Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
28 Kasım 2020 Cumartesi
8 °C Çok bulutlu

'Yaşanabilir bir kent inşa etmekte kararlıyız'

Dekoratif led aydınlatmaları çalışmalarının devam ettiğini söyleyen Başkan Arıkan: 'Her yeni bir dokunuşla şehrimizin atmosferini değiştirip daha yaşanabilir bir kent inşa etmekte kararlıyız.'

15 KASIM 2020 PAZAR 20:06
43
2042
38
AA aa
`Yaşanabilir bir kent inşa etmekte kararlıyız`

Bingöl Belediyesi tarafından kurulan dekoratif led aydınlatma sistemleri Genç caddesini aydınlatmaya başladı.

Dekoratif led aydınlatma sistemlerinin ilk etap çalışmaları tamamlandı. Dekoratif led aydınlatma sistemi Genç Caddesi, Kurtuluş Caddesi, Kültür Caddesi, Hastane Caddesi, İnönü Caddesi, Eğitim Caddesi, Şehit Mustafa Gündoğdu Caddesi ile Üniversite Caddesinde uygulanacak.

Belediye'den aydınlatma sitemiyle yapılan açıklamada; “İlimizin mimarisine uygun estetik led sistemleriyle hem tasarruf sağlayacağız hem de görsel olarak kente güzellik katacağız” ifadelerine yer verilmişti.

Belediye Başkanı Erdal Arıkan ise; “Her yeni bir dokunuşla şehrimizin atmosferini değiştirip daha yaşanabilir bir kent inşa etmekte kararlıyız” dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_64671)
22 Kasım 2020 Pazar 19:58
Dalga geçiyor gibisiniz ya . Sadece belediye değil bütün halk kör olmuş durumda
Bunlar daha 2 ay önce çocuklarını yeğenlerini TORPİLLE İŞE ALDILAR
Nasıl bir millet olduk böyle iki ışığa tav olduk?
Hizmet ve belediyecilik anlayışımız yeğenlerinizi işe alın onursuzluğa varız ama yeterki ışık yapın mıdır?
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_64621)
20 Kasım 2020 Cuma 09:26
SAYIN BAŞKAN 15 YILDIR ÇÖZÜLEMEYEN VE ÇÖZÜMÜ İÇİN SÖZ VERDİĞİNİZ YERALTI ÇARŞISI TAPU SORUNUNU DA Bİ ÇÖZSENİZ MUTLU OLACAZ .???
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_64549)
17 Kasım 2020 Salı 17:04
4 dönemdir neredesiniz blediye.. millet bir dönem ders verseydi görecektiniz hizmetleri...
Beğendim (2) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_64544)
17 Kasım 2020 Salı 16:57
guzel olmus olmasinada insaallah capakcur kopru aydinlatmalari gibi fiyasko olmaz
Beğendim (1) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_64541)
17 Kasım 2020 Salı 14:54
Oy vermeyen bir yurttaş olarak tebrik ederim güzel işler kimden gelirse Allah razı olsun emeği geçenlere teşekkür ediyorum
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_64522)
17 Kasım 2020 Salı 09:08
Sn. Başkan, Toplu Belediye taşımı olmayan tek il deniyor? Sağlıklı makul bir açıklama rica ediyoruz millet olarak. Çünkü ulaşım konusunda çok şikayet var.
Beğendim (0) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_64510)
17 Kasım 2020 Salı 02:15
Bir işide doğru yapsanız.Gece görseli güzel olabilir ama güzdüz demir yığınından başka bir şey görünçmüyor.Eserini daha görünür kılalım deyip çarşıdaki Ağaçları sağlı solu resmen katletiniz.oysa sonbahar renkleri ile çarşı seyir zevkine doyulmuyordu hatta bu yeni direklerle bir bütünlükte sağlıyordu.
Beğendim (0) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_64506)
17 Kasım 2020 Salı 00:35
siyasi olarak yorum yapanlar bari bu görüntüyü bazmayın.eleştiri yapın ama bunda bari susun.LÜTFEN............
Beğendim (10) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_64505)
17 Kasım 2020 Salı 00:32
bu görüntüye eleştiri yapanlara yazık doğrusu
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_64504)
17 Kasım 2020 Salı 00:31