Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Mayıs 2022 Çarşamba
13 °C Çoğunlukla açık

'İktidarı, İstanbul Sözleşmesi'ne tekrar imza vermeye çağırıyoruz' | HABER YORUMLARI

Bingöl Barosu Kadın Hakları Komisyonu: 'İktidarı İstanbul Sözleşmesi'ne tekrar imza vermeye; Danıştay'ı yaşam hakkından yana bir tutum alarak, hukuka aykırı bir şekilde İstanbul Sözleşmesi'nden imzanın çekilmesine ilişkin işlemin iptali için açılan davaları kabul etme yönünde karar almaya çağırıyoruz.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88479)
12 Ocak 2022 Çarşamba 20:37
Sen ve avanelerin istediğin gibi ......yapın size karışan mi var LBGT
zihniyeti seviciler sizi
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88464)
12 Ocak 2022 Çarşamba 13:55
Aileyi bitirme projesi ismini verseydiniz bari.
Beğendim (16) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88460)
12 Ocak 2022 Çarşamba 09:20
İstanbul sözleşmesi geri gelsinde adamların kadınları namuslaru gitti onuda sizmi geri getireceksiniz ölenler öldürülenler ne olacak evi terk edip başka sevgililer ile sarmaş dolaş kadınları ne yapacağız bir cümlede onlar için söylseniz
Beğendim (14) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88457)
12 Ocak 2022 Çarşamba 04:45
Kadın aldatılmaktan muzdarip fakat zinanın suç olmasını istemez. Kadın cinayetlere tepkili fakat kısasa karşı. Kadın tacize tacizcilere isyan ediyor fakat setre halvete karşı. Böyle özgürlük( mevcut yasalar) böyle netice veriyor.
Beğendim (12) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88450)
12 Ocak 2022 Çarşamba 00:34
Sözleşme gelse ne olacak ki bence kadinlari eğitin erkek çocuklarına hazreti Muhammedin hiçbirinin esine tokat atmadığını bir musluman erkek onu ornek alması gerektiğini kadine. erkek herkes islami yasantiya dönmeli ve cinayetin buyuk günah olduğunu öğretmeli topluma. İstanbul sözleşmesi. Sadece canavari canavarlastiran fuhuşa serbestlik getiren lgbt yi getiren bir sozlesmedir firansiz kanunu Hristiyanlık ulkesinde yürürlüğe koysunlar turk toplumunun başına ne geldiyse o sözleşmeden geldi keske vakit biriyle gitseydi o pislik onu katledemezdi .
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88447)
11 Ocak 2022 Salı 23:11
Her kadın cinayetten sonra İSTANBUL SÖZLEŞMESİni hatırlatan HUKUK SİSTEMİ kendini inkar ediyor. Ne yani? Öldürülen erkek olunca kadına daha mı az ceza veriyorsunuz?
Bu ülkenin HUKUKu suçluyu koruyan bir YAPIda olduğu için kamuoyunda ses getiren her vaka için hakim savcılar öncekinin tersi kararla kamuoyu baskısına boyun eğerek karar verirler. Halbuki hakim savcı aynı, kanun aynı... Değişen şey KAMUOYU OLUŞTURMA GÜCÜdür. Siz siz olun kameralardan uzak yerde dayak yemeyin. Ya da dayak atıyorsanız kameralardan uzak yerlerde dayak atın. Çünkü HUKUK 'gördüğüne inanıyor.'.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88446)
11 Ocak 2022 Salı 22:40
Nisa suresi 34. Ayet ezelden beri İSTANBUL (Plakasının 34 oluşuna dikkatlerinizi çekiyorum.) bu .... kadın erkek eşitliği safsatasına cevap vermiştir.

Kadın- Erkek eşit değildir. İkisi de birbirine muhtaç; ikisi de birbiriyle DEĞERLENEN mükemmel yaratıklardır. Kış ile yaz; gece ile gündüz; kadın ile erkek EŞİT DEĞİLDİR. Her biri kendi yerinde KIYMETLİDİR.
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88440)
11 Ocak 2022 Salı 19:35
Allah hepinizden daha iyiyi biliyor. Allah'ın dinini bir kenara bırakıp İsviçre medeni kanunları ile yön verilmiş zavallı toplumun hali ancak bu kadar olur. Alın o alçak canilerin iki tanesini taksim meydanında sallandırin bakalım bir daha kadın cinayeti kelimesini duyacak misiniz? Bir toplum düşünün ki eğitim sisteminde din yok, medeni hukukta din yok, ekonomik sisteminde din yok, kanununda din yok, ticaretinde din yok bu toplum nasıl huzur bulur? Yeter artık, bu insanlığa bu kadar zulüm yeter ... Siz mi daha iyi bilirsiniz yoksa Allah mi ???
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88439)
11 Ocak 2022 Salı 19:22
Kadını ve erkeği birbirlerinin düşmanı yapın, aileyi dinamitleyin sonra da kalkın kadın cinayetleri diye her tarafta nara atın. Sadece son beş yılda evden uzaklaştırma cezası alan erkeklerin ne kadar kadın cinayeti işledikleri ortada. Batıya özenip kanunlarını ithal ettiniz.Ne zamana kadar Müslümana gavur elbisesi biçmeye devam edeceksiniz?
Kimsenin kadın cinayetlerini tasvip etmesi doğru değildir. Gel gelelim bu kadınların da hiç bir suçları yokmuydu? Elbette şiddeti ve öldürülmeyi haketmediler. Canilere gelince Maalesef alıp cezaevlerinde besliyoruz . Vallahi benim kanıma dokunuyor .
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88438)
11 Ocak 2022 Salı 16:17
İstanbul sözleşmesi geri gelince cinayetler son bulacak mı? Cinayati işleyecek kişi sözleşme var diye vazmi geçecek.
Beğendim (32) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88455)
12 Ocak 2022 Çarşamba 04:10
@Misafir Kullanıcı evet. adalet varsa oyle olur, bummer.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
17.05.2022
17:44
Aktaş, `İşçi alımları` iddialarını valiliğe sordu!
Aktaş, 'İşçi alımları' iddialarını valiliğe sordu!
CHP Bingöl İl Başkanı Hasan Aktaş, son günlerde kamuoyunun gündeminde olan 'İşçi alımları' iddialarını bir dilekçe yazarak valilik tarafından yanıtlanmasını talep etti.
17.05.2022
17:43
`Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?`
'Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu'nun yanıtlaması için verdiği önergede: 'Yolu yapan firma hakkında bir soruşturma başlatacak mısınız?' sorusunun yanıtlanmasını talep etti.
17.05.2022
17:42
Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı
Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı
Bingöl İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde Bingöl Mesleki Eğitim Fuarı gerçekleştirildi.
17.05.2022
17:41
Vali Ekinci`ye `Gençlik Haftası` ziyareti
Vali Ekinci'ye 'Gençlik Haftası' ziyareti
15-19 Mayıs tarihleri arasında kutlanan 'Gençlik Haftası' ve '19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı' etkinlikleri kapsamında Gençlik ve Spor İl Müdürü Mahmut Danayiyen ve beraberindeki sporculardan oluşan heyet, Vali Kadir Ekinci'ye ziyaret etti.
17.05.2022
17:40
Aileler ve çocuklardan kortej yürüyüşü
Aileler ve çocuklardan kortej yürüyüşü
Bingöl'de 15-21 Mayıs Aile Haftası etkinlikleri çerçevesinde aile ve kurumların katılımıyla kortej yürüyüşü gerçekleştirildi.
17.05.2022
16:20
Arıkan: 2022, hizmetlerimizi taçlandıracağımız yıl olacak
Arıkan: 2022, hizmetlerimizi taçlandıracağımız yıl olacak
Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan: 'Yapmış olduğumuz projeleri hız kesmeden sürdürecek, yenilerini de ekleyerek hizmette zirveye yürüyeceğiz. Çok önemli projelere bu yıl başlıyoruz, kimilerini de tamamlayıp hizmete sunuyoruz. Allah'ın izniyle bu yıl, hizmetlerimizi taçlandıracağımız bir yıl olacak.'
17.05.2022
09:19
Bir günlüğüne asker oldular
Bir günlüğüne asker oldular
Engelli bireyler, Bingöl İl Jandarma Komutanlığında bir günlük temsili askerlik yaptı.
16.05.2022
17:25
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Detay Dergisi 3. Sayısı çıktı
Bingöl'ün en etkin ve seçkin dergisi Detay, 3. sayısıyla okurlarıyla buluştu. Derginin kapak manşetinde; kamuoyunun merak ettiği, hatta birçok kişinin bilgi sahibi olmadığı Şeyh Said Harekâtına dair çarpıcı detaylar yer aldı.
16.05.2022
16:48
`Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur`
'Engellilere her türde eğitim fırsatının sağlanması devletin zorunluluğudur'