Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
08 Ağustos 2022 Pazartesi
36 °C Kısmen güneşli

Zarar tablosunu paylaştı

S.S. 18 Nolu Motorlu Taşıtlar Kooperatifi Başkanı Nihat Kaya; 'Ne eksik, ne fazla! Tüm gelir gider kalemleri paylaşılmıştır. Halen inanmayan varsa buyursun gelsin, kendisi çıkarsın hesabı!'

Zarar tablosunu paylaştı
01 AĞUSTOS 2022 PAZARTESİ 18:05
40
4384
29
AA aa

Geçtiğimiz günlerde akaryakıttaki yükseliş ve artan maliyetler nedeniyle zarar ettikleri gerekçesiyle bir günlük grev yapan S.S. 18 Nolu Motorlu Taşıtlar Kooperatifi, yeni rayiç değil yakıt desteği talebinde bulunmuşlardı.

Grevin ardından birçok vatandaş, kooperatifin zarar etmediği iddiasında bulup grev kararını eleştirirken, iddialara karşın bu kez hesap tablosuyla açıklamada bulunan S.S. 18 Nolu Motorlu Taşıtlar Kooperatifi Başkanı Nihat Kaya, “Halen inanmayan varsa buyursun gelsin, kendisi çıkarsın hesabı!” dedi.

“SOSYAL MEDYADAN HESAP YAPMAKLA İŞ YÜRÜSE KEŞKE…”

Grev nedeniyle karşılaştıkları eleştirilerle ilgili “İşin iç yüzünü bilmeyenler için hesap kitap kolay. Bol keseden sallamakla olmuyor bu işler” diyerek haksız eleştirilerin kabul edilemez olduğunu ifade eden Kaya; “Greve gidince insanlar aksamalardan dolayı tepki gösterdiler. Onları anlıyoruz elbette. Ama bir de bizim penceremizden bakmalarını öneriyoruz. Hepsi bir yana, o dönemde özellikle sosyal medyadaki sözüm ona hesap uzamanları türedi ve her aracın 30-40 Bin TL kazandığını öne sürerek grevi manipüle etmeye çalıştılar. Hatta bazı kimseler, ‘zarar ediyoruz' söylemlerimize karşılık ‘Zarar etmiyorlar. Sadece kâr marjları düşmüş' diye çıkışlarda bulundular. Bu söylem, hesap ve tavırların hiçbiri grev sebebimizle örtüşmüyordu. Bizler zarar ediyoruz ve bunun için de yakıt desteği talebinde bulunmuştuk. Yeni rayiç vatandaşa da yük olur, bunu da istemiyoruz. Sadece yakıt desteği verilsin dedik. O da kabul edilmedi. Çünkü en büyük yükümüz yakıt maliyetleri. Bir şey kazanamıyoruz madem, en azından zarar etmemizin önüne geçilsin istiyoruz. Bu hususta kamuoyu vicdanına sığınıyor, zarar eden şoför esnafının anlayışla karşılanmasını diliyoruz” dedi.

Kaya, paylaşılan tablolara dahi inanmayanların durağa gelerek kendilerinin hesap çıkarmasını da önerdi.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94482)
04 Ağustos 2022 Perşembe 09:27
Ortaya konulan tablo gerçek olabilir, fakat bundan daha önemli olan durum belediyenin gösterdiği basiretsizlik. Çok basit bir soru neden alternatif ulaşım aracı yok ? Belediye otobüsü almak çok mu zor ? Belediye otobüsü de olsun halk otobüsü de olsun. Halk otobüsleri istediği ücretle taşımacılık yapsın. Dileyen istediğine binsin.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94479)
04 Ağustos 2022 Perşembe 07:32
Vatandaşların bir tanesi dahi sizden razı değil hepsi size ailenize çoluk çocuğunuza beddua ediyor verdiğimiz bu para her akbil bastıklarında haram olsun diyor kimse ya kimse sizden memnun değil sizde bunu bildiğiniz halde neden hala dürtüyorsunuz anlamış değiliz Halk olarak belediye arabalarını istiyoruz sizin gibi akbabaları değil... tüm yorumları tek tek okudum bi allahın kulu sizi istemiyor zaten dışarıya çık sorun halka kimse sizi istemiyor verdikleri parayı da size haram ediyorlar
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94471)
03 Ağustos 2022 Çarşamba 17:52
Kibir abidesi Erdal Arıkan, DMO'den 30 tane körüklü otobüs alıp çalıştırmaya başlattığı gün özel halk otobüslerinin sesi kesilir. Memleket yönetmek takım elbise giymeye veya eczanede ilaç satmaya benzemiyor. Halk haklı olarak talebini dile getiriyor ve belediyenin otobüslerinin olması da elzem bir durumdur.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94470)
03 Ağustos 2022 Çarşamba 16:01
40 yıldır Bingöl gibi 3 adım öteye bile araba ile gidilen bir yerde rakipsiz çalışacaksınız ve zarar ettim diyeceksiniz. Kargalar güler size. Zararına kim çalışır Allah aşkına
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94469)
03 Ağustos 2022 Çarşamba 15:33
sadece gülüyorum size ve bu rakamlara inananlara.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94468)
03 Ağustos 2022 Çarşamba 11:29
Halen inanmayan varsa buyursun gelsin, kendisi çıkarsın hesabı!' sözün bittiği yer ALLAH yardımcımız olsun zor zamanlar yaşıyoruz.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94455)
03 Ağustos 2022 Çarşamba 08:59
İnternette bakıldığında minibüslerin izin modelleri ve motor gücü girildiğinde km kaç litre yakıt tüketiyor belli yolcu kapasitesine gelince nasıl full olduğu belli artı her ay sanayii gideri olmaz MTV de yıllık buda bilinen bir gerçek dalga geçmeyin
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94453)
03 Ağustos 2022 Çarşamba 07:19
Belediye kendi halk otobüslerini milletin hizmetine sunarsa hem zarardayız diyerek isyan eden kooperatif hemde halk rahat nefes alır. Belediye halkın menfaatini düşünerek bu konuya bir çözüm bulmalıdır
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94452)
03 Ağustos 2022 Çarşamba 06:59
Belediyenin otobüs alacağı yok. Bu konununun CİMER'e taşınması lazım. Eylül ayında üniversitenin öğrenci sayısı daha çok artacak. İnsanlar haykırıyor Erdal Erıkan başkanlık yapamıyor diye ama maalesef kimsenin halkı umursadığı yok. Belediye halka değer vermiş olsa otobüs alır. Eğer kısa zamanda otobüs alınmaz ise yetkililer günü kurtarma derdindedir.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94444)
02 Ağustos 2022 Salı 15:47
Her zaman araç vergisi yok sanayi masrafı yok ünıversite de hep kapalı olmaz tıka basa doldurdugunuz günün karına sayın
Beğendim (16) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_94449)
02 Ağustos 2022 Salı 23:34
@Misafir Kullanıcı Dönen tekerlek nasıl her ay sanayiye gitmez biraz vicdanlı olun adamlar mağdur demek bizde esnafız işimiz çok kötü devlet bu süreçte destek olacağına elektrik üç dört kat arttı ama gelir sabit de değil gelir de azaldı askari ücrete zam geliyor millet alkış çalıyor ertesi gün askari ücretin on katı zam geliyor gerileye
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
07.08.2022
16:41
Çaytepeliler çözüm bekliyor!
Çaytepeliler çözüm bekliyor!
Bingöl'ün en büyük köylerinden biri olan Çaytepe'de, kanalizasyon sorununun yıllardır çözülmediğini belirten yöre sakinleri; 'Açık olan ve tarlaların içine akan kanalizasyon nedeniyle tarlalarımızı ekemez, kanalizasyon suyundan içen hayvanlarımızın da sütünü sağamaz hale geldik' dedi.
07.08.2022
16:39
Murat yine rehin aldı, AFAD kurtardı
Murat yine rehin aldı, AFAD kurtardı
Bingöl'ün Genç ilçesinde balık tutmak için gittikleri Murat Nehri'nde suların yükselmesiyle mahsur kalan 3 kişiyi AFAD kurtardı.
07.08.2022
16:37
Bingöllüler döviz hesabında kaçıncı sırada?
Bingöllüler döviz hesabında kaçıncı sırada?
Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK), Türkiye'de bankada en fazla döviz bulunduran illeri açıkladı. Bingöl'ün sıralaması dikkat çekti!
07.08.2022
16:32
Okullar fiziki ve altyapı açısından güçlendirildi
Okullar fiziki ve altyapı açısından güçlendirildi
Bingöl'de 'Temel Eğitimde 10.000 Okul Projesi' kapsamında seçilen dezavantajlı ilk ve ortaokulların fiziki mekânları ve altyapıları güçlendirildi.
07.08.2022
16:30
BESYO Özel Yetenek Sınavı Kılavuzu Yayımlandı
BESYO Özel Yetenek Sınavı Kılavuzu Yayımlandı
Bingöl Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, 2022-2023 Akademik Yılı Özel Yetenek Sınav Duyurusu yayımlandı. Rektör Çapak, adaylara başarılar diledi.
07.08.2022
16:29
`Yoğun Bakım Hemşiresi` eğitimi sona erdi
'Yoğun Bakım Hemşiresi' eğitimi sona erdi
Bingöl Devlet Hastanesi bünyesinde 1 aydır devam eden Yoğun Bakım Hemşiresi Sertifikalı Eğitim Programı sona erdi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir