tek tek cevap yazmışsın.yazık
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84406)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 11:34
@Misafir Kullanıcı Seni de milletin içinde evire çevire döverler de millet kim bilir ne halt etmiştir der
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84379)
16 Temmuz 2021 Cuma 07:57
Bingölde başı sonu beli olmayan bir sağlık örgütümüzde kimin baş kimin son olduğu beli değil devlet otoritesinden uzak şovmenlikten öteye gitmeyen bir sağlık teşkilatımız var ehil olmayanlara siz yetki verirseniz sonuçlar elbt acı olacaktır dilerim başka olaylar ceryan etmez
Beğendim (16) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84377)
16 Temmuz 2021 Cuma 00:22
Kimse durduk yere kimseyi darp etmez doktordur diye bı ayrıcalığı olamaz hayrına doktor değil sonuçta bingoldeki bir çoğu hiç birşey yapmıyor hep Elazığa sevk Diyarbakır'a sevk
Beğendim (14) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84408)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 11:37
@Misafir Kullanıcı Bedava muayene oluyorsun ondandır. yüklü miktar tedavi masrafı cebinden çıkınca kıymetli olur
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84407)
17 Temmuz 2021 Cumartesi 11:35
@Misafir Kullanıcı Senin mesleğin ne? Ne kadar işinin hakkını veriyorsun ?
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84374)
16 Temmuz 2021 Cuma 00:08
şiddeti kınıyoruz evet ama kimse fedakarlık yapmıyor kusura bakmayın devlet maaşını ödüyor acil de görev yapan doktorlar kusura bakmayın bir kaç kez ikaz edilerek hastana zar zor baktırılıyor adelet inşaalah yerini bulur
Beğendim (12) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84372)
15 Temmuz 2021 Perşembe 19:16
Doktorların hastalarını ÖZELİNE çağırıp soyduğu dönemlerde doktora değer veren bir HALKtık. Şimdi BEDAVA hizmet veren doktora el kaldıran REZİLLERİ görüyoruz.
Ey saldırgan! SEN, benden değilsin.
Beğendim (15) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84436)
20 Temmuz 2021 Salı 19:11
@Misafir Kullanıcı Elazığ'da diyarbakırda arkadaşımın eşinin meme kanseri ameliyatını yapamadılar. Ankara'da özele geçmiş yapabilen genel cerrah. 180 bin liraya yaptı. O da araya adam koydular rica minnet.
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84417)
18 Temmuz 2021 Pazar 02:33
@Misafir Kullanıcı O doktor sen olmayasın sinsi bücük
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
27.09.2022
16:00
Belediye otobüsü talebi için toplanacaklar
Belediye otobüsü talebi için toplanacaklar
Bingöl Altı Nokta Körler Derneği Başkanı Mücahid Korkutata, belediye otobüsü istediklerini belirterek, Cuma günü belediye önünde oturma eylemi yapacaklarını ifade etti.
27.09.2022
15:58
Başar: `Deprem konutlarını hızlandırın`
Başar: 'Deprem konutlarını hızlandırın'
Yedisu Kaymakamı Furkan Başar, yaklaşık 2 yıl önce ilçede meydana gelen depremden dolayı yıkılan konut ve ahırların hızlandırılması için müteahhitlerle görüştü.
27.09.2022
15:56
Zaza FC futbol akademisi kuruluyor
Zaza FC futbol akademisi kuruluyor
Üç ay gibi kısa bir süre önce Bingöl'de gerçekleştirdiği seçmeler ile Bingöl futbol kamuoyunun dikkatini çeken Zaza FC London'un Başkanı Ömer Baraç: 'Şehir sahip çıktıkça kulüp güçlenecektir. Yakında kulübümüzün 8-12 yaş aralığında çocuklara hitap edecek futbol akademisi Bingöl'de faaliyetlerine başlayacak bunu da buradan kamuoyuna müjdelemek istiyorum.'
27.09.2022
15:54
Bingöl Belediyesi, üstyapı çalışmalarına hız verdi
Bingöl Belediyesi, üstyapı çalışmalarına hız verdi
Bingöl Belediyesi, ana cadde ve sokaklarda üstyapı çalışmalarını aralıksız bir şekilde sürdürüyor.
27.09.2022
15:51
`Geleceğimizi ancak çocuklarla kurtarabileceğimizin farkındayız`
'Geleceğimizi ancak çocuklarla kurtarabileceğimizin farkındayız'
Bingöl İl Milli Eğitim Müdürü Halil Yücel, merkezdeki özel okulları ziyaret ederek idarecilerden bilgi aldı.
27.09.2022
15:50
Mollaoğlu, Vakıfbank Şube Müdürü oldu
Mollaoğlu, Vakıfbank Şube Müdürü oldu
Ankara Sincan OSB Şubesinde Kobi portföy yöneticisi olarak müdür yardımcılığı görevinde olan Sercan Mollaoğlu, Bingöl Vakıfbank Şube'sine müdür olarak atandı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir