Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
27 Mayıs 2022 Cuma
27 °C Kısmen güneşli

Belediyenin karla mücadelesi sürüyor

Kar kalınlığının 1 metreyi aştığı Bingöl'de belediye ekipleri, gece gündüz demeden karla mücadele ediyor.

Belediyenin karla mücadelesi sürüyor
21 OCAK 2022 CUMA 17:17
12
1082
11
AA aa

Bingöl'de iki gün boyunca etkili olan kar, kent merkezinde yer yer 1 metreyi aştı. Kar yağışının ardından çalışmalara başlayan Bingöl Belediyesi ekipleri, gece gündüz demeden karla mücadele ediyor. Kent merkezinin işlek cadde ve sokaklarında çalışma yapan belediye ekipleri, kepçelerle topladıkları karları kamyonlarla şehir merkezi dışına taşıyor. 150 kişilik karla mücadele ekibi ve 25 adet araç ile çalışma yapan belediye ekipleri, gece gündüz demeden kar temizliği çalışmasını sürdürüyor.

Ekiplerin, karla mücadele çalışmalarını aralıksız sürdüreceği bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88657)
22 Ocak 2022 Cumartesi 22:25
Rabbim belediyemizden ve tüm personelinden razi olsu kazasiz belasiz çalismalar nasıp etsin
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88652)
22 Ocak 2022 Cumartesi 18:16
Belediyeyin diğer işlerini bilmem ama kar ile mücadelede çok iyiler. Minibüs güzergahı ve ana arterler hiç tikanmadi. Bu kar başka yerde yağsa hayat durur. Emeği gecenden Allah razı olsun.
Beğendim (7) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88661)
23 Ocak 2022 Pazar 11:06
@Misafir Kullanıcı Başarı dediğin küçücük bir ilin kısa mesafele iki caddesi bile temizlanemeyor muşa ve ötesine git kar gör
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88635)
21 Ocak 2022 Cuma 21:31
Allah yardımcınız olsun.
Beğendim (8) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88632)
21 Ocak 2022 Cuma 18:32
türkiye cumhuriyeti tarihinin en başarısız belediyesi bingöl dür yok böyle bir şehir bu rezaletten başka bir şey değildir yarrabim bizi bu başkan erdal arıkan ve yandaşlarından kurtar
Beğendim (14) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88662)
23 Ocak 2022 Pazar 11:43
@Misafir Kullanıcı Hiçbir yaram olmadı, olmaz da Bingöl'ün içler acısı halinin gözlemidir yazdıklarım.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88654)
22 Ocak 2022 Cumartesi 18:19
@Misafir Kullanıcı Bingöl Bingöl olalı böyle kaliteli başkan görmedi.
Allah ondan razı olsun.
Beğendim (5) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88653)
22 Ocak 2022 Cumartesi 18:18
@Misafir Kullanıcı Hiç kusura bakma diğer şehirleri de görüyoruz. Karla mücadele de belediyemiz 1 numara maşallah
Beğendim (7) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88649)
22 Ocak 2022 Cumartesi 14:07
@Misafir Kullanıcı Başkan rüyasında görseydi inanmazdı... Siyasi çekişmeler yüzünden söz geçirebilecek aday olarak getirip aday gösterdiler ve olan bu şehire oldu. Seçimlerden önce bir merhabamız oldu bir de bir taziyede merhabamız oldu. Asla beklentim olmadı, olmazda. Oy vermedim yine aday olsun yine oy vermem ve bu dönemin bir an önce kapanmasını diliyorum. Bu dönem kapanırsa bir garibanı sevindireceğim.
Beğendim (7) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_88639)
22 Ocak 2022 Cumartesi 00:27
@Misafir Kullanıcı Türkiye Cumhuriyeti tarihinde daha 3 yıl olmadı gelmiş,geçmiş ve öyle görünüyor ki gelecektede Bingöl'e böyle bir Başkan ne gelmiş nede gelecektir.Allah kendisinden razı olsun işi gücü rast gelsin.yolu açık olsun.
Beğendim (6) Beğenmedim (7)Cevapla