Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Haziran 2021 Cumartesi
16 °C Güneşli

'21. yüzyıldayız, ama çeşmelerden kirli su akıyor'

Çiçekdere köyündeki su sorununu gündeme taşıyan İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, '21. yüzyılda insanlarımız halen içecek temiz su bulamıyor. Hükümetse bu duruma sessiz. İl yöneticilerimizi bir an önce göreve davet ediyoruz.'

08 HAZİRAN 2021 SALI 16:05
17
1325
11
AA aa
`21. yüzyıldayız, ama çeşmelerden kirli su akıyor`

İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, Bingöl Merkeze bağlı Çiçekdere Köyü Kuşluca mezrası sakinlerinin, yıllardır yaşadıkları su sıkıntısı için başvurmadıkları makam ve merci kalmadığını söyledi.

Hayvanlarına dahi içecek su bulmakta zorluk çeken mezra halkı bir an önce bu sorunun çözülmesini istediklerini aktaran Kızılboğa, şu sözlere yer verdi:

Yıl 2021 ancak henüz birçok mezra ve köylerimizde vatandaşlar içecek temiz su dahi bulamıyor. Birçok merciye şikayet edilmesine rağmen henüz bu duruma çözüm bulunmaması ise vatandaşları adeta çileden çıkartıyor. İlimiz Merkeze bağlı Çiçekdere köyü Kuşluca Mezrasında yaşanan su sıkıntısı da bunlara örnektir. Çeşmelerinden akan kahverengi su bu kadarda olmaz dedirtiyor. Vatandaşlar defalarca CİMER'e şikayet etmelerine rağmen henüz yaşadıkları yerde temiz suyun olmaması düşündürücü. Ne hükümet nede yerel yöneticiler bu durumla ne yazık ki ilgilenmiyor olması üzücü bir durum. Orada yaşayan vatandaşların varlığının unutulması düşündürücü. Özellikle de yerel yöneticilerin bu insanların dertlerine derman olması gerekirken partilerinin talimatı ile iş yapar duruma geldiler. Yöneticileri acilen göreve davet ediyoruz. Sizler bu insanların dertlerini çözmek zorundasınız. Bu insanlar sizlerden hizmet bekliyor. O makamda bulunmanızın tek sebebi görmezden geldiğiniz o vatandaşlara hizmet götürmektir. Vatandaşlar artık salgın bir hastalık ortaya çıkmasından korkar duruma geldi.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83646)
09 Haziran 2021 Çarşamba 15:20
Naxşan köylerine hizmet, yatırım YOK varsa yoksa ova köyleri (onlara yapılsın hizmeti herkes hakediyorsa) ama naxşan köylerinin yolları berbat Çok kötü çoğu stabilize
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83637)
09 Haziran 2021 Çarşamba 09:22
Başkan suyun kirli akması koministlerle ve kürtçülük yapanlarla beraber yürümekten iyidir. Yol yakınken uyanın artık oyunları görün
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83636)
09 Haziran 2021 Çarşamba 08:43
Ya kardeşim adam memleketimizde hala çeşmelerden çamur akan suyu içiyor diye yetkilileri göreve çağırmış ses kalmışsanız adamı vatan hainliğiyle suçluyorsunuz ha bu arada Cumhur ittifakı'nın ortaklarına bakar mısınız Bir zamanlar milliyetçilerin kafatasçı olduğunu söyleyen Fatiha bilmez diyen Sayın Erdoğan bir tarafta Erdoğan bu ülkeye Cumhurbaşkanı olamaz diyen devlet Bahçeli ben ne yazık ki binlerce ülkücünün kanını elinde taşıyan aydınlık gazetesinin manşete taşıdığı hedef gösterdiği ülkücülerin şehit ettiren PKK'lı teröristlere Gül dağıtan Doğu Perinçek var
Beğendim (0) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83635)
09 Haziran 2021 Çarşamba 08:41
Çok güzel olacak değiniz halka yalan konuştunuz şimdi ALLAH belanızı veriyor üzülmeyin dahada kötü olacak kendi düşen ağlamaz
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83631)
08 Haziran 2021 Salı 22:21
Bırak şu kirli aksın. Kirli zihniyetten iyidir. Ülkeyi 40 yıldır bölmeye çalışan teröristlere sırtını dayananlar ile aynı tarafta olmaktan iyidir. Allah'a inanmayan terörist ile Allahın huzurunda şehide suhedaya nasıl anlatacaksınız. Boş ver beyim boş ver suyun kirliliğini, biz vatan bölünmesin diye o kirli suyu yine iceriz sen tasalanma
