Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
08 Mayıs 2021 Cumartesi
23 °C Çok bulutlu

Arıkan: 'Sabırlı olalım ve tedbirlere uyalım'

Tam kapanma kararının ardından bir açıklama yapan Başkan Arıkan: 'Bu zorlu süreci karamsarlığa kapılmadan hep birlikte atlatacağız İnşallah. Sabırlı olalım ve tedbirlere uyalım.'

27 NİSAN 2021 SALI 15:50
20
1198
16
AA aa
Arıkan: `Sabırlı olalım ve tedbirlere uyalım`

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın korona virüs ile mücadelede tam kapanma kararını açıklamasının ardından, Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan da sabırlı olunması gerektiğini belirterek bir çağrıda bulundu.

Bu zorlu sürecin hep birlikte aşılması gerektiğini söyleyen Başkan Arıkan; “Kıymetli hemşehrilerim, 29 Nisan-17 Mayıs tarihleri arasında tam kapanmaya geçiyoruz. Bu zorlu süreci karamsarlığa kapılmadan hep birlikte atlatacağız İnşallah. Sabırlı olalım ve tedbirlere uyalım.  Bayram sonrası hep birlikte sağlıklı yarınlarda buluşmak ümidiyle” şeklinde çağrıda bulundu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82894)
04 Mayıs 2021 Salı 11:29
Belediye başkanının hizmet olarak övündüğü yapılar çok ucube bir şekilde gözü tırmalıyor. 30'a yakın şehir gördüm ve bu şehirler içinde en kötü belediyecilik Bingöl belediyeciliğidir. Başkan da yaptıklarını hizmet olarak düşünüyor ve kendini avutuyor.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82871)
02 Mayıs 2021 Pazar 13:02
Belediyecilik ve hizmet herkesin harcı değildir. Belediye başkanı dediğiniz profili güçlü olmalıdır. Esnafı ziyaret yaptığı zaman tavırları çok yapmacık ve dinlediği sorunlar çözüm bulmuyor. Adaylığı açıklandığında Bingöl çıkmaz bir sokağa girdi ve sokağın sonu karanlık görünüyor.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82828)
30 Nisan 2021 Cuma 09:35
Böyle bir açıklama yapacak son kişisiniz. Sizin önceliğiniz memlekete hizmet üretmektir ve üretilen hizmetler mantıklı olmalıdır. Getirip te Hollanda yel değirmeni gibi veya tarihi Mardin evlerinin silüeti gibi saçma sapan işler yaparsanız veya saçma elektrik direklerine trilyonlar dökerseniz bu hizmet olmaz. Her gün geçtiğiniz kaldırımlar ve yollar Türkiye'nin en rezil yolları ve kaldırımları durumundadır. Erdal Bey siz bu işi yapamıyorsunuz. Öz eleştiri yapararak koltuğu iş bilen ehil birine bırakınız. Size oy vermedim
oy vermediğim için pişman da değilim. aday olsanız yine oy vermem.
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82807)
29 Nisan 2021 Perşembe 13:36
Lütfen zabıtalar trafiğe yardımcı olsunlar çıkamıyoruz
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82804)
29 Nisan 2021 Perşembe 13:08
vatandaşı sabretmeye davet ederek 5 yılını doldurmaya çalışıyorsun,oysa halk hizmet ve adelet beklıyor
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82803)
29 Nisan 2021 Perşembe 11:00
maden sokak taki trafo işgalini görmezlikten gelmeyelim buna kimsenin hakkı yok
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82798)
28 Nisan 2021 Çarşamba 23:28
hazır tam kapanmada iken usulsüz işgalleri yıkabilir belediye maden sokaktaki emekli zabıta tarafından işgal edilen trafonun etrafı derme çatma tahtalarla çevrilmiş o pis görüntü ortada kaldırılabilir yıllardır orada bir hak ihlali vardır herkesin hakkı var nedense göz yumuluyor.bingöl taksinin bitişiğinde büfe olarak verildi büfe yetmemiş gibi kuaförde açıldı bitişiğinde bu ağır torpilleri nerden geliyor veya hut hangi siyasi bunların ortağıdır merak ediliyor bingöl halkı tarafından.umarımki bingöl belediyesi bu kaçak oluşumları bertaraf eder.
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82790)
28 Nisan 2021 Çarşamba 18:45
Kapanmayı fırsata çevirip hizmet kurumları hizmetlerini arttırabilirler karayolları berti otelinden bingöl çıkışına kadar bozulan yolumuzun asfaltı yenilenebilir
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82785)
28 Nisan 2021 Çarşamba 10:58
belediyemize hizmet için tam fırsat yeni yollar için yıkılacak binalar için ptt kavşağı genişletmesi vs için iyi fırsat kapanma sonrası ertesi günü süprizler bekleriz
Beğendim (16) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82779)
28 Nisan 2021 Çarşamba 08:58
VATANDAŞ SİYASİLERDEN DAHA ÇOK TEDBİRLERE UYUYOR.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
07.05.2021
21:05
Karlıova`daki Foseptik cinayeti aydınlatıldı
Karlıova'daki Foseptik cinayeti aydınlatıldı
Bingöl'de 26 gündür haber alınamayan 2 çocuk babasının cesedinin parçalanmış halde evinin foseptik çukurundan çıkmasının ardından jandarmanın yaptığı soruşturmada katil karısı çıktı. Adliyeye sevk edilen ve tutuklanan R. B.'nin, kocasını 10 parçaya böldükten sonra foseptiğe attığı öğrenildi.
07.05.2021
15:36
Ramazan ayının son Cuma Namazı eda edildi
Ramazan ayının son Cuma Namazı eda edildi
Bingöl'de Ramazan ayının son cuma namazı, koronavirüs tedbirlere göre mesafeli bir şekilde eda edildi.
07.05.2021
15:35
Bakan Pakdemirli: `Üreticilere bayram öncesi 1,5 milyar lirayı aşkın ödeme yapacağız`
Bakan Pakdemirli: 'Üreticilere bayram öncesi 1,5 milyar lirayı aşkın ödeme yapacağız'
Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, üreticiler ülkeleri ve milleti için üretmeye devam ederken, Bakanlık olarak desteklerini sürdürdüklerini belirterek, 'Üreticimize, destek ödemeleri kapsamında bayram öncesi 6 kalemde 1,5 milyar liradan fazla ödeme yapılacak' açıklamasını yaptı.
07.05.2021
15:34
Bingöl`de Trafik Haftası
Bingöl'de Trafik Haftası
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı, Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında trafik kuralları hakkında 5-10 yaşları arasındaki çocukları bilgilendirdi.
07.05.2021
15:33
Aykanat ailesine ziyaret
Aykanat ailesine ziyaret
Bingöl polisi, yaklaşık 1 ay önce motosiklet kazasında hayatını kaybeden Mehmet Aykanat'ın ailesini ziyaret etti.
07.05.2021
15:32
Vali Ekinci`den Kadir Gecesi Mesajı
Vali Ekinci'den Kadir Gecesi Mesajı
Bingöl Valisi Kadir Ekinci: 'Mübarek Ramazan ayına veda ettiğimiz şu günlerde, rahmet, bereket, esenlik, sevgi ve kardeşlik bağlarının pekiştirildiği Kadir Gecesi'ne erişmenin huzur ve mutluluğunu yaşıyoruz.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir