Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Mayıs 2022 Salı
14 °C Açık

Canlı Yayın

Ziraat Odası Bingöl Şube Başkanı Erdoğan YENER ile Bingöl'de Tarım ve Hayvancılık Konulu Canlı Yayın...

15 MAYIS 2020 CUMA 21:33
9
3606
13
AA aa
YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58560)
18 Mayıs 2020 Pazartesi 13:02
amin, amin, amin :))
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58547)
17 Mayıs 2020 Pazar 12:04
karşıma muhatap alıp konuşmaya değmezsin sütaş yağdanlığı yoksa sana diyecek çok lafım var
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58546)
17 Mayıs 2020 Pazar 12:02
sütaşta üç kuruş maaş için tüm çevreyolu imarını iptal ettirdin erdoğan binlerce hak sahibinin ahını aldın bingölün gelişmesine istihdamına engel oldun. unutma bu millet seni affetmiyecek o gün seni öne sürenleride bizler iyi tanıyoruz bingölün tarımı yolun üstündeki alanamı kaldı milletin özel tapulu mülkünün derdi sizemi kaldı sen sütaşta işe girdin diğerleride bi şekilde nemalandı bu işten yazık insan memleketine bunu yapmazzz
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58562)
18 Mayıs 2020 Pazartesi 15:27
@Misafir Kullanıcı çevreyolu imarı ticari imardır konut yani ev yapılmıyor bilip bilmeden yorum yapıyorsunuz
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58553)
18 Mayıs 2020 Pazartesi 02:46
@Misafir Kullanıcı Elazığ'da depremde hasar gören yapılar tarım arazileriydi siz iki kuruş kazanında millet ölmüş umrunuzdamı
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Raşun şıma hayr (@Misafir_58536)
16 Mayıs 2020 Cumartesi 13:30
Şıma senin allah şımara razib
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Zazakonda (@Misafir_58535)
16 Mayıs 2020 Cumartesi 13:27
İzlemeye üşeniyorum
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58527)
15 Mayıs 2020 Cuma 23:46
Harika bir mulakat oldu Erdogan beyi tebrik ediyorum
Beğendim (3) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58522)
15 Mayıs 2020 Cuma 22:01
sütaşın çiftçiler veya tarım hayvancılık yapan küçük aile işletmelerine ne avantajı olacak.hayvan ve buzağı desteği verilecek mi !!
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58520)
15 Mayıs 2020 Cuma 21:53
ziraat mühendisi arkadaşımız sütaştan haycancılık ile ilgi belge alıp sütaşta iş başvurusunda bulunda ama maalesef bingöllü çetin atala denilen yetkili kişi tarafından ziraat mühendisi almıyoruz İHTİYACIMIZ YOK denildi.eğer ziraat mühendisi alınmayacaksa İŞ VE İSTİHDAM sağlanmayacaksa SÜTAŞA VERİLEN 10 DÖNÜM BEDAVA ARAZİ VE 750 TRİLYON HİBE NE DİYE VERİLDİ.ÖĞRENMEK İSTİYORUM...illaki dayın mı olacak.lütfen erdoğan bey tarafından cevap verilsin..
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58545)
17 Mayıs 2020 Pazar 11:53
@Misafir Kullanıcı arkadaşlar memleketimizin yani bingöl insanının 9000 dönüm toprağı verildi bedavaya sütaşa sonrasında çevreyolunda iptal edilen imarın nedenide milletin tapulu arazisini sütaşa peşkeş çekmekti erdoğan yener iyi bilir kendiside sütaştan nemalanmak için imarı iptal edenlerin öne sürdüğü kişiydi
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58541)
16 Mayıs 2020 Cumartesi 21:11
@Misafir Kullanıcı Erdoğan Yener facebook sayfasından ulas sor bence burdan ulasmaz
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58539)
16 Mayıs 2020 Cumartesi 15:03
@Misafir Kullanıcı Hangi 10 dönümden bahsediyorsun kardeşim 400,500 dönüm yer tahsis edilmiş.madragdan (çeltiksuyu)çılkuniye (yeniköy)kadar komple tahsis edilmiş tam denildiği gibi işler direk veya 10 bin dolayında istihtam sağlar.
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
16.05.2022
17:25
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Bingöl'ün en etkin ve seçkin dergisi Detay, 3. sayısıyla okurlarıyla buluştu. Derginin kapak manşetinde; kamuoyunun merak ettiği, hatta birçok kişinin bilgi sahibi olmadığı Şeyh Said Harekâtına dair çarpıcı detaylar yer aldı.
16.05.2022
16:48
`Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur`
'Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur'
Bingöl Engelliler Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Bahattin Tüz, 'Engelli bireylerin kendilerini gerçekleştirmesi, geliştirmesi için her kademe ve türde eğitim imkan ve fırsatının sağlanması devlet için temel bir sorumluluk ve zorunluluktur.'
16.05.2022
16:47
Yüzde 100 hibeli kükürt dağıtımı yapıldı
Yüzde 100 hibeli kükürt dağıtımı yapıldı
Tarım ve Orman İl Müdürlüğü'nce İl Özel İdare desteğiyle çiftçilere yüzde 100 hibeli olarak kükürt dağıtımı yapıldı.
16.05.2022
16:46
`Toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız`
'Toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız'
SGK İl Müdürü Muzaffer Çakar: 'Sosyal Güvenlik Kurumunu, herkese ve her kesime tanıtmak, insanlarda sosyal güvenlik bilincinin oluşmasına katkı sağlamak amacıyla düzenlediğimiz etkinliklerde, iletişimin her yöntemi kullanılarak toplumun bütün kesimlerine ulaşmaya çalışacağız.'
16.05.2022
16:45
SAR Ekibi, AFAD Eğitimine Katıldı
SAR Ekibi, AFAD Eğitimine Katıldı
Bingöl SAR ekibi, Adana AFAD Birlik Müdürlüğünde verilen orta seviye akreditasyon eğitimine katıldı.
16.05.2022
16:44
Göçerlere Hayvan Hastalıkları Anlatıldı
Göçerlere Hayvan Hastalıkları Anlatıldı
Bingöl İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, göçerleri hayvan hareketleri ve hayvan hastalıkları konusunda bilgilendirdi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir