Bingöl, son 25 yılın en sert kışını yaşıyor. YoÄŸun kar yağışı ve dondurucu soÄŸukların etkili olduÄŸu Genç ilçesinde Devlet Hastanesinin çatısı aşırı kara dayanamayarak kısmi olarak çöktü. Çatıdan düÅŸen kar kütleleri ve akabinde çatıda gerçekleÅŸen çökmenin ardından hastane yönetimi poliklinik hizmetlerini durdurarak ağır hastaları Bingöl Devlet Hastanesine sevk ederken, durumu iyi olan hastaları ise evlerine gönderdi.
HASTALAR TAHLİYE EDİLDİ
YoÄŸun kar yağışının ardından çatıda yaÅŸanan çökme nedeniyle iÅŸ saÄŸlığı ve güvenliÄŸi açısından faaliyetlerini geçici olarak durdurma kararı aldıklarını belirten Genç Devlet Hastanesi İdari ve Mali İşler Müdürü Nurullah Davran, “Genç ilçemizde son 25 yılın ağır kışını yaşıyoruz. YoÄŸun kar yağışının ardından hastanemizin çatısında çökme riski olduÄŸu için kesin kabul komisyonundan alınan kararlara istinaden yatan hasta servislerimizi ve poliklinik hizmetlerimizi iÅŸ saÄŸlığı ve güvenliÄŸi açısından geçici olarak durdurma kararı aldık. Acil ve diyaliz merkezimiz ise hizmete devam etmektedir. Mevcut olan ağır hastalarımızdan çocuk hastalarımızı Bingöl Kadın DoÄŸum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesine, diÄŸer hastalarımızı da Bingöl Devlet Hastanesine sevk ettik. Hastanemizin çatısı firma tarafından yaptırılacak ve 4-5 iÅŸ günü içerisinde tekrardan hastanemizde hizmet vermeye devam edeceÄŸiz” dedi.