Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Aralık 2021 Salı
4 °C Parçalı bulutlu

Kovalar: 'Kadın kolları başkanını işe almak doğru mudur?'

DEVA Partisi Bingöl İl Başkanı Mikail Kovalar: 'AKP İlçe Kadın Kolları Başkanını işe almak doğru mudur? Peki ya siz Bingöl AK Parti Milletvekilleri ve yöneticileri vicdanınız rahat mı?'

22 KASIM 2021 PAZARTESİ 17:32
28
2505
12
AA aa
Kovalar: `Kadın kolları başkanını işe almak doğru mudur?`

Bingöl Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nce yapılan ‘Sürekli İşçi Alımı' ile ilgili sosyal medya hesabı üzerinden iddiaları paylaşan DEVA Partisi Bingöl İl Başkanı Mikail Kovalar; “Aksini iddia eden AK Partili varsa buyursun” dedi.

Twitter'da yaptığı son paylaşımında: “Bingöl Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne daimi işçi alımı için müracaat eden ve kurada adı çıkan vatandaşlarımızın haksız elenmelerine sessiz kalındı. Mülakatta listenin asillerini yedeğe, yedekte olan AKP üyeleri ise işe alındı. Aksini iddia eden AKP yöneticisi varsa, buyursun!” ifadelerine yer veren DEVA Partisi Bingöl İl Başkanı Mikail Kovalar, yaptığı açıklamada şunları söyledi;

“Gençlik Spor İl Müdürlüğünde ‘Sürekli İşçi Alımı' mülakatları öncesi haksız ve hukuksuz elemelerden sonra; AKP İlçe Kadın Kolları Başkanını işe almak doğru mudur? Peki ya siz Bingöl AK Parti Milletvekilleri ve yöneticileri vicdanınız rahat mı? Bingöl Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne daimi işçi alımı için müracaat eden ve kurada adı çıkan vatandaşlarımızın haksız elenmelerine sessiz kalındı. Mülakatta listenin asillerini yedeğe, yedekte olan AKP üyeleri ise işe alındı. Aksini iddia eden AKP yöneticisi varsa, buyursun! Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünde mülakat öncesi ve sonrası vatandaşlarımızdan yüzlerce mesaj aldım. Hakkı yenmiş herkese yardımcı olmak ve sesini duyurmak istiyoruz. Lakin karşımızda haksızlığa uğramış halkımızın sesini duymayan sağırlarla karşı karşıyayız. 'Şahitsin Bingöl'üm' diyerek hakları gasp edilmiş vatandaşlarımızın her daim yanlarında olarak, haksızlık ve adaletsizliği ortadan kaldırmakta kararlı olduğumuzu kamuoyuna belirtmek isterim.” 

 

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87295)
26 Kasım 2021 Cuma 16:15
AKP de yer alamayan,şimdilerde ise Devaya sarılan Mikail Kovalar seni de göreceğiz
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87270)
25 Kasım 2021 Perşembe 21:24
Allah senden razı olsun başkanım. Okuduğum İki yorum çok alçakça yapılmış. Birinci yorumda mala Yusuf ve Mala kerim çocukları diye başlayan ve ikincisi ise kazım beyin işe aldıklarına say deye biten yorumlar. Bu şehrin evlatları haksız yere girebilecekleri işlerinden olmuş ama bunları meşru görüp ve karşı olarak da açıklama yapan birine şerefsizce ve alçakça yapılan yorumdur. Hak ve adalet kavramlarını unutan Allah'ı da unutmuştur. Her kim bu şehrin evlatlarını bir birinden ayırıyorsa Allah onu kahretsin. Hırsızların ve ahlaksızların yaptıkları torpile sahip çıkanlar hırsız ve ahlaksızdır.
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87223)
24 Kasım 2021 Çarşamba 14:30
Arkadaşlar geçmişe takılmayalım geleceğe bakalım bu şunu aldı o bunu aldı önümüze bakalım herkes hata yapa bilir.İnsanız sonuçta mühim olan hatasını anlayıp,hatasından dönmek geçmişe takılmayalım Ben Mükail kardeşime güveniyorum başarılı olacağını yürekten inanıyorum bu ne hainlik bu ne kıskançlık kendisine başarılar dili yorum
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87198)
23 Kasım 2021 Salı 19:03
Keşke haksızlığa Mala Wusuf ve Malla Kerim'in çocuklarını o bölge de işi alındıkları zamandan başlayıp ilk hataları benim ailem yaptı degip ordan baslasaydin belki daha inandırıcı olurdu
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87157)
23 Kasım 2021 Salı 08:35
Sayın başkan geçmişte Kazım beyin işe aldıklarına say
Beğendim (12) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87155)
23 Kasım 2021 Salı 01:37
ayni durum sütaşa yaşanıyor akp lisen tamam yoksa işe almıyorlar akp ye üye olacaksın.ismini vermek bile istemedimi c.... by referansı olacak. mış. da. al.yınızın..?
Beğendim (17) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87154)
23 Kasım 2021 Salı 01:07
İl Başkanının yeğeni sınavda 1. olduğu halde mülakatta elendi. Bunları da konuşmak gerekmiyor muydu?
Beğendim (7) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87144)
22 Kasım 2021 Pazartesi 23:41
Keşke İsrail beni alsa ülkesine sabah yola çıkarım. Bu ne ya herşey sadece bir zümreye mi verilecek bu ülkede. İsrail de müslümanlardan daha iyi davranılıyor halkın çünkü.
Beğendim (14) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87141)
22 Kasım 2021 Pazartesi 21:45
Vay mikail kovalar vay ilk seçimde yok olacak partinde bakalim ne kadar kalmaya devam edeceksin cok merak ediyorum
Beğendim (5) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_87140)
22 Kasım 2021 Pazartesi 21:36
aynı belgelere sahip ve kpss den 59 alıp milli eğitime yerleşen aynı belgesi olan kpss den de 77 alan yerleşemiyor ve diyorki araya adam koydum. Milli eğitim alımlarını da inceleyin.
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
07.12.2021
21:06
Yurt protestosu ülke gündeminde
Yurt protestosu ülke gündeminde
Bingöl KYK Kız Öğrenci Yurdundaki olaylar, Twitter'de #bingölkykkızyurdu hashtagi ile tt oldu. 8 Binden fazla twitin atıldığı olayla ilgili önemli noktalara dikkat çekildi ve 'tedbir' çağrıları yinelendi.
07.12.2021
17:05
Kadınlar markalaşmaya katkı sunacak!
Kadınlar markalaşmaya katkı sunacak!
Dr. Öğr. Üyesi Fatma Esen: 'Bingöl balının markalaşma sürecinde mutlak suretle kadın yer almalıydı. Bu amaç doğrultusunda arıcılık ve arı ürünleri sektöründe kadınların da yer alabileceği iş olanaklarını oluşturmaya çalıştık' dedi.
07.12.2021
17:04
Kızılboğa: `Halk fakirleşiyor`
Kızılboğa: 'Halk fakirleşiyor'
İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz'ın Türkiye ekonomisinde Yüzde 9'un üzerinde büyüme bekliyoruz sözlerini eleştirerek, 'Halk her geçen gün daha da fakirleşiyor. Kimlerin büyüdüğünü görüyoruz' dedi.
07.12.2021
17:03
Aydemir: `Öğrencilere soruşturma açılacağı tehdidini yapanlar kimlerdir?`
Aydemir: 'Öğrencilere soruşturma açılacağı tehdidini yapanlar kimlerdir?'
Bingöl Pir Ali Kız öğrenci yurdunda yaşanan olayın ardından Gençlik ve Spor Bakanı Kasapoğlu'na bir önerge veren Aydemir, şu iddiada bulundu: 'Öğrencilere soruşturma açılacağı tehdidini yapanlar kimlerdir? Herhangi bir öğrenciye bu sebeple soruşturma açılmış mıdır?'
07.12.2021
17:02
Yılmaz`dan Yeni Ekonomik Model Açıklaması
Yılmaz'dan Yeni Ekonomik Model Açıklaması
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Demokrasinin olduğu, serbest piyasanın olduğu ama ihracat odaklı bir şekilde cari fazla vererek büyümenin sağlandığı bir model bu.'
07.12.2021
17:01
Genç İlçe Minibüslerinden Zam Kararı
Genç İlçe Minibüslerinden Zam Kararı
Genç- Bingöl arasında hizmet veren hat minibüslerinin tarifesi artan mazot ve diğer birçok gider gerekçe gösterilerek 7 TL'den 8 TL'ye çıkarıldı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir