Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Aralık 2021 Salı
4 °C Parçalı bulutlu

İhaleye fesat operasyonu: 200 gözaltı

Operasyonda, aralarında bir gün önce görevden alınan Adana İl Milli Eğitim Müdürü Bingöllü Veysel D., açığa alınan yardımcıları ve kamu müteahhitlerinin bulunduğu 200'e yakın şüphelinin gözaltına alındığı öğrenildi.

15 EKİM 2021 CUMA 16:19
25
4329
16
AA aa
İhaleye fesat operasyonu: 200 gözaltı

Adana'da İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün açtığı ihalelere fesat karıştırdıkları ve devleti yaklaşık 60 milyon TL zarara uğrattıkları ileri sürülen 200'e yakın şüpheli gözaltına alındı.

Adana Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Adana İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün açtığı ihalelere fesat karıştırıldığı ve devletin yaklaşık 60 milyon TL zarara uğratıldığını belirledi.

İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ, YARDIMCILARI, KAMU MÜTEAHHİTLERİ

Savcılıktan alınan izinle operasyon için harekete geçen ekipler, belirlenen adreslere dün şafak vakti eş zamanlı baskın düzenledi. Operasyonda, aralarında bir gün önce görevden alınan İl Milli Eğitim Müdürü V.D., açığa alınan yardımcıları ve kamu müteahhitlerinin bulunduğu 200'e yakın şüphelinin gözaltına alındığı öğrenildi.

Adana Adli Tıp Birimi'nde sağlık kontrolünden geçirilen şüphelilerin, emniyetteki sorguları sürüyor. Şüphelilerin bazılarının ifadelerinin ardından serbest bırakıldığı bildirildi.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86234)
19 Ekim 2021 Salı 08:49
Kimse kusura bakmasın ama bu güveni Eğitim Bir Sen tarafından atamalar yapıldığı için bu seviyeye geldi. El altından verilen kadroyu mu örnek versem, bilgisi tecrübesi olmayanlara kıyak mı desem. desem de desem
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86213)
18 Ekim 2021 Pazartesi 10:40
Nankörlüğü anlatan en güzel resim bu. Devlet yetki veriyor, maaş veriyor, makam veriyor, ev veriyor. Sen de bu yetkileri az buluyor daha fazlasına gözünü dikiyorsun. İnsan kansız oldu mu yapılabilecek bir şey yok. Devletimiz Milli eğitim camiası ve diğer kurumlara atamaları yapan sendikaları etkisiz kılsın.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86211)
18 Ekim 2021 Pazartesi 09:00
Eğitim birsen in atadığı idarecilerden başka ne beklersiniz
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86207)
17 Ekim 2021 Pazar 18:27
Gençteyken memleket ne hayır gördü ki Adana ili hayır görsün. Eğitim bir sen bu olayı okuyor mu. Kurban olduğum Allah büyüklüğün dillerle anlatılmaz. Dünya bir gün değil.
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86203)
17 Ekim 2021 Pazar 16:05
siyasal islam lokalden genele tepeden tirnaga yolsuzluk, kindarlik fesatlik duzeni. bu duzene sempati dahi duyana yaziklar olsun, hakkimiz haram zikkim olsun.
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86201)
17 Ekim 2021 Pazar 09:39
Kurnazlık, düzenbazlık yeryüzüne inmişse yüzde 90 ı bu V.D isimli şahsa inmiştir. Bu meseleden yine sıyrılır. Bunu buraya yazıyorum. Etme bulma dünyası.
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86194)
16 Ekim 2021 Cumartesi 21:45
Biraz geç fark etmedilermi
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86189)
16 Ekim 2021 Cumartesi 18:19
Çocuklarımızı emanet ettiklerimiz neler yapıyorlar.
Beğendim (16) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86184)
16 Ekim 2021 Cumartesi 12:21
Umarım yakında ödül olarak İstanbul ya da Ankara'ya atamazlar
Beğendim (14) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86212)
18 Ekim 2021 Pazartesi 09:39
@Misafir Kullanıcı İtirafçı kimliğine birileri girer. Daha ülke içi mi olur ülke dışına Ateşe oyarak mı gönderilir Allah bilir.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86190)
16 Ekim 2021 Cumartesi 18:21
@Misafir Kullanıcı Baştaki müdür sıyırır. Tilkiyle yuzlestirsen tilkiliğinden istifa eder
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86183)
16 Ekim 2021 Cumartesi 12:15
Kim ki devlet malını çalmışsa ya da çalmaya göz yummuşsa Allah her iki dünyada da belasını versin. Eskiden insanlar beytül mala el uzatmaktan çok korkarlardı, şimdi ise büyük bir zevkle devleti soymaya kalkıyorlar
Beğendim (14) Beğenmedim (0)Cevapla
07.12.2021
21:06
Yurt protestosu ülke gündeminde
Yurt protestosu ülke gündeminde
Bingöl KYK Kız Öğrenci Yurdundaki olaylar, Twitter'de #bingölkykkızyurdu hashtagi ile tt oldu. 8 Binden fazla twitin atıldığı olayla ilgili önemli noktalara dikkat çekildi ve 'tedbir' çağrıları yinelendi.
07.12.2021
17:05
Kadınlar markalaşmaya katkı sunacak!
Kadınlar markalaşmaya katkı sunacak!
Dr. Öğr. Üyesi Fatma Esen: 'Bingöl balının markalaşma sürecinde mutlak suretle kadın yer almalıydı. Bu amaç doğrultusunda arıcılık ve arı ürünleri sektöründe kadınların da yer alabileceği iş olanaklarını oluşturmaya çalıştık' dedi.
07.12.2021
17:04
Kızılboğa: `Halk fakirleşiyor`
Kızılboğa: 'Halk fakirleşiyor'
İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz'ın Türkiye ekonomisinde Yüzde 9'un üzerinde büyüme bekliyoruz sözlerini eleştirerek, 'Halk her geçen gün daha da fakirleşiyor. Kimlerin büyüdüğünü görüyoruz' dedi.
07.12.2021
17:03
Aydemir: `Öğrencilere soruşturma açılacağı tehdidini yapanlar kimlerdir?`
Aydemir: 'Öğrencilere soruşturma açılacağı tehdidini yapanlar kimlerdir?'
Bingöl Pir Ali Kız öğrenci yurdunda yaşanan olayın ardından Gençlik ve Spor Bakanı Kasapoğlu'na bir önerge veren Aydemir, şu iddiada bulundu: 'Öğrencilere soruşturma açılacağı tehdidini yapanlar kimlerdir? Herhangi bir öğrenciye bu sebeple soruşturma açılmış mıdır?'
07.12.2021
17:02
Yılmaz`dan Yeni Ekonomik Model Açıklaması
Yılmaz'dan Yeni Ekonomik Model Açıklaması
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Demokrasinin olduğu, serbest piyasanın olduğu ama ihracat odaklı bir şekilde cari fazla vererek büyümenin sağlandığı bir model bu.'
07.12.2021
17:01
Genç İlçe Minibüslerinden Zam Kararı
Genç İlçe Minibüslerinden Zam Kararı
Genç- Bingöl arasında hizmet veren hat minibüslerinin tarifesi artan mazot ve diğer birçok gider gerekçe gösterilerek 7 TL'den 8 TL'ye çıkarıldı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir