Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
08 Mayıs 2021 Cumartesi
23 °C Çok bulutlu

Meclis üyeleri istifa etti!

Bingöl'de Saadet Partisi'nin 3 Beleye Meclis üyesi, istifa edip MHP'ye geçiş yaptı. Meclis üyeleri, partilerinin 31 Mart yerel seçimlerindeki politikalarından dolayı istifa etme kararı aldıklarını söyledi.

10 EYLÜL 2019 SALI 18:06
32
3748
12
AA aa
Meclis üyeleri istifa etti!

Bingöl'ün Solhan İlçesi Arakonak Beldesi'nde 31 Mart Yerel Seçimlerinde Saadet Partisi'nden Belediye Meclis üyesi seçilen Abdullah Zorba, Abdullah Dinlemez ve Yunus Çalışan, partilerinden istifa etti.

31 Mart Yerel seçimlerinde 713 oy olarak ilçede ikinci parti konumunda olan Saadet Partisi'nin Belediye Meclis üyeleri, partilerinin genel politikalarını tasvip etmediklerinden dolayı ve İstanbul Büyükşehir Belediye seçimlerinde yanlış tercihte bulunduklarını belirterek istifa etme kararı aldıklarını belirtti.

Partilerinden istifa ederek Milliyetçi Hareket Partisi'nin (MHP) İl Başkanlığına gelen meclis üyeleri, burada bir açıklama yaptı.

MHP'ye geçiş nedeni ve partisinden istifa etme gerekçesini açıklayan meclis üyesi Abdullah Zorba, “31 Mart yerel seçimlerinde Saadet Parti'sinden Solhan-Arakonak Beldesi'nde Belediye Meclis üyesi seçildik. Saadet Partisi'nin Türkiye genelinde politikalarını tasvip etmediğimiz için, düşünce ve ideallerimize aykırı olduğu için istifa etme kararı aldık. Siyasi partilerle hareket ettiğinden ve özellikle İstanbul Büyükşehir Belediyesi seçimindeki yanlış tercihlerinden dolayı Saadet Partisi'nden istifa ederek, ülke ne zaman dara düşmüşse, ne zaman zora düşmüşse, ülkenin bekası için hareket eden Devlet Bahçeli bey ve Milliyetçi Hareket Partisi'nin bulunduğu milli ve manevi çizgisinden dolayı MHP'yi tercih ettik” şeklinde konuştu.

“MHP şuan da büyük bir ivme kazanmıştır”

MHP İl Başkanı Nurettin Varol ise, “Türkiye'de MHP şuan da büyük bir ivme kazanmıştır. Yapılan anketlerde oyunu en fazla arttıran parti MHP olmuştur. Bunun en güzel örneği de bu 3 değerli arkadaşımızın MHP'yi seçmesi göstermiştir. Bu da gösteriyor Genel Başkanımız Sayın Devlet Bahçeli doğru yoldadır” şeklinde konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49893)
13 Eylül 2019 Cuma 09:10
Partisini satan herşeyini satar
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49892)
13 Eylül 2019 Cuma 08:42
sizler 3 aydır neredesinizde şimdimi aklınıza geldi meclis üyeliğindende istifa edinizki sizleri samimi bulalım yoksa size oy verenler olarak hakımızı sizlere helal etmiyoruz bunu böyle biliniz
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49886)
13 Eylül 2019 Cuma 01:12
Ömrü hayatinda tek kitap okumamis üniversiteye gitmemiş bu adamlar benim gelecegime yön verecek ülkenin politikasini belirleyecek öylemi ? :)
Yazık gercekten üzülüyorum
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49881)
12 Eylül 2019 Perşembe 11:54
Şöyle bi bakiyorumda aralarinda birtane birakin universiteyi lise mezunu bile yok .. Siyaset bitmistir Rant kapisi olmustur artik
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49877)
12 Eylül 2019 Perşembe 10:20
Yorumlara bakıyorum üyelerin neden MHP ye geçtiğini eleştirenler. saadet partisini hiç eleştirmiyorlar. Saadet partisi chp hdp ile birlikte hareket ediyor. Devletini milletini sevenlerin olması gerektiği yerde olmalarından daha doğal ne var.
Beğendim (2) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49885)
12 Eylül 2019 Perşembe 23:07
@Misafir Kullanıcı Saadet partisi 31 mart yerel seçimlerden öncede dediğiniz partilerle hareket ediyordu.bu beyefendiler neden saadet partisinden seçime girdiler insanların eleştirisi bunadır.bilinçli konuyu saptırıyorsunuz hadi buna ne diyeceksiniz.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49855)
11 Eylül 2019 Çarşamba 13:54
Mhp bingöl belediye meclis üyeleri çok pasif çıktı. Ne ak parti ne hdp- mhp hiç birinin umrunda değil şehir. Belediye personellerine yapılan haksızlıklar hiç birinin umrunda değil. Yapılan usulsuz alımlar hiç birinin umrunda değil malesef.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49838)
11 Eylül 2019 Çarşamba 07:42
Doğru bir karar vermişler. Hayırlı olsun
Beğendim (4) Beğenmedim (20)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49835)
11 Eylül 2019 Çarşamba 06:37
Saat partisi 23 hazirandan genel seçimlerindede bu itifakla hareket etti ve millet velili çıkardı eveliyatı aldığı oyda belli bunları bilerek saadet partisinden aday oldunuz ve seçildiniz.Sorun hangi partiye grçtiğiniz değil sorun dürüst olmamanız çıkarcı davranmamız.
Beğendim (20) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49834)
11 Eylül 2019 Çarşamba 03:14
Tarih sizi yutacak ama sizin yaptığınız tamamen kul hakkını gasp etmektir. Sizi saadet diye seçti insanlar mhp diye değil. Çok bilinçli iseniz zaten partiniz tutumunu seçim öncesi belli etmişti, o zaman istifa edebilirdiniz. Bence meclis üyeliğinden de istifa etmelisiniz. Kendinize güveniniz varsa önceden mhp ye geçseydiniz ve orada yarışsaydınız. Yaptığınız tam bir oportünizm örneğidir. Vesselam
Beğendim (25) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49831)
10 Eylül 2019 Salı 22:43
MHP gümbür gümbür geliyor
Beğendim (8) Beğenmedim (24)Cevapla
07.05.2021
21:05
Karlıova`daki Foseptik cinayeti aydınlatıldı
Karlıova'daki Foseptik cinayeti aydınlatıldı
Bingöl'de 26 gündür haber alınamayan 2 çocuk babasının cesedinin parçalanmış halde evinin foseptik çukurundan çıkmasının ardından jandarmanın yaptığı soruşturmada katil karısı çıktı. Adliyeye sevk edilen ve tutuklanan R. B.'nin, kocasını 10 parçaya böldükten sonra foseptiğe attığı öğrenildi.
07.05.2021
15:36
Ramazan ayının son Cuma Namazı eda edildi
Ramazan ayının son Cuma Namazı eda edildi
Bingöl'de Ramazan ayının son cuma namazı, koronavirüs tedbirlere göre mesafeli bir şekilde eda edildi.
07.05.2021
15:35
Bakan Pakdemirli: `Üreticilere bayram öncesi 1,5 milyar lirayı aşkın ödeme yapacağız`
Bakan Pakdemirli: 'Üreticilere bayram öncesi 1,5 milyar lirayı aşkın ödeme yapacağız'
Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, üreticiler ülkeleri ve milleti için üretmeye devam ederken, Bakanlık olarak desteklerini sürdürdüklerini belirterek, 'Üreticimize, destek ödemeleri kapsamında bayram öncesi 6 kalemde 1,5 milyar liradan fazla ödeme yapılacak' açıklamasını yaptı.
07.05.2021
15:34
Bingöl`de Trafik Haftası
Bingöl'de Trafik Haftası
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı, Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında trafik kuralları hakkında 5-10 yaşları arasındaki çocukları bilgilendirdi.
07.05.2021
15:33
Aykanat ailesine ziyaret
Aykanat ailesine ziyaret
Bingöl polisi, yaklaşık 1 ay önce motosiklet kazasında hayatını kaybeden Mehmet Aykanat'ın ailesini ziyaret etti.
07.05.2021
15:32
Vali Ekinci`den Kadir Gecesi Mesajı
Vali Ekinci'den Kadir Gecesi Mesajı
Bingöl Valisi Kadir Ekinci: 'Mübarek Ramazan ayına veda ettiğimiz şu günlerde, rahmet, bereket, esenlik, sevgi ve kardeşlik bağlarının pekiştirildiği Kadir Gecesi'ne erişmenin huzur ve mutluluğunu yaşıyoruz.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir