Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
28 Ocak 2021 Perşembe
0 °C Hafif kar

'Çınarlar kesilerek aydınlık olmaz!'

Gelecek Partisi İl Başkanı Ağırbaş: 'Bingöl Belediyesi kentteki caddelere yeni aydınlatmalar taktı ama ağaçların çoğunu kesti. Çınarlar kesilerek aydınlık olmaz!' dedi.

11 OCAK 2021 PAZARTESİ 17:31
11
2212
11
AA aa
`Çınarlar kesilerek aydınlık olmaz!`

Gelecek Partisi İl Başkanı Muhittin Ağırbaş ve yönetimi, 10 Ocak Gazeteciler Günü nedeniyle gazetemizi ziyaret etti.

Hem yerel hem de genel konularla ilgili konuşan Ağırbaş, ülkeye getirilen Covid-19 aşısının ne zaman uygulanacağını merak ettiklerini aktardı.

Daha sonra Bingöl Belediyesi'nin kenttin birçok noktasına yapmış olduğu aydınlatmalara değinen Ağırbaş, aydınlatmalardan sonra birçok ağacın kesildiğini söyledi.

Ağırbaş; “Bingöl Belediyesi kentteki caddelere yeni aydınlatmalar taktı ama ağaçların çoğunu kesti. Çınarlar kesilerek aydınlık olmaz! Şehrin aydınlatmalardan önce kaldırım, trafik gibi sorunları var ve daha önemli. Bunların yapılması öncelikli olmalı. Bu öncelikli sorunlar çözüme kavuştuktan sonra çevre düzenlemesi gibi çalışmalara başlanılmalı” dedi.

GAZETECİLER GÜNÜNÜ KUTLADI

Ağırbaş, açıklamasının devamında şu sözlere yer verdi:

“Çoğulcu ve katılımcı bir demokrasinin inşasında, düşünce ve vicdan hürriyetinin kurumsallaşmasında basın kuruluşları çok önemli, etkin ve işlevsel bir rol oynamaktadır. Adaletin, demokrasinin, özgürlüğün, ahlakın ve adil düzenin vazgeçilmez birer aktörü olan basın yayın organları, toplumun, nabzı, gözü, kulağı ve dili konumundadır. Halkımızın doğru, objektif ve tarafsız bilgilerle gelişmelerden haberdar edilmesi, Aydin ve bilinçli bir toplumun da vazgeçilmez şartıdır. Bir şehrin vicdanı, gözü, kulağı ve dili olan yerel basının reklam vs. gibi ekonomik desteklerle daha da güçlendirilmesi ve desteklenmesi gerektiğine inanıyoruz. Bilgi aktarımının yanı sıra yeri geldiğinde yöremizin, bölgemizin, ülkemizin kalkınmasına, gelişmesine de katkıda bulunan gazetecilerin toplumsal statüsünün güçlendirilmesi toplumun da yararınadır. Basınımızın gösterdiği gelişmede, şüphesiz en büyük pay, görevini fedakarca yapan basın çalışanlarına aittir. İçinde bulundukları şart ya da koşullar ne olursa olsun görevleri peşinde koşan gazetecilerimizin düzenli bir mesai kavramı olmadan, halkı bilgilendirmek için verdiği mücadele her türlü takdirin üzerindedir. Her zaman ve her yerde büyük bir özveri ile bu şerefli mesleği icra eden ve bizlerin önünü açan tüm fedakar gazetecilerimizin 10 Ocak Gazeteciler Günü'nü kutluyor, görevi başında hayatını kaybeden gazetecilerimizi rahmetle anıyorum.” (Haber Merkezi)

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80640)
13 Ocak 2021 Çarşamba 10:03
Yani ben de varım mantığı... Bu şekilde sorunlar çözülmüş mü oluyor. Hizmet yapılmaz eleştiri yapılır, doğru... Ancak hizmet yapılınca, yapılan şey doğru ise takdir etmek gerek... parti üstü davranmak gerek... memleket aşkı böyle olmalı...
Beğendim (34) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80634)
13 Ocak 2021 Çarşamba 00:09
Ömründe ağaç dikmeyenlerin ağaç hassasiyeti daha neler göreceğiz durun bakalım o kesilen ağaç nerede biri söylesin gidip taziyesine katılacağım budama ile kesme arasındaki farkı anlatırdım da boşuna kendimi yormayayım ne de olsa anlamayacaksınız
Beğendim (33) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80619)
12 Ocak 2021 Salı 17:19
Neden yalan söylüyorsunuz kesilen tek bir ağaç yoktur o iddia ettiğiniz kesilen ağacı söyleyin fotoğraflayın sizlere söz veriyoruz en başta biz sizinle beraber sesimizi yükselteceğiz kesildi diyerek iftira atıyorsunuz hacı oldunuz yıllarca diyanet vakfına başkanlık ettiniz ama ne yazık ki siyaseten yalan söylüyorsunuz işte yazık çok yazık
Beğendim (35) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80610)
12 Ocak 2021 Salı 13:46
Acaba çoğulcu ve katılımcı derken katılım hipermarket'i mi kastetti?!!!!!!
Beğendim (32) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80602)
12 Ocak 2021 Salı 12:04
Ne hikmetse muhalefet partileri aydınlatma direklerine takmış, yapılan hizmet büyük beğeni toplamış olmalı ki hem deva hemde gelecek partisi aynı konuyu farklı açılardan eleştirmişler
Beğendim (36) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80579)
11 Ocak 2021 Pazartesi 22:53
Işıklandırmalar güzel. Fakat Türkiye'de orman varlığı açısından 27. sırada-ortalamanın üstünde-olan Bingölümüzün merkezi yapılaşma yapılaşma daha doğrusu betonlaşma nedeniyle neredeyse ağaç kalmadı. Geçen gün bizzat Şahin Künefeden ciğerci Osman'a kadar dikkatle baktım iki veya üç ağaç gördüm ki, ikisi henüz genç çam fidanıydı. Belediye acilen şehir merkezinden başlayarak güzel bir çınar seferberliği başlatmalıdır. Üstelik işçilik dışında maliyeti de sıfır.
Beğendim (34) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80575)
11 Ocak 2021 Pazartesi 21:38
Bu ışıklar aslında herkeste müthiş bir görüntü şoku yaptığı için herkes şokta gibi konuşuyor..Allah herkese şifa versin.eleştiri yapan kimse kin veya nefretinden söylüyor.Siyasi düşünen de tebrik etmesin hiç olmazsa sussun..bu ne yaaaaa.........Bingöl'de gönül kirliliği olan kin,nefret ve siyasi düşünmeyen herkes beğenmiş.boşuna kendinizi yormayın.
Beğendim (35) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80557)
11 Ocak 2021 Pazartesi 19:06
Ah ah ne ağaç kesilmesi, sonbaharda ağaçlar budanır ki ilkbaharda daha güzel yeşillensin. İlkbahar gelince bakar öğrenirsin eğer dediğin gibi ise hesap sorarsın. Adam daha bunu bilmiyor ama il başkanı. Yazık çok yazık
Beğendim (71) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80598)
12 Ocak 2021 Salı 11:21
@Misafir Kullanıcı Çınar ağaçları uzanan kısımdan budanmaz bu işi bilmemezliktir kaldıki aydınlatma direkleri şimdi gereksiz bir hizmettir sadece birini beslemektir yarın gelecek biri bunların hepsini söker ama AĞAÇ abedidir
Beğendim (2) Beğenmedim (35)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80595)
12 Ocak 2021 Salı 09:40
@Misafir Kullanıcı Budamaa mı? Sormak isterim bugüne kadar neden budama akıllarina gelmedi de ışıklara engel olduğu için geldi? Budama olarak nitelendirdinğiniz olgu kesinlikle belediyenin yaptığı değildir böyle budama olamaz olmamalı.
Beğendim (2) Beğenmedim (34)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80587)
12 Ocak 2021 Salı 01:50
@Misafir Kullanıcı Sonbaharda budanan ağaçlar Çınar değildir, madem öyle çam ağaçlarınıda budasınlar...
Beğendim (1) Beğenmedim (34)Cevapla
27.01.2021
16:57
Sütaş hızla ilerliyor
Sütaş hızla ilerliyor
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın çağrısı üzerine Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz'ın yatırım kararı aldığı Bingöl'de, 'Sütaş Doğu-Güneydoğu Anadolu Sütçülük Projesi Bingöl Entegre Teknik Hayvancılık ve İmalat Sanayi Yatırımı' kapsamındaki tesislerin yapımı sürüyor.
27.01.2021
16:56
`Kayıtlı istihdamda artış yaklaşık 60 bin kişidir`
'Kayıtlı istihdamda artış yaklaşık 60 bin kişidir'
Bingöl'deki kayıtlı istihdamdaki artış verilerini paylaşan Yılmaz: 'Bingöl'de 2002 yılında SSK, Bağkur ve Emekli Sandığına kayıtlı toplam çalışan sayısı 18.553 iken, aynı sayı 2020 Ekim ayı itibarıyla 78.367 olmuştur. Kayıtlı istihdamda artış yaklaşık 60 bin kişidir' dedi.
27.01.2021
16:55
`Adımlar atılırsa nefes almaya devam ederiz`
'Adımlar atılırsa nefes almaya devam ederiz'
Esnaflar için pandeminin ilk gününden itibaren iki talepte bulunan Bingöl ESOB Başkanı Ali Bayram: '50 Bin TL faizsiz kredi ve 100 Bin TL 1 yıl sonra ödemesi başlayacak şekilde kredi imkanı. Bu iki adım atılırsa nefes almaya devam ederiz.'
27.01.2021
16:54
Ambulanslar, belde ve ilçeye gönderildi
Ambulanslar, belde ve ilçeye gönderildi
Sağlık Bakanlığı tarafından Bingöl'e gönderilen 2 adet ambulans, Sancak Beldesi ve Adaklı ilçesine tahsis edildi.
27.01.2021
16:53
10 hastaya yatak desteği
10 hastaya yatak desteği
Solhan Belediyesi, ilçede bulunan 10 hastaya otomatik hasta yatağı yardımında bulundu.
27.01.2021
16:52
Market, pazar, hal ve çarşılarda fahiş fiyat denetimi
Market, pazar, hal ve çarşılarda fahiş fiyat denetimi
Ticaret Bakanlığı tarafından 81 ilde bulunan market, pazaryeri, çarşı ve toptancı hallerinde fahiş fiyat artışlarına yönelik denetim gerçekleştirilirdi. Denetimlerde son bir haftada bin 674 işletme bazında 22 bin 535 ürün denetlenirken, fahiş fiyat artışı yaptığı değerlendirilen 495 firmaya toplam 15 milyon 480 bin lira idari para cezası uygulanmasına karar verildi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir