Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Temmuz 2022 Perşembe
24 °C Açık

Belediye işçileri grev kararı aldı

Bingöl Belediyesi bünyesinde çalışan işçiler, maaşlarına yeterli miktarda zam alamadıkları gerekçesiyle grev kararı aldı.

Belediye işçileri grev kararı aldı
20 HAZİRAN 2022 PAZARTESİ 16:56
29
4533
29
AA aa

Bingöl Belediyesi bünyesinde hizmet kollarında çalışan işçiler, sene başından beridir zam haberi bekliyor. Belediye tarafından verilen yüzde 22 zammı az bulan ve şuana kadar istedikleri zammı alamayan işçiler grev kararı aldı. 10 gün içinde uzlaşı sağlanamaması durumunda işçilerin greve gideceği belirtildi.

Konu ile ilgili görüştüğümüz Hizmet-İş Sendikası Bingöl İl Başkanı Abdulmecit Akdemir, yapılan oylamada grev kararı çıktığını ancak kararın uygulanabilmesi için 10 günlük bir süresinin geçmesi gerektiğini söyledi.

İŞÇİLER GREV İÇİN OYLAMA YAPTI

İşçiler, greve gidilip gidilmemesi için oylama yaptı. Yapılan oylamada greve gitme kararı çıktığı bildirildi. Oylama sonucunu paylaşan HDP Belediye Meclis Üyesi Ferhat Yıldırım,  “Bingöl Belediyesinde yapılan grev oylamasında, 386 kullanıldı. 6 oy geçersiz sayılırken, 3 hayır oyu ve 377 evet oyu çıktı. Uzlaşı sağlanmadığı takdirde 10 gün içinde greve gidilecek” dedi.

DEVA Partisi Bingöl İl Başkanı Mikail Kovalar ise, “Bingöl Belediyesi şirket çalışanları toplu sözleşme için kaç aydır bekletilmektedirler. Şehrimizin tüm ağır iş ve temizliğini yapan işçi kardeşlerimizin taleplerinin karşılanmasını ve mağduriyetlerinin bir an önce giderilmesini arzu ediyoruz” dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93551)
22 Haziran 2022 Çarşamba 19:51
Bingöl de din ahlak Adalet hic birsey yok nedenmi belediye baskani 20 bin tl aliyor isciler 8 bin amekci isci hakini istedimi grev karari aliyor Allah askina bunlarin hanki isi Allah icin
Iscinin hakini verin Allahtan utanin
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93550)
22 Haziran 2022 Çarşamba 19:46
Emekten alinterinden insanliktan dahi nasibini almayan ve ne yazdigini bilmeyen siz kendini bilmezler
Taseron iscisi ve diger isci amekci Kardeslerim hepinize selam olsun belediye iscisi neden 8 ile 10 bin ytl iliyorda neden diger emekciler ayni ayligi almiyorlar bumu hak ve adalet
Biraz insan olalim
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93534)
22 Haziran 2022 Çarşamba 13:32
Şu yorumlara maaşın yarısına çalışırım diyen karaktersiz gel benim yanıma sen benim işimi yap sana maaşımın yarısını veriyim. Utanmaz adam
Beğendim (5) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93531)
22 Haziran 2022 Çarşamba 12:14
Bu millet iş bulamıyor hepsini çıkar ben yarı fiyatına çalışırım diyen beyin özürlü sende beyin diye bir organ yok.sen iki bin TL'ye çalışırsın belli çünkü hayatında iş nedir emek nedir bizmezsin.gunde 10 TL'ye gider milletin pisliğini temizlensin.iste bu beyinsizler yüzünden bu ülke bu halde
Beğendim (5) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93530)
22 Haziran 2022 Çarşamba 12:10
Şu yorumlara en düşük 8 bin TL alıyor diyen beyinsiz.. git belediyeye taşeron isçilerin hepsinin maaş bordrosu na bir bakbakalim bir kişi bile 8 bin TL almıyor hepsinin net maaşı 4400 TL bir dahakine saklarken ölçülü salla ama sende o beyin yok belliki.
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93528)
22 Haziran 2022 Çarşamba 11:17
Biri demiş 8 bin alıyor belliki sallıyor 4.400 maaş alıyorlar el insaf. Millet iş bulamıyor bunlar kudurmuş diyor bi tanesi sende karakter olsa bu ekonomi şartlarında bunu söylemezdin. Buradan iyi eleştiriyorsun o maçan yiyorsa milletin yüzüne söle
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93522)
21 Haziran 2022 Salı 17:52
En düşününüz 8 bin alıyor. El insaf ve!
Beğendim (4) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93532)
22 Haziran 2022 Çarşamba 12:25
@Misafir Kullanıcı bunlar şirket işçisi asgari ücretle çalışıyorlar hangi taşeron işçisi 8 bin alıyor asgari ücretle çalışan insanlar haklarını aramasın mı sen asgari ücretle geçim ile kim geçinebilmiş bunlar geçinsin sizin vicdanınız körelmiş tuzunuz kuru bingöl gibi bir yerde kiralar 1000 den aşağı değil kafan çalışıyorsa oturur bir hesap yaparsın.
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93526)
22 Haziran 2022 Çarşamba 11:04
@Misafir Kullanıcı ŞİRKET İŞÇİLERİ ŞUAN 4400 TL ALIYOR CANIM BENİM. BİLMİYORSAN BOŞ KONUŞMA GİT ÖĞREN ONDAN SONRA KONUŞ
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93521)
21 Haziran 2022 Salı 17:50
Millet iş bulamıyor. Bunlar bulmuş kudurmuş. Çıkar başkan hepsini işten. Ben yarı fiyatına çalışırım.
Beğendim (4) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93533)
22 Haziran 2022 Çarşamba 12:28
@Misafir Kullanıcı 2 bin tlye çalışacaksan gel sana iş hazır 2 bin tl den fazla vermem yemek ücreti yok başka bişey kabul ediyor musun bilmeden konuşuyorsunuz
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93527)
22 Haziran 2022 Çarşamba 11:05
@Misafir Kullanıcı gel 2200 tl çalış. ben sana iş veriyorum o zaman. Sadece ahırımının önünü temizle hayvanlarım içeri girerken ayakları kirlenmesin diye.
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93520)
21 Haziran 2022 Salı 17:39
Ülkenin düzeni bu bende bir kurumda çalıyorum herkesin işini yapıyorum onlar yatıyor dünyanın hiç bir ülkesinin bu kadar emekçi sümürülmüyor. Emekçi çalışacak onlar yiyecek hele şu y.laka tayfası kendini memleketin sahibi sanıyorlar. Allah büyük sabır sabır
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_93511)
21 Haziran 2022 Salı 13:25