Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
30 Kasım 2022 Çarşamba
9 °C Yağmur

Erdoğan doktorlara resti çekti; VARSIN GİTSİNLER

Doktorların başlattığı greve ilişkin konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan: 'Bizler üniversiteyi bitiren yeni doktorları istihdam ederiz. Gerekirse yurt dışından dönmek isteyenleri süratle davet ederiz. Buralar boş kalmaz.'

Erdoğan doktorlara resti çekti; VARSIN GİTSİNLER
08 MART 2022 SALI 18:01
24
3528
28
AA aa

Cumhurbaşkanı Erdoğan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü vesilesiyle kadın muhtarlarla bir araya geldi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, kadın cinayetlerinde katilleri serbest bırakan hakimleri, ayçiçek yağlarındaki stok krizini ve maaşını az bulan doktorları gündemine taşıdı.

“BURALAR BOŞ KALMAZ”

Doktorların başlattığı grev ve buna bağlı yaşanan aksaklıklara atıfta bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Son zamanlarda hastanelerde şöyle oluyor böyle oluyor vesaire. Bakın hatalarımız olabilir ama bu devasa hastaneleri, şehir hastaneleri yapan kim? Doktorlar az para aldıkları için ayrılıyorlar. Samimi konuşuyorum, bu hastaneleri inşa eden biziz, bu doktorları okutan yetiştiren bu devlet değil mi, soruyorum bu devlet değil mi? Bu devlet sizi okuttu yetiştirdi. En çok maliyeti olan birim hangi birim sağlıktır. Az para veriyormuşuz. En az alan 8 bin 9 bin en yüksek alan 20 bin. Özel sektör daha fazla verdiği için gidiyorlarmış. Varsın gidiyorlarsa gitsinler. Bizler üniversiteyi bitiren yeni doktorları istihdam ederiz. Gerekirse yurt dışından dönmek isteyenleri süratle davet ederiz. Buralar boş kalmaz. Şu anda asistan doktorlarla bu yola devam ederiz. Doktorluk gibi aziz bir mesleği paraya bina etmek insani değildir" dedi.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90260)
10 Mart 2022 Perşembe 09:48
Yurtdışından dönmek isteyenlere vaatler;
36 saat nöbet
Şiddet zevki
5dk muayene süresi ile hız kazanma
Bir ömür malpraktis teminatı
Her türlü ırktan hasta popülasyonu
Zorunlu doğu görevi
Savaş bölgesi görevi
Sınırsız hasta yakını küfrü
Ve daha bir çok inanılmaz fırsatlar
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90391)
14 Mart 2022 Pazartesi 08:52
@Misafir Kullanıcı Yurtdışından dönmek isteyenlere pozitif görevler
Parayı ön planda tutmamak
insan hayatına önem vermek
gelişi güzel para karşılığında sağlık raporu vermemek
adam gibi mesaisini yapmak
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90256)
10 Mart 2022 Perşembe 09:32
ÜLKESİNE HİZMETİ ÇOK GÖREN HALKI HORGÖREN PARA İÇİN MEMLEKETİNİ BIRAKIP YABANCI ECNEBİ ÜLKELERE GİDEN DOKTORLAR VATANSEVER OLAMAZ..BÖYLE YAPANLARA YAZIKLAR OLSUN DİYORUM...
Beğendim (2) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90251)
09 Mart 2022 Çarşamba 21:59
Kimse kolay kolay vatanını terketmez çok sayıda beyin göçü oluyorsa ciddi problemler var demektir siyaset problem çözme yeridir
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90220)
09 Mart 2022 Çarşamba 14:12
Cumhurbaşkanının uslübuna bakarmısınız... Sorunları çözme kabiliyetine bakarmısınız...Senden büyük Allah var.
Beğendim (17) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90257)
10 Mart 2022 Perşembe 09:34
@Misafir Kullanıcı BAŞKANIN USLUBU GAYET AÇIK...GİDEN GİTSİN KALAN SAĞLAR BİZİMDİR..
Beğendim (0) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90215)
09 Mart 2022 Çarşamba 13:12
DOKTORLARDAKİ KİBİR KİMSEDE YOK INSTAGRAM ADRESİ OLUŞTURURKEN BİLE DR YAPIYORLAR ARABA PLAKALARI BİLE DR OLACAK TAYYİP BABA SİZE KAPIYI GÖSTERİYOR İSTEYEN GİDER İSTEYEN KALIR MAAŞLARINIZ DA İYİ ALLAH DAHA ÇOK VERSİN UMARIM DAHA İYİSİ OLUR. BU ARADA HASTAHANEYE GELDİĞİMİZDE KAFANIZI KALDIRIP BAKIN ÖYLE KOPYALA YAPIŞTIR İLAÇ YAZMAKLA DOKTOR OLUNMUYOR.
