Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Temmuz 2022 Perşembe
24 °C Açık

'AK Parti Dönemi İstikrar İçinde Değişim Dönemidir'

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Yirmi yıla yaklaşan AK Parti dönemi istikrar içinde değişim dönemidir' dedi.

`AK Parti Dönemi İstikrar İçinde Değişim Dönemidir`
15 MAYIS 2022 PAZAR 18:32
19
1437
11
AA aa

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı ve AK Parti Bingöl Milletvekili Cevdet Yılmaz, kendi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, AK Parti döneminin istikrar içerisinde değişim dönemi olduğunu söyledi. İstikrarın değişimi yönetebilme ve sorun çözebilme yeteneği olduğunu söyleyen Yılmaz'ın paylaşımı şöyle:

“İstikrarsız siyasetten siyasi istikrar çıkmaz! Yirmi yıla yaklaşan AK Parti dönemi istikrar içinde değişim dönemidir. İstikrar; değişmeme hali değil, değişimi yönetebilme ve sorun çözebilme yeteneğidir.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92391)
17 Mayıs 2022 Salı 17:15
Enflasyona kimseyi ezdirmedik diyen sayın yılmaz.once kendi milletvekili olduğun ilin belediyesine bir baksanız taseronken daha fazla maaş alıyordu işçiler bunlar ve Erdal Arıkan insanlarla adeta dalga geçiyorlar ama merak etmeyin son seneniz hakkımızı sandıkta size göndererek alacağız.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92369)
16 Mayıs 2022 Pazartesi 14:44
Sayın bakan Bingöl belediyesinde Erdal Arıkan işçilerinizin neden toplu sözleşmesini yapmamakta ısrar ediyor hani isçinizi enflasyona ezdirmeme çektiniz? Asgari ücretin altına mahkum ettiniz.erdal Arıkan işçilerine karşı tavir almıştır herkesin ahi üstündedir.
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92364)
16 Mayıs 2022 Pazartesi 10:17
Istikrar icinde milleti fakirlestirip saraylarda belli bir zumreye ve 5li malum gruplara rant saglama, hukuku adaleti, egitimi sagligi geriletme, fakirin daha cok fakir zenginin daha cok zenginlesmesi istikrari, herkesin korktugu korku imparatorlugu, basin ve haberalma, toplanma gibi temel haklarin askiya alindigi, ulkenin butun kaynaklarini carcur etme ve talan etme istikrari. evet cok istikrarliydiniz ve bizi uyuttunuz bunca yil, ama artik butun bu zorbaliginiza ve aymazlik ve kurnazliginiza ragmen uyandik. sandik diyoruz ve sizden kurtulacagimiz gun bayram gunu olacak. sirca koske veda hadi
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92363)
16 Mayıs 2022 Pazartesi 10:08
Öhö öhö yavaş
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92358)
16 Mayıs 2022 Pazartesi 09:23
Allahtan korkun Allah'tan. Siz baska bir dunyada yasiyorsunuz da bizim mi haberimiz yok
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92357)
16 Mayıs 2022 Pazartesi 09:16
Dostum ne içiyon aynısından istiyorum.
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92352)
15 Mayıs 2022 Pazar 23:25
İsktrar var ise neden herkes ev alamıyor neden herkes istediği gibi yaşayamıyor neden atamalar çok az. Neden herşey çok pahalı
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92351)
15 Mayıs 2022 Pazar 23:08
AKP ne yazikki batak dönemi oldu. Aslında ne baştan bunun için gelmiş. Fakat biz bunu yeni fark ediyoruz.
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92350)
15 Mayıs 2022 Pazar 22:42
İstikrarlı bir şekilde siz ve sizin gibiler büyüyerek değişti destek aldığınız milleti unuttunuz. Ama ülkeyi sattınız milleti mahvettiniz. Kısaca ülkeye ve millete ihanet ettiniz.
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92349)
15 Mayıs 2022 Pazar 22:14
Allah bu insanların hakkını sizden alsın.
Beğendim (15) Beğenmedim (0)Cevapla
06.07.2022
21:46
Sağlık camiasından protesto grevi
Sağlık camiasından protesto grevi
Konya Şehir Hastanesi Kardiyoloji Uzmanı Ekrem Karakaya'nın öldürülmesinin ardından yasa boğulan sağlık camiası, protesto amaçlı grev kararı aldı. Bingöl'deki hastanelerde acil servis hariç hasta bakılmayacağı bildirildi.
06.07.2022
17:14
Karasu: `3 ayrı davadan birini kazandık`
Karasu: '3 ayrı davadan birini kazandık'
Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın Bingöl'deki alımları için 3 ayrı dava açtıklarını belirten Doğan Karasu: 'Bingöl Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü aleyhine açtığımız 3 ayrı davanın birincisini kazandık. Diğer iki dava devam ediyor.'
06.07.2022
17:13
Karlıova`daki sağlık evi yenilendi
Karlıova'daki sağlık evi yenilendi
Bingöl İl Sağlık Müdürlüğü'nce, Karlıova ilçesine bağlı Bahçe köyü sağlık evi yenilendi.
06.07.2022
17:12
Okullarda LGS tercih danışmanlık büroları kuruldu
Okullarda LGS tercih danışmanlık büroları kuruldu
Bingöl'de İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde, merkez ve ilçelerdeki tüm okullarda 'Liselere Geçiş Sistemi' (LGS) tercih danışmanlığı büroları kuruldu.
06.07.2022
17:11
Gençlerle doğa gezisi yapıldı
Gençlerle doğa gezisi yapıldı
Bingöl'de üniversite sınavına giren ve KPSS'ye girecek olan gençlerle doğa gezisi yapıldı.
06.07.2022
17:10
Binaların yıkımı ile ilgili yönetmelik yürürlüğe girdi
Binaların yıkımı ile ilgili yönetmelik yürürlüğe girdi
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü İsa Gülgür, binaların yıkılması hakkında hazırlanan yönetmeliğin 1 Temmuz 2022'de yürürlüğe girdiğini belirtti.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir