Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Eylül 2021 Çarşamba
28 °C Kısmen güneşli

Sondaj kuyuları faaliyete alındı

Bingöl Belediyesi çalışmalarına start verdiği 5 sondaj kuyusundan 4'ünü tamamlayarak faaliyete aldı. Kuraklık sonrası mahallelerde azalan kaynaklara takviye yapılırken, yeşil alanlar da sulanıyor.

08 EYLÜL 2021 ÇARŞAMBA 15:05
15
1601
11
AA aa
Sondaj kuyuları faaliyete alındı

Bingöl Belediyesi son yılların en kurak döneminin yaşandığı kentte, içme suyu hatlarına takviye yapmak ve yeşil alanların sulanmasında kullanılmak üzere 5 mahallede çalışmalarına start verdiği sondaj kuyularından 4'ünü tamamlayarak faaliyete aldı.

Ülke genelinde olduğu gibi Bingöl'de de şiddetli kuraklık etkili olduğu ve buna bağlı olarak su seviyelerinde ciddi oranda azalmaların yaşandığını bildiren Bingöl Belediyesi, içme suyu ihtiyacına yönelik çalışmaların sürdürüldüğü belirtildi.

Açıklamada, “Kentte yaşanan kuraklık etkisini azaltmak, vatandaşlarımızın su ihtiyacını karşılayan hatlara takviye için 612 Bin TL yatırım tutarıyla açtığımız 5 sondaj kuyusundan 4'ünde çalışmalar tamamlandı. İçmeler Mahallemizde 12 lt /sn, Şehit Mustafa Gündoğdu Mahallesi'nde 10 lt /sn, Selahattin Eyyubi Mahallesi'nde 10 lt /sn, Gündoğdu Kavşağı'nda 9 lt /sn, debili su elde edildi. Yeni Mahalle'deki çalışma da devam ediyor” denildi.

Tasarruf Çağrısı

Doğu ve Güneydoğu bölgesinde yağışların yüzde 75 oranında azaldığı anımsatılan açıklamada, vatandaşlara tasarruf çağrısı yapıldı.

Küresel ısınmayla birlikte kentteki su seviyesinin kritik sınırın altına düştüğü vurgulanan açıklamada, şu ifadelere yer verildi: “Ülke genelinde olduğu gibi ilimizde de yağışların olmaması kuraklık sorununu beraber getiriyor. Son yılların en kurak dönemini yaşadığımız bu günlerde halkımızın su tasarrufu konusunda özen göstermesi, bilinçsizce tüketimin önüne geçilmesi gelecekte yaşanacak su kıtlığının önlenmesi açısından büyük önem arz etmektedir.  Her damlanın çok kıymetli olduğunu unutmamalı ve birçok klasik tasarruflu kullanımı sağlayacak yöntemlerin uygulanması yararlı olacaktır” denildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85422)
13 Eylül 2021 Pazartesi 11:09
Allah bu Milletin Hakkını Alsın Sizden Bu Kuyuları Kime Açtırıyorsunuz Siz Kimse Bunu Sorgulamaz Belediye Encümenleri Diye Bir Topluluk Var Orda Ama Sesleri Çıkmaz Heralde Yapılan Toplantılara Muhalefet Encümenleri Alınmıyor Yada Onlar da Kahvelerde oturup Dedikodu mu yapıyorlar...
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85421)
13 Eylül 2021 Pazartesi 10:59
evinde su deposu olmayan vatandaşınız konu komşudan su almaya gidiyor haberiniz var mı. yazık günah bu insanlara Allah'tan korkun siz bu suyu nereye verdiniz 30 yıl yetecek suyumuz vardı bizim hani hiç bir açıklama yapma gereği duymuyorsunuz sadece vatandaş TASARRUF etsin öyle mi. geçeceksiniz bunları kabul etmiyoruz bu şekilde yapmanızı Genç'e vermişsiniz suyumuzu haberimiz var.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85420)
13 Eylül 2021 Pazartesi 10:55
Vatandaşlara tasarruf çağrısı yapıp başka ilçelere suyumuzu veriyorsunuz ne alaka yani bu pandemi sürecinde vatandaş daha fazla temizlik yapmak zorunda bunun da farkındasınız umarım.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85419)
13 Eylül 2021 Pazartesi 10:52
Bu Şehirde neler oluyor hiç kimsenin haberi yok sanırım, kimse niye su sıkıntısı yaşadığımızı sorgulamıyor. benim bildiğim kadarıyla meşhur KÜRÜK SUYU şu anda GENÇ İLÇEMİZE verilmiş durumda onların su sıkıntısı yaşadığı dönemlerde oraya verildi ama bize yetmeyen su neden oraya verimiş anlamıyorum GENÇ te şu anda hiç bir şekilde su sıkıntısı da kalmadı bunu araştıracak kişi, kurum, dernek vb. kimseler var mı
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85351)
10 Eylül 2021 Cuma 09:27
başkanım sana zahmet carsıdaki cöp kutularına bakın.hepsı hurdaya dönmüs-ş ayrıca 50 metrede bır olması gereken cöp kutuların 300 mt bır tane bıle yok.bingöl beledıyesının cöp kutusu alacak parasımı yok.yazık cevdet yılmazin memleketının halı içler acısı durumda.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85338)
09 Eylül 2021 Perşembe 22:15
Sayin başkan yeni mahallede neden aylardır su yok? Bi zahmet yeni mahalleye gelip görün bu susuzluğu sizin yerinde olsam mahalleye ekibi alıp gelirdim yazık ya wallahide yazık billahi de yazık
Beğendim (0) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85326)
09 Eylül 2021 Perşembe 12:56
Cevdet Yılmaz sagolsun. Sadece bu belediyenin suçu değildir öncekilerin de suçudur son 3 başkanı da atayan Cevdet yılmazın eseridir genelde
Beğendim (3) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85324)
09 Eylül 2021 Perşembe 08:36
kent parktaki ağaçların çoğu çürüdü keşke daha önceden faailiyete alınsaydı
Beğendim (5) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85322)
09 Eylül 2021 Perşembe 08:30
Küresel ısınmaya bağladınız ya su sıkıntısını vallahi tebrik ederim
Beğendim (4) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85331)
09 Eylül 2021 Perşembe 17:10
@Misafir Kullanıcı sana mı bağlanacaktı
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85316)
09 Eylül 2021 Perşembe 03:27
Ortalığı sel götürdüğü gün bile kaldırımları yıkayan tek belediyesin. Eğer gerçekten hijyene önem veriyorsanız kokan çöp kovalarını ilaçlı köpük ile dezenfekte edersiniz.
Beğendim (5) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85333)
09 Eylül 2021 Perşembe 17:17