Beğendim (7) Beğenmedim (19)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90212)
09 Mart 2022 Çarşamba 11:16
Cumhurbaşkanı danışmanları uyuyor mu? Doktorlar belirtilen rakamların çok üstünde para alıyorlar. Bu yanlış bilgiyi kim verdi cumhurbaşkanına.
Beğendim (9) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90270)
10 Mart 2022 Perşembe 14:34
@Misafir Kullanıcı uslubu beyan ayniyle insan
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90221)
09 Mart 2022 Çarşamba 14:19
@Misafir Kullanıcı cahil herif, her halti da bilme. reisi cumhurun danismani elinde tum belgeleri var rakamlari söyluyor, sen de gelmissin burdan oturma organini dusunme organi yaparak yorum yapiyorsun
Beğendim (5) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90207)
09 Mart 2022 Çarşamba 10:22
Doktorlarla çalışan torpille gelmiş tüm çalışanlar bir an önce uzaklaştırılmalı. Bingöl de duyumlara göre çalışanların çoğu torpille alınmış lanet olsun gelde batıya aşık olma.
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90202)
09 Mart 2022 Çarşamba 09:28
An itibariyle doktorlar:
- Atom fiziğine de profesörlüğe de lanet olsun.
- Sen alim adamsın abi. Başka ne iş bilirsin ki?
- Ama öğreneceğim.
- Neyi öğreneceksin?
- İtliği, kumarbazlığı, hergeleliği
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90200)
09 Mart 2022 Çarşamba 09:24
Bir doktor 25 yıl fiilen okuyor çocukluğunu ve gençliğini yaşayamıyor. Ancak bir ilkokul mezunu bile 10000 tl alabilirken asistan doktor 8-9 bin alıyor. Bu durumu düzeltme varken doktorlara kapıyı göstermek bir felaket olur.
Beğendim (19) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_90199)
09 Mart 2022 Çarşamba 09:05
Araba modelini yükseltmek istiyorlar.
Beğendim (6) Beğenmedim (11)Cevapla
30.11.2022
13:03
Sürücü kursu ve ehliyet fiyatları 7 bin lirayı aştı!
Sürücü kursu ve ehliyet fiyatları 7 bin lirayı aştı!
Milyonlarca sürücü adayı bu yılın Haziran ayında yapılan zammın ardından yeni yılda kurs fiyatlarının ne kadar olacağını araştırıyor. Yeni yıl için kurs tarifeleri belli oldu. Peki, 2023 yılında sürücü kursları ne kadar olacak? Yeni zam oranı verildi.
30.11.2022
12:45
Yeni asgari ücrette 4 temel unsur belirleyici
Yeni asgari ücrette 4 temel unsur belirleyici
Yeni asgari ücret maratonu yarın başlıyor. Asgari ücret pazarlığında 'yaşam maliyeti, ülkenin ekonomik durumu, gerçekleşen ve hedef enflasyon, refah payı' olmak üzere 4 parametre belirleyici olacak. Asgari ücrette beklentiler 8 bin liranın altında olmayacağı yönünde.
29.11.2022
19:59
Sözleşmeli personelin memur kadrosuna atanmasıyla ilgili açıklama
Sözleşmeli personelin memur kadrosuna atanmasıyla ilgili açıklama
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'ndan sözleşmeli personelin memur kadrolarına atanmasına ilişkin açıklama yapıldı.
29.11.2022
16:44
Kanalizasyon çalışmaları sürüyor
Kanalizasyon çalışmaları sürüyor
Bingöl'de İl Özel İdaresi koordinesinde başlanılan kanalizasyon çalışmaları aralıksız sürüyor.
29.11.2022
16:04
Kızılboğa`dan çalıştaya davet
Kızılboğa'dan çalıştaya davet
İYİ Parti Bingöl İl Başkanı Hasan Kızılboğa, 'Kadın Yükselmezse Alçalır Vatan'' çalıştayına ildeki kadınları ve STK'ları davet etti. Kızılboğa, çalıştayın 3 Aralık 2022 Cumartesi günü Erzurum'da gerçekleştirileceğini bildirdi.
29.11.2022
15:50
Berdibek ve Kaylı, kabri başında anıldı
Berdibek ve Kaylı, kabri başında anıldı
HÜDA PAR Bingöl Gençlik Kolları, Kültür camiinde düzenlenen sabah namazı programı sonrası Bingöl'de PKK tarafından 1993 yılında Köklü (Törek) köyündeki medreseye düzenlenen saldırıda hayatını kaybeden Süleyman Berdibek ile Ziya Kaylı'yı kabirleri başında andı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir