Çocuklar şenlikte doyasıya eğlendiBingöl'de Sosyal ve Ekonomik Destek (ODES) Hizmetinden yararlanan çocuklar ve aileleri, düzenlenen şenlikte doyasıya eğlendi.![]() Bingöl Aile ve Sosyal Hizmetler İl MüdürlüÄŸü koordinesinde “Okul Destek Projesi” kapsamında, Sosyal ve Ekonomik Destek (ODES) Hizmeti İle Desteklenen Çocuklar için “Çocuk ÅženliÄŸi” düzenlendi. Karşıyaka Mahallesi Sentetik Halı sahada düzenlenen ÅŸenliÄŸe Vali Yardımcısı Fatih Kaya, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Aydın Polat, kurumun müdür yardımcıları, aileler ve çocuklar katıldı. Yaklaşık 300 ailenin katıldığı ÅŸenlikte palyaço, hacıvat-karagöz, judo, karete, badminton ve ÅŸiÅŸme oyun alanlarıyla çocuklar doyasıya eÄŸlendi. Çocukların düzenlenen ÅŸenlikte doyasıya eÄŸlendiÄŸini vurgulayan Vali Yardımcısı Fatih Kaya, “Çocuklarımız burada eÄŸleniyorlar, güzel vakitler geçiriyorlar. Onlar için hazırlamış olduÄŸumuz organizasyonlara katılıyorlar. Bir gün de olsa havanın da güzel olması hasebiyle çok güzel vakit geçiriyorlar. Aile Bakanlığımızın birçok hizmetinde olduÄŸu gibi çocuklarımıza yönelik hizmetleri fazlasıyla var. Bu kapsamda da biz Bingöl olarak çevre illerimiz ile beraber çocuklarımızın ÅŸenliÄŸini tasarladık, düzenledik. İnÅŸallah bu etkinliklerimiz de bundan sonra devam edecek. GeleceÄŸimiz olan çocuklarımıza inÅŸallah gülümsetecek bir gün yaÅŸatacağız” dedi. Åženlikte güzel vakit geçirdiklerini söyleyen Hiranur Polat, “ Bugün Bingöl'de çocuk ÅŸenliÄŸi vardı. Hacıvat ve Karagöz'den ÅŸiÅŸme balona, judo ve kareteye. HerÅŸey çok güzeldi, çok eÄŸlendik. EmeÄŸi geçen herkese çok teÅŸekkürler” ÅŸeklinde konuÅŸtu. Palyaçolar ile güzel bir gün geçirdiklerini belirten Neslihan Alkaç ise “ Bingöl'de çocuk eÄŸlence ÅŸenliÄŸi vardı, çok güzel geçti. Palyaçolar her ÅŸey vardı. EmeÄŸi geçen herkese çok teÅŸekkürler” dedi.
YORUM YAZIN
|
|