Beğendim (19) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83645)
09 Haziran 2021 Çarşamba 14:28
@Misafir Kullanıcı SU KİRLENİNCE , BEDENDE ZİHNİYETTE KİRLENİYOR BE BİRADER. HER TARAF TER TEMİZ OLMASI GEREK.
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83641)
09 Haziran 2021 Çarşamba 10:35
@Misafir Kullanıcı Vatanını milletini seven yurttaş hırsız olmaz arsız olmaz sadece kendine çevresine devletin imkanlarını seferber etmeZ..! Adil olur taraf olmaz gerisi kanun hukuk işidir tabi adil işliyorsa sevgiler..!
Beğendim (4) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83624)
08 Haziran 2021 Salı 19:56
HASAN BAŞKAN ; YERYÜZÜYLE DEĞİL , ARTIK GÖKYÜZÜYLE UĞRAŞIYORUZ.!. Böyle Ufak işlerle Zaman Kaybetmeyiniz.!!!.
Beğendim (12) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83670)
10 Haziran 2021 Perşembe 00:21
@Misafir Kullanıcı İRONİ' DEN HİÇ ÇAKARIN YOK SENİN.!.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83644)
09 Haziran 2021 Çarşamba 13:18
@Misafir Kullanıcı Yani senin yaşadığın kafayı merak ediyorum. Yer yüzüne hakim olmayan gökyüzüne hakim olamaz. İkincisi gök yüzünde ne yiyip içeceksin çok merak ediyorum. Engin bilgilerinizi paylaşabilir misiniz bizimle? Sizin dünya gorusunuze ihtiyacımız var
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83622)
08 Haziran 2021 Salı 18:10
21. Yüz yılın en güzel tarafı nedir biliyor musun, başkan?
KÜRTÇÜLERLE, TÜRKÇÜLER ve ULUSALCILAR aynı sandala binmiş 'BARIŞ' içinde seyir halindeler.
Bu 'BARIŞ' manzarasını da ERDOĞAN NEFRETİne borçluyuz.
Erdoğan sevgisiyle ülke, ERDOĞAN NEFRETİyle siz kazanıyorsunuz.
ADAMın her hali ülkeye kazandırıyor.
Beğendim (20) Beğenmedim (7)Cevapla
18.06.2021
15:37
OSB`de aşılama çalışması başladı
OSB'de aşılama çalışması başladı
Bingöl'de yaklaşık olarak bin kişinin istihdam edildiği Organize Sanayi Bölgesi'nde mobil ekiplerce yerinde aşı uygulamasına başlandı.
18.06.2021
15:36
Çat`ta deprem konutlarının temeli atıldı
Çat'ta deprem konutlarının temeli atıldı
Bingöl Karlıova'da 2020 yılının Haziran ayında yaşanan 5.7 büyüklüğündeki depremden etkilenen Erzurum'un Çat ilçesinde evleri hasar gören vatandaşlara verilecek konutların temeli atıldı. Evlerin ileri yapı teknolojisine sahip olduğunu dile getiren Vali Okay Memiş, 575 konut ve 443 ahırın temelinin atıldığını bildirdi.
18.06.2021
15:35
`Barış mücadelemizi sürdürme konusunda ısrarımızı devam ettireceğiz`
'Barış mücadelemizi sürdürme konusunda ısrarımızı devam ettireceğiz'
İzmir'deki HDP binasına yapılan saldırıdan hayatını kaybeden Deniz Poyraz için açıklama yapan HDP Bingöl İl Başkanlığı: 'Cesaret faşizmin en büyük panzehiridir. Bizler her türlü saldırıya rağmen demokratik siyaset ve onurlu barış mücadelemizi sürdürme konusunda ısrarımızı devam ettireceğiz.'
18.06.2021
15:34
Bingöl İHH`dan Filistin`e gıda yardımı
Bingöl İHH'dan Filistin'e gıda yardımı
Bingöl İnsan Hak ve Hürriyetleri İnsani Yardım Derneği (Bingöl İHH), Filistin'in Gazze şehrine gıda yardımında bulundu.
18.06.2021
15:33
Sisi cuntası protesto edildi
Sisi cuntası protesto edildi
Bingöl İslami Kardeşlik ve Dayanışma Platformu, Sisi cuntasının idam kararını protesto etmek için Dörtyol Saat Kulesi önünde basın açıklaması gerçekleştirdi.
18.06.2021
15:32
Bakan Koca duyurdu: `18 yaş üstü nüfusun yüzde 50`si tamamlandı`
Bakan Koca duyurdu: '18 yaş üstü nüfusun yüzde 50'si tamamlandı'
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter üzerinden yaptığı paylaşımında Türkiye'de 18 yaş üstü vatandaşların yüzde ellisinin tam doz ve ilk doz aşısının tamamlandığını duyurdu.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir