Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
08 Mayıs 2021 Cumartesi
23 °C Çok bulutlu

'Yevmiye ile çalışan işçiler nasıl geçinecekler?'

HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir: 'Bingöl ili esnafları başta olmak üzere tüm ülkedeki esnaflar soruyorlar; Biriken kiralarımızı nasıl ödeyeceğiz, işletmelerimiz de yevmiye ile çalışan işçiler nasıl geçinecekler?'

29 NİSAN 2021 PERŞEMBE 16:20
32
1109
8
AA aa
`Yevmiye ile çalışan işçiler nasıl geçinecekler?`

Artan Covid-19 (Koronavirüs) karşı alınan tam kapanma süreci 29 Nisan saat 19.00'dan itibaren başladı. 17 Mayıs Pazartesi gününde son bulacak. Pandemi süresince esnafın yaşadığı mağduriyeti dile getiren HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, TBMM Başkanlığına Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'ın yazılı olarak yanıtlaması üzerine soru önergesi verdi. Aydemir'in verdiği soru önergesinde şu ifadeler yer aldı:

“Vekili olduğum Bingöl ili esnafları başta olmak üzere tüm ülkedeki; kahvehane, kıraathane, kafe, lokanta, restoran, kuaför, berber ve kısıtlama mağduru diğer esnaflar soruyorlar;

1.) Biriken kiralarımızı nasıl ödeyeceğiz?

2.) Kredi ödemelerini nasıl yapacağız?

3.) İşletmelerimiz de yevmiye ile çalışan işçiler nasıl geçinecekler?

4.) Temel ihtiyaçlarımızı nasıl karşılayacağız?

5.) Faturalarımızı nasıl ödeyeceğiz?

6.) Yaşadığımız buhrandan nasıl kurtulacağız, kimlerden destek bekleyeceğiz?”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82855)
01 Mayıs 2021 Cumartesi 12:24
Tellallık yapma herşey devletten beklenilmez. Salgını devletmi çıkarmış devletimiz gücü nispetinde yardımlar yapıyor. Aynı zamanda senin arkanı yasladığın terör örgütleriyle mücadele ediyor. Terörle mücadelede harcanan paranın hesabını biliyormusun. Senin konuşmaya bile hakkın yoktur.
Beğendim (15) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82880)
03 Mayıs 2021 Pazartesi 11:06
@Misafir Kullanıcı kusura bakma ben ne ak partiliyim ne de senin gibi devlet düşmanı devletini seven biriyim. sadece gerçekleri yazarım. Zoruna mı gitti
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82870)
02 Mayıs 2021 Pazar 12:24
@Misafir Kullanıcı Sen aç kalmazsın sana 5 kg makarna yeter
Beğendim (0) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82848)
01 Mayıs 2021 Cumartesi 04:48
Haberi beğenmeyenler! İçerik te zorunuza giden bir sey mi var? Bence sırf partizanliktan! Adam vekil boş yapmamış muhalefet bu elbet soracak. İktidar vekillerimizde çıksın bi cvp versin
Beğendim (5) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82816)
29 Nisan 2021 Perşembe 21:12
Akdenizin en değerli yerlerinde 5 yıldızlı otelleri, istanbulda Ankarada fabrikaları olan HDP'liler var. Herhalde civarındaki bu isimleri herkesten iyi biliyorsun. Her şeyi devletten beklenene gerek yok. Bingölde insanlara kazançlarının onda birini verseler BİNGÖL 10 yıl kendi kendine yeter. Yanlız bir sey daha var BİNGÖL Halkının kursagindan haram lokma geçmez o yüzden bence siz Devletten alıp direk yemeye devam edin.
Beğendim (15) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82858)
01 Mayıs 2021 Cumartesi 12:47
@Misafir Kullanıcı Bingöl halkının boğazından haram lokma geçmez diyen arkadaş acaba uzayda mi yaşıyor.. Bingölde yaklaşık eski parayla 900 trilyon para faizde.. Bitcoin oynayanları bile söylemiyorum..bingölde Dinidar insanlardan geçilmiyor.
Beğendim (4) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82852)
01 Mayıs 2021 Cumartesi 09:26
@Misafir Kullanıcı ABKARA BELEDİYESİNDE 110 İHALE ALAN , ESKİ VEKİL 110 KİŞŞYE İŞ VERSEYDİ OLMAZMIYDI .!.
Beğendim (2) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82849)
01 Mayıs 2021 Cumartesi 04:51
@Misafir Kullanıcı Malum mulkler akplilerde daha çok var hatta %1 ini verseler memleket doyar. Bu mesele parti meselesi değil. Saptırmayin konuyu
Beğendim (3) Beğenmedim (13)Cevapla
07.05.2021
21:05
Karlıova`daki Foseptik cinayeti aydınlatıldı
Karlıova'daki Foseptik cinayeti aydınlatıldı
Bingöl'de 26 gündür haber alınamayan 2 çocuk babasının cesedinin parçalanmış halde evinin foseptik çukurundan çıkmasının ardından jandarmanın yaptığı soruşturmada katil karısı çıktı. Adliyeye sevk edilen ve tutuklanan R. B.'nin, kocasını 10 parçaya böldükten sonra foseptiğe attığı öğrenildi.
07.05.2021
15:36
Ramazan ayının son Cuma Namazı eda edildi
Ramazan ayının son Cuma Namazı eda edildi
Bingöl'de Ramazan ayının son cuma namazı, koronavirüs tedbirlere göre mesafeli bir şekilde eda edildi.
07.05.2021
15:35
Bakan Pakdemirli: `Üreticilere bayram öncesi 1,5 milyar lirayı aşkın ödeme yapacağız`
Bakan Pakdemirli: 'Üreticilere bayram öncesi 1,5 milyar lirayı aşkın ödeme yapacağız'
Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, üreticiler ülkeleri ve milleti için üretmeye devam ederken, Bakanlık olarak desteklerini sürdürdüklerini belirterek, 'Üreticimize, destek ödemeleri kapsamında bayram öncesi 6 kalemde 1,5 milyar liradan fazla ödeme yapılacak' açıklamasını yaptı.
07.05.2021
15:34
Bingöl`de Trafik Haftası
Bingöl'de Trafik Haftası
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı, Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında trafik kuralları hakkında 5-10 yaşları arasındaki çocukları bilgilendirdi.
07.05.2021
15:33
Aykanat ailesine ziyaret
Aykanat ailesine ziyaret
Bingöl polisi, yaklaşık 1 ay önce motosiklet kazasında hayatını kaybeden Mehmet Aykanat'ın ailesini ziyaret etti.
07.05.2021
15:32
Vali Ekinci`den Kadir Gecesi Mesajı
Vali Ekinci'den Kadir Gecesi Mesajı
Bingöl Valisi Kadir Ekinci: 'Mübarek Ramazan ayına veda ettiğimiz şu günlerde, rahmet, bereket, esenlik, sevgi ve kardeşlik bağlarının pekiştirildiği Kadir Gecesi'ne erişmenin huzur ve mutluluğunu yaşıyoruz.